Kännitopiikki

Lauantai jo pitkällä eikä täällä ole mitään. Oletteko te muutkin jo liittyneet pelastusarmeijaan? Ollaan kaikki kohta Kustaankartanoin tavaraa tällä menolla.

Kai minun täytyy muistella menneitä taas. Kerran heräsin työpaikan bileiden jäljiltä pöydän alta ja kun katsoin huoneen nurkkaan, siellä kaksimetrinen ja 110-kiloinen karpaasi lopetteli juuri saumaansa ja kollega oli alla hameet korvissa. Menin vessaan ja näin peilistä, että minulla oli silmä mustana. Siitä sitä taas lähdettiin uuteen päivään. Lähdettiin porukalla parantelemaan kaikenlaisia senaikaisia #metoo-fiiliksiä baariin eikä kukaan muistanut mistään mitään.
Paitsi että ollaan selvästi kuljettu toistemme jalanjäljissä niin intissä kuin muualla :D alkaa tuntumaan siltä, että olemme olleet samassa työpaikassakin :eek::eek:
(varmuuden vuoksi; en ole 110kiloinen karpaasi, eikä mulla ole ollut hametta .. en ainakaan muista - tai ei ainakaan firman juhlissa - ehkä. Toivottavasti ei.)

Vaimo kysyi viikko sitten pystynkö olemaan viikon ilman alkolholia. Helposti. Tosin, se on nyt täytetty.
 
Ah, vapaa viikonloppulauantai. Tästä se lähtöö. Iki-ihana Close Combat 2: A Bridge Too Far tulille ja maiskuttelujuomaksi Taliskeria. :p Voipi olla että pikku jurrissa tulee tehtyä vähemmän järkeviä taktisia liikkeitä.

Katso liite: 19996Katso liite: 19997
Hah! Vanha kunnon Isle of Skye, veli @tulikomento !

Tämä on Fremenille tuttua huttua, voin suositella lämpimästi kaikille reserviläisveljille, joilla vielä jalka norjistuu... tuolla saarella saa meinaan liikuntaa!








https://www.theguardian.com/travel/2013/oct/22/top-10-walks-skye-scotland

Suosittelen lämpimästi, ja viskiäkin siis löytyy. Talisker on yksi omista lempijuomista, silloin kun juon muuta kuin olutta siis.
 
Täällä olen yöpynyt parkkipaikalla makuupussissa pienen maistelusession seurauksena... not my finest hour.

Talisker Bay
Talisker-Bay-on-the-Isle--001.jpg

Distance 2 miles
Start Talisker, grid ref: NG326306
Further information and maps
To malt whisky buffs the name Talisker conjures a picture of peaty drams and long fireside evenings. Whether you visit the eponymous distillery before or after the walk is up to you but Talisker Bay is one of the few sandy beaches on Skye and perfect for a bracing dip, after which a warming dram would be very welcome. The short stroll passes Talisker House, visited in 1773 by Johnson and Boswell. Johnson no doubt also sampled the local whisky – he described the place much more favourably than most others they stayed at during their Hebridean tour.
 
Täällä olen yöpynyt parkkipaikalla makuupussissa pienen maistelusession seurauksena... not my finest hour.

Talisker Bay
Talisker-Bay-on-the-Isle--001.jpg

Distance 2 miles
Start Talisker, grid ref: NG326306
Further information and maps
To malt whisky buffs the name Talisker conjures a picture of peaty drams and long fireside evenings. Whether you visit the eponymous distillery before or after the walk is up to you but Talisker Bay is one of the few sandy beaches on Skye and perfect for a bracing dip, after which a warming dram would be very welcome. The short stroll passes Talisker House, visited in 1773 by Johnson and Boswell. Johnson no doubt also sampled the local whisky – he described the place much more favourably than most others they stayed at during their Hebridean tour.

Upeaa!

Tässä pari paikkaa, joiden seinustalla olen yöpynyt aika mukavasti ouzossa / oluessa. 1980-luvun lopulla. Oi aikoja.

Argos

1520704983598.png

Barcelona


1520705095784.png
 
Oi aikoja, oi tapoja... tempora et mores. Et cetera.

Meikäläisellä on perikymmentä metsäyötä viimeisen vuoden aikana Vantaalla, kyllä tuolla hyvin nukkuu jossei päälle astuta! Pitkäkoskea kyseessä siis, täällä Norjassa on enempi lääniä missä goisata, eipä hättää.

 
Jahaa..ollaanko kännissä tänään? :LOL::love:
Noh kyllä perkeleesä, täällä Tromssassa vaan pitää olla mielessä että tuoppi maksaa 12 euroa... ei ole halpaa mutta kun kerran kaupungille lähtee niin menköön, perkele.
Kyllä näillä palkoilla yhden illan juopottelee viikossa, veli @Soldierblue !
Det skjønner du vel, eller hvordan?
 
Norjassa on kallista. muistan kun mun sisko oli siellä töissä , joskus -89 niin pitsa maksoi siellä lähes 80-100 kruunua kun täällä maksoi 30-35kr, mutta hän tienasi hyvin! Oli sairalassa töissä. Joo Tromsö on hieno kaupunki, olen nähnyt kuvissa :), oho tuopin melkein 120 kruunua.
 
Norjalainen olympiakultamitalisti Tiril Eckhoff kokeilee erilaisia häiriötekijöitä ampumapaikalla...
sähköiskut olivat erittäin maanpuolustushenkisiä, sanoo Fremen omana mielipiteenään.

 
Oi aikoja, oi tapoja... tempora et mores. Et cetera.

Meikäläisellä on perikymmentä metsäyötä viimeisen vuoden aikana Vantaalla, kyllä tuolla hyvin nukkuu jossei päälle astuta! Pitkäkoskea kyseessä siis, täällä Norjassa on enempi lääniä missä goisata, eipä hättää.


Sinäkö siellä pusikoissa möyrit, kun käyn uittamassa perhoa Pitkäkoskella?
 
Katsoin eilen netflixistä elokuvan London Has Fallen.
Ensimmäisen varttitunnin ajan jotenkin vaikutti tutulta, mutta sen jälkeen vähemmän muistissa oleva osa. Katsoin sen sitten uudelleen.
Jäi vaan vaivaamaan, että mistähän voi johtua että edellisestä katsomiskerrasta ei ollut muistikuvia?
Pitäisikö huolestua?
.
 
Tässä sitä nyt sitten ollaan uudessa kämpässä. Syy nautiskella hieman, kun aamulla vapaapäivä. Päiväohjelmassa lienee muuttolaatikoiden purkua.

Mitäs veljet tällä päivämäärällä?
 
Game of thrones loppui äsken, tuli 7. kauden kolme ensimmäistä jaksoa putkeen. Ja vain yhden Spitfiren tuella.
 
Itse en juuri ole humalassa koskaan ja juon vain oluita ja viiniä, olen todellinen tylsimys nykyään.
Itse juon janoon ja vitutukseen, toimii ennemmin tai myöhemmin.
Kunpa saisi nukuttua niinkuin herrasväki ikään, se helpottaisi. Unettomuus harmittaa jo lyhyelläkin aikavälillä...
 
Meukowin XO.... voisko iltaa paremmin viettää. Pihasauna ja pari kylmää bisseä ja sitten tukevasti Meukku-osastolle :)
 
Back
Top