Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zombit tulee nyt. Näin se aina alkaa.. Tähän olen valmistautunut ja varautunut. Tiesin että tämä päivä tulee vielä.,Virus on vielä muuntautumisvaiheessa.
*snip*
Sait hankittua aimokännin sekä krapulan?JR49 kirjoitti:Perkele mikä ilta töissä. Kapakkaan ja heti!
Kai tiedät, mitä yhteistä on Budweiserilla ja kanootilla?Mä sain joulukalenterin vasta nyt, joten taitaa mennä känni-topiikin puolelle jos ja kun avaa tänään kaikki "luukut" tähän pävämäärään asti ....
![]()
Mä sain joulukalenterin vasta nyt, joten taitaa mennä känni-topiikin puolelle jos ja kun avaa tänään kaikki "luukut" tähän pävämäärään asti ....
![]()
Höhöhöhöööö .... molemmat on varsin lähellä vettä.Kai tiedät, mitä yhteistä on Budweiserilla ja kanootilla?![]()
Saas nährä, onko tämän tuvan kynnysmatto liian korkea ylitettäväksi tämän juomingin jälkeen ....just sopiva määrä olutta eteisen irto kynnysmaton 1 m x 1m asentamiseen... niiku jano juomaksi![]()