Kännitopiikki

Nyt kun on maisti päällä niin sillon otetaan!

kuka tunnustaa olleensa viikko sitten ylex parasta ennen risteilyllä! HEP! :cool:
 
Eräänkin oluen syntymäpäivän kunniaksi ottaneena, vastustan mielihalua kommentoida kaikkea. Kirjaudun välittömästi ulos.
 
Alselivaltioiden Stroh rommi maistuu ryyditettynä aidolla suomalaisella oluella... Eteenpäin vaikka puut suurenee!!
 
En tiedä mitä sanoisi. Olen alkoholisti. Kännissä nyt. Sardukarit ja sj haistakoot vitut! Mitä vittua en ole käynyt armeijaa. Veli kävi rukin. Oli sadan joikussa top 5:ssä älyssä. Ite olen idiootti älykkyystestien mukaan. Toisaalta sain yliopiston fysiikan pääsytesteissä pistettä vaille täydet. Haistakaa vittu. Olen läpikäynyt 2 avosydänleikkausta. Tehkää äijät perässä;) Olen sparrannut Jomhodin kanssa. ( kamppailijat tietää). Olen kokenyt 2 verenmyrkytystä. Stafylokokki aureus. Vittu eikö mikään riitä. Mutta silti. Olen äärimmäisen tietopuolinen mies. Olin teho osastollakin monta viikkoa. Paskoin alleni. Sardaukar tee perässä.
 
jep.. Juomia nautittu. Firma meni alta (eläköön globalisaatio) Tosin työ jatkuu, toisessa firmassa. No juhlinnan paikka sekin... Voi meitä surkeita Suomalaisia.
 
Vielähän tuota on riittävästi. Näin se lähtee kun on kohtalo määrännyt.
 
Kohtalo määrää, että olut on juotava jos sitä on. Näillä mennään.
 
Jaahas. Anoppilassa käymässä ja anoppi valitti ku kalalla yritettiin käydä, että aikaa tuhraantuu turhaan hommaa ku kalaa saa kaupastaki. Noh pääspähän kirjoittamaan tähänkin ketjuun pitkästä aikaa ja ei tarvi huomenna kuunnella naputusta turhasta perkele.
Aikoo mikä nyt harmittaa on ku aloitti narinan just ku viinakauppa meni kiinni, pitää turvautua keppanaan.
 
En tiedä mitä sanoisi. Olen alkoholisti. Kännissä nyt. Sardukarit ja sj haistakoot vitut! Mitä vittua en ole käynyt armeijaa. Veli kävi rukin. Oli sadan joikussa top 5:ssä älyssä. Ite olen idiootti älykkyystestien mukaan. Toisaalta sain yliopiston fysiikan pääsytesteissä pistettä vaille täydet. Haistakaa vittu. Olen läpikäynyt 2 avosydänleikkausta. Tehkää äijät perässä;) Olen sparrannut Jomhodin kanssa. ( kamppailijat tietää). Olen kokenyt 2 verenmyrkytystä. Stafylokokki aureus. Vittu eikö mikään riitä. Mutta silti. Olen äärimmäisen tietopuolinen mies. Olin teho osastollakin monta viikkoa. Paskoin alleni. Sardaukar tee perässä.

Rakentavaa postausta.
 
Rakentavaa postausta.
Vittu sä tänne tuut selvittää. Rakentavaa. rakenna oja ssaatana. osaatko rakentaa mittää . rakenna kypärä. Väännä mulkkua vastapäivään. ps se tuntuu hyvältä,
rakenna nainen . jos tuut mulle selvittää, niin haista Pitkä Vittu!

Osaatko edes rakentaa talo)

Baikal. Olt vääräs topiikis . täällö olaa kännis. mitä sä vittu tääl selität jakriterioit. Mee fysiikkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Päätin torjua lamaa tukemalla suomalaista panimoteollisuutta. Sipilä tykkää, tai no, lestadiolaisena ei varmaan, mutta ajatus lienee jalo :rolleyes:. No, saksalaista myös. Ja kalifornialaista viiniteollisuutta.
 
Näin kerran jallajalla maassa kohtalaisen kuumana päivänä ilmoituksen. Suom: Säästä vettä, juo olutta! siinä muu sitten auttanut kun janoissaan juoda olutta kun vettä piti säästää ;)
 
Back
Top