Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Otan syvästi osaa. Itsekin olen menettänyt ystävän itsemurhalle. Ehkäpä ystäväsi suunnitelmana oli kuolla häkämyrkytykseen eikä liekkeihin? Eli hän on saattanut poistua kohtalaisen tuskattomasti.350ml vodkaa ja vieläkin vituttaa ja ahdistaa. Kaveri teki itsemurhan juhannuksena. Poltti itsensä hengiltä. Siis poltti. Kokkona taivaantuuliin. Mitä vittua.
Otan syvästi osaa. Itsekin olen menettänyt ystävän itsemurhalle. Ehkäpä ystäväsi suunnitelmana oli kuolla häkämyrkytykseen eikä liekkeihin? Eli hän on saattanut poistua kohtalaisen tuskattomasti.
Ahdistuksesi ei varmaankaan tule hellittämään lähiaikoina ja tämä on elämän mittakaavassa vasta alkusoittoa, sillä mitä vanhemmaksi elää, sitä enemmän jengiä tulee kuolemaan ympäriltä. Tulet jatkossa huomaamaan arkielämässä monia asioita, jotka muistuttavat vainajasta, yleensä silloin kun sitä vähiten osaat odottaa. Ne muistutukset järjestävät väijytyksiä. Se voi olla biisi tai safka tai vastaantulija, jossa on samaa näköä. Mietit varmaankin kahdesti tai useammin otatko kaverin nimen pois puhelimen tai sähköpostitilin kontaktilistalta. Ei se suru ja vitutus niinkään helpota mutta eräänä päivänä havaitset ettet ole ajatellut edesmennyttä ystävääsi pitkään aikaan. Olet saattanut jopa olla iloinen jossain välissä muista asioista johtuen. Silloin voi alkaa toinen pieni sisäinen kamppailu ja kysyy itseltään "Millainen ihminen tottuu ystävän kuolemaan?". Vastaushan siihen on että ihan normaali ihminen.
Voimia.
Tää oli mennyt multa ihan ohi.350ml vodkaa ja vieläkin vituttaa ja ahdistaa. Kaveri teki itsemurhan juhannuksena. Poltti itsensä hengiltä. Siis poltti. Kokkona taivaantuuliin. Mitä vittua.
Nyt Ottoville se webbikamera kiinni!
Sä niinsanotusti kuuntelet hyvää musiikkia naapurien kanssa, halus ne sitä tai ei.Aina tällai pikkasen päissään kuuntelen salaa Kaija Koota ja yritän laulaa perässä. Naapurit vaan eii vissiin mun laulusta tykkää. Sanat on onneksi helpot ja tutut.