D
Deleted member 2762
Guest
Nyt on niiiiiin hyvä nousuhumala....ja vielä korkkaamaton xo calvados jäljellä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaporisaattori? Tarjoaa apua, guaranteed..Pitääkö olla humalassa, että saa kirjoittaa tähän kaistaan? Voi pojat, että minulla olisi tarinoita, mutta kun oli niin heikko maksa, pitää olla ilman.
Vaporisaattori? Tarjoaa apua, guaranteed..
Niin että joku päihde pitäisi olla... En tarvitse enää mitään.
Sen sijaan voisin kertoa, kun kerran alkoi viikon loma. Kaverin kanssa menimme perjantaina töitten jälkeen Kappelin kellariin (ehkä joku muistaa paikan). Filmi meni poikki.
Aamulla heräsin suu kuivana ja tuntemattomassa huoneessa. Valkeat lakanat. Vaatteet olivat hujan hajan siinä lattialla ja lompakkoa ei missään. Sen tarkistin heti. Menin ikkunaan. Ikkunaruutua ei ollut ollenkaan. Vain sellainen luukku, kuin villin lännen saluunan ovi. Katsoin ulos. Siellä oli uima-allas.
Tutkin huoneen. Lompakon löysin huoneen kaapin päältä. Olin työntänyt sen hyvään jemmaan. Painuin uima-altaalle ja baariin ja otin muutaman ensi tutinaan. Kysyin sitten, missä olin.
Se oli Kypros.
Kummallinen tapahtuma, itselle sattui samanmoinen nuoruusvuosina, tosin pienemmässä mittakaavassa Juopoteltiin Turkkusessa mutta heräsin Tampereella Pistin sen kyllä kokonaan sen piikkiin, että maalaispoikien ei sopisi lähteä etelän maalikyliin.
Niin, molemmissa puhutaan aivan oudolla murteella ja paikallisten tavat ovat yhtälailla epäilyttäviä näin pohjanmaalta tihrustettunaEi se sinun vikasi ollut. Turku tai Tampere. Kuka näistä nyt aina on niin perillä, ja ei kai sitä nuorena reissatessa koko ajan tarvitse kelloa ja karttaa katsoa.
Ihmeen selvätajuisia kirjoituksia?! Ihmettelen.
Kännitopiikkin kirjoitetaan kännissä. Otsikko on käsky.
Totta. Ja vielä tästäkin vähenee, koska suu on niin usein kiinni.Suu kiinni amatööri. Sinä olet juonut sen määrän viinaa elämässäsi mitä minulta on roiskunut rinnuksille.
Totta. Ja vielä tästäkin vähenee, koska suu on niin usein kiinni.
Jos puhut viskipullosta niin ilmankosnyt olen naukkaillut juhlan kunniaksi muutaman viskin. Rupee jo tuntumaan pääkopassa.