Huhta
Greatest Leader
Persläpi! Älä tee sitä Frank!!! Se on ainoa mesta missä voi nukkua ilmaiseksi ja ei ole asukkaita saaressa....
Mooses on mooses ja bisnes on bisness...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Persläpi! Älä tee sitä Frank!!! Se on ainoa mesta missä voi nukkua ilmaiseksi ja ei ole asukkaita saaressa....
Money talks and BULLSHIT runs the fucking marathon... kosto elää jos pilaatte meidän kiipeilymestan.Mooses on mooses ja bisnes on bisness...
Money talks and BULLSHIT runs the fucking marathon... kosto elää jos pilaatte meidän kiipeilymestan.
Kaveri lähti eilen laivalle. Kysyin tänään mitenkä menee. Vastaus oli "kusin housuun, paskoin lattialle ja oksensin kengän täyteen. Ostin uudet kengät."
PS. Sain myös kuvatodisteen hytin lattialta.. Pystyin vain toteamaan että olen helvetin onnellinen etten lähtenyt mukaan.
Meidän toimitusjohtajan mukaan tuossa vaiheessa on vasta osoitettu, että osataan vetää kunnon kännit. Oma työhaastattelu kesti melkein 24h ja siitä toipuminen kesti kolme vuorokautta. Oli melkonen darra ja närästysKaveri lähti eilen laivalle. Kysyin tänään mitenkä menee. Vastaus oli "kusin housuun, paskoin lattialle ja oksensin kengän täyteen. Ostin uudet kengät."
PS. Sain myös kuvatodisteen hytin lattialta.. Pystyin vain toteamaan että olen helvetin onnellinen etten lähtenyt mukaan.
En minä sitä kysy, mutta aloin vaan itsekseen miettimään, että minkähänlainen työpaikka? Huh....Oma työhaastattelu kesti melkein 24h ja siitä toipuminen kesti kolme vuorokautta. Oli melkonen darra ja närästys
Ihan tavallinen meillä on vaan sellainen "terve" suhtautuminen alkoholiin. Esim jos oikein vituttaa, niin pomo tarjoaa jallu-ryypytEn minä sitä kysy, mutta aloin vaan itsekseen miettimään, että minkähänlainen työpaikka? Huh....
En tiedä oliko vitsi mutta jos todella noin kävi niin säälittää, ei turhan väitetä että alkoholi ei sovi suomalaiselle. En ymmärrä tuommoista sikailua."kusin housuun, paskoin lattialle ja oksensin kengän täyteen. ."
Kyllä tässä pahin osuus on se ettei se ollut vitsi vaan totisinta tottaEn tiedä oliko vitsi mutta jos todella noin kävi niin säälittää, ei turhan väitetä että alkoholi ei sovi suomalaiselle. En ymmärrä tuommoista sikailua.
Moro. Jossain aiemmissa viesteissä paljastanut. Kun ei viina käy, niin se ei käy. Ei ole omaa agendaa, salaistakaan.Ja jos nyt jatketaan meidän työpaikan sloganeita: mies joka ei juo on aikalailla epäluotettava
Ja allekirjoitan tuon ihan täysin, kyllä silloin kaverilla on jokin oma, salainen agenda
Kaikille viina ei sovi. Leppoisasta kaverista voi tulla päällekäyvä paska. Fiksuimmat heistä välttelee viinanjuontia julkisilla paikoilla tai jopa kokonaan. Itsekin tunnen muutaman. Enkä nyt tarkoita, että kukaan foorumin veljistä kuuluisi tähän joukkoon.