Kännitopiikki

Ota ne lääkkees ensin
Ne on otettu. Ootko väärässä topiikissa. Vittu. Meinasin vetää tunti sitte graninin ostarin vartijaa turpaan. Olisi ollut niin helppoa. Olisi pudottanut markan lattialle, ja kyrpä olisi kumarynut. Siitä polvella käkättimeen. Sellaista se on kun osaa tapella. Mikoja. ihan milloin vaan kisiksen kehään.
 
No. Vitsit vitsinä. Kännissä olen, kun olen kännitopiikissa. Te muut häipykää vittuun jos ootte selvinpäin.
 
Markka olisi ollut hämäys. Tilanteen mukaan. Vartijan herpaantuminen sekunniksi. Ihan sama mikä Ja just silloin koko kehosta iroava voima päähän , vatsaan , jalkoinhin. Ei mitään s'ääliä. Täysillä. Luottaa yllätykseen.
 
Markka olisi ollut hämäys. Tilanteen mukaan. Vartijan herpaantuminen sekunniksi. Ihan sama mikä Ja just silloin koko kehosta iroava voima päähän , vatsaan , jalkoinhin. Ei mitään s'ääliä. Täysillä. Luottaa yllätykseen.
Joo. Ei ne markat mee enää läpi. Nyt eletään jo euroaikaa.

Mutta kerrohan.. Saako tommosella pelleilyllä naista?
 
Viimeksi muokattu:
Hah hah. En ole saanut pillua vuosiin. Revi siitä Hommo!
No eihän se semmoinen peli vetele. Meneppäs nyt käymään paikallisissa ravintoloissa ja ota vähän vinkkua niin paikalliset naaraat huomaavat sinut. Kyllä piioilta aina yhelle urheilijamiehelle toosaa irtoo.
 
Viimeksi muokattu:
AAAH! PERJANTAIN JA MAANANTAIN VÄLINEN YÖ ON KOITTANUT!

KUN SUURSAARI OLI VALLATTU, KENRAALI PAJARI KÄVELESKELI KOTKAN KADUILLA. VASTAAN TULI KAKSI HIRVITTÄVÄN HUMALAISTA KORPISOTURIA. PAJARI KYSYI, MIKSEIVÄT MIEHET TERVEHTINEET, JOLLOIN KAJAHTI: "OLEMME PAJARIN MIEHIÄ EMMEKÄ MUITA KUNNIOITA!"

ITSEHÄN KUNNIOITAN VAIN KUNINGAS 013:A JA EVERSTI SANDELSIA!
 
Tunnustan vetäneeni kossua muutaman siivun ( litran pullosta ).
 
14 keppannaa huivissa, eikä tunnu viel missään. Naapurit ne pannee tuola miun seinän takana niin kovvaa, ettei täällä pysty nukkuun kukkaan. Akka huutaa siellä niin perhanasti ja niitten sänky ryskyttellöö tuota seinää vaste jo kaks tuntia.
 
14 keppannaa huivissa, eikä tunnu viel missään. Naapurit ne pannee tuola miun seinän takana niin kovvaa, ettei täällä pysty nukkuun kukkaan. Akka huutaa siellä niin perhanasti ja niitten sänky ryskyttellöö tuota seinää vaste jo kaks tuntia.

Ai sinulla on Holmesin John naapurina! En ihmettele, että ratkesit ryyppämään. Vaan naapurisi suoritukselle pitää nostaa hattua:)
 
Odottelen jo nyt perjantai-iltaa. Pullo hyvää mallasviskiä jemmassa...


No tuliko viskiä eilen/tänään siemailtua?
Itse juon nyt Sandels saunakeppanaa, mutta vain yhtä..
Työ ehkäisee tehokkaasti juoppoutumista, työpäiviä vuodessa 339 kpl, eikä viikonloput ole vapaat.
Näinkin tuttua miestä ei viitsi rapulalla sorvin ääressä aamulla kiusata.
 
No tuliko viskiä eilen/tänään siemailtua?
Itse juon nyt Sandels saunakeppanaa, mutta vain yhtä..
Työ ehkäisee tehokkaasti juoppoutumista, työpäiviä vuodessa 339 kpl, eikä viikonloput ole vapaat.
Näinkin tuttua miestä ei viitsi rapulalla sorvin ääressä aamulla kiusata.

Savuaromista Laphroaigia tuli maisteltua. Ja hyvää oli.
 
Back
Top