Kännitopiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PJ85
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Itellä on pahin viidenpäivän keskikaljakuuri n. 20 annosta/päivä tossa viimekeväänä ja voin sanoo että olot oli fyysisesti mutta varsinkin henkisesti sellaset ettei enää ikinä. Kroppa kyllä kestää mutta mieli ei. Nyt ollaan oltu 3kk ilman pisaraakaan.

Itellä on pahin viidenpäivän keskikaljakuuri n. 20 annosta/päivä tossa viimekeväänä ja voin sanoo että olot oli fyysisesti mutta varsinkin henkisesti sellaset ettei enää ikinä. Kroppa kyllä kestää mutta mieli ei. Nyt ollaan oltu 3kk ilman pisaraakaan.

Pikku-ukkoja on olemassa.:confused: Vähempikin kuin viiden päivän ''matokuuri'' riittää niihin.

Edesmennyt naapuripariskunta kun alkoi ryyppämään, niin se touhu kesti 3-4 viikkoa. Siinä alkoi olla semisti vaarallista kun ukko näki mustalaisia tulevan kolmannen kerroksen ikkunasta jne.jne. ja vielä oli laittomia pyssyjä talossa, jotka otettiin aina keittiön pöydälle. Tuli tuossa nähtyä että ei ole viikkojen ryyppyputki kovinkaan järkevää :mad:

Pikku-ukkoja on olemassa.:confused: Vähempikin kuin viiden päivän ''matokuuri'' riittää niihin.

Itse en sentään pikku-ukkoja ruvennut ton nollauksen jälkeen näkemään mutta kuoleman pelko oli jotain niin käsinkosketeltavaa ettei sitä ihminen usko, jollei ole samaa kokenut. Senpä takia joskus hieman huvittaa kun ihmiset puhuu jonkun yhden baari-illan jälkeen rapulan olevan. :) Eivät ole rapulaa kokeneet, se on jotain ihan jotain muuta. :) 3-4 päivää meni nukkumatta, pyörin vaan hikisenä ja kylmissäni sängyssä, jotain ihme tajunnan rajamailla olevaa ns. nukkumista. Nyt tietysti naurattaa mutta silloin hiihtolomalla pe-ti ryypiskelyjen jälkeen ei todellakaan naurattanut. Tämän helvetin jälkeen rupesinkin miettimään omaa alkon käyttöä ja nyt loppusyksystä ollaan oltu nolla linjalla. Hienoa tietysti, että jollain pysyy homma lapasessa.

Kävin tuossa tänään lekurin palasteltavana. Höyläsivät oikein kunnolla! Sama ongelma kuin toveri @baikal :lla. Luomia...
Nyt puudutusta jatketaan Captain Morgan:lla. Hyvin tuntuu auttavan :)

Viimeksi muokattu:
Sain lahjaksi pullon tätä tänään:

3564-585box.jpg

Mitään noin tasokasta meikäläisellä ei kyllä yleensä ole...allekirjoittanut mukaanluettuna.. :D

Tuota ei raatsis meikäläinen edes juoda. Panisin hyllyyn ja hakisin alkosta 3 tähen jallun juotavaks.

Olen saanut yhteistyökumppaneiltani vuosien saatossa erinäisiä Cognac pulloja.. Odottavat minun eläkevuosiani kaapissa. Ja niitä on useita!

Sain lahjaksi pullon tätä tänään:

3564-585box.jpg

Mitään noin tasokasta meikäläisellä ei kyllä yleensä ole...allekirjoittanut mukaanluettuna.. :D
Ohoh... minkälaisen vedonlyönnin voitit?? Ei mikään kevyt taskupullo meinaan enää...

Aha! Muutaman kerran olen tavannut Ranskassa taistelijoita 2e Régiment étranger de parachutistes, 2e REP, joilla on kyllä kepi blanc päässä paraatissa. Aika helvetillisen tiukka kuri tuossa joukko-osastossa, ehkä jopa hyödyllisen toiminnan kustannuksella...
Bon weekend.

Nämä ovat WWII ranskalaisten SAS-rykmenttien perillisiä.

Mariini ei ole se juttu. Logossakin on "who cares-wins" ranskaksi. Ja ylhäällä lukee "SAS" tyhmemmille.

Nämä ovat WWII ranskalaisten SAS-rykmenttien perillisiä.

Mariini ei ole se juttu. Logossakin on "who cares-wins" ranskaksi. Ja ylhäällä lukee "SAS" tyhmemmille.
Ja biisit on sitten saksalaisia, ranskalaisin sanoituksin tietty... etrangere tosiaan..!

Itse olen aina ostanut lekan Leijona-viinaa. Taidan olla tosi juntti. :D

Hauskoja tarinoita:

Ex-vaimo onnistui aikoinaan hiljentämään Skotlannin Invernessissä koko skottipubin...

Meni tilaamaan Jack Danielsin kokiksella ja jäillä...eihän tuossa ole kuin kolminkertainen loukkaus viskimaata kohtaan :D

Eli: tilaa jenkkiviskiä niin maan perusteellisen perinteisessä viskipaikassa (que Reinikainen), kokiksella (!!!) ja jäillä (!!) :D

Mistä päästäänkin filosoofiseen kysymykseen: Miksi ihminen tilaa viskin lantrattuna kolalla ja jäillä niin ettei siinä viski maistu? Järkevämpää (ja halvempi?) tilata halvinta vodkaa kolalla ja jäillä.

"Maailmassa monta on ihmellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa."

Back