Kännitopiikki

Laitetaan taas vähän perjantain kunniaksi.





 
Ehkäpä tällekin foorumille voisi mainita sellaisen asian, että sukulaiset Tsekeistä olivat jälleen kerran kylässä. Sukulaismies omistaa siellä pálenicen(=eli tislaamon), voikin arvata mitä hänellä oli tuliaisinaan :cool:

Sitten kun sattuvat asumaan Etelä-Määrissä, niin heillä on oma viinitarha myös. Sielläpäin kuuluu asiaan, että tuttujen(=lue muiden pikku viinitarhojen omistajien) kesken maistellaan erilaisia viinejä ja vaihdellaan pulloja jne jne. Eli nyt on sitten myös erilainen/sekalainen valikoima Tsekkiläisiä viinejä viinikaapissa :p

Nim. aika mainiota ryzlink vlašský:a tässä naukkailen.
 
TÄTTÄRÄÄ KYRVÄT!

Iron Maidenia siteeraten:
"I drink alone,
My mind is blank"

Tänään alkaa vapaat ja kuulosti työnjohtajalla olevan taas sellaisia suunnitelmia, että vapaa-ajasta on turha haaveilla. No, nyt korkki aukeaa ja huomisia murehditaan vasta, kun sen aika on.
 
Jokuset koulun päättäjäiset on tullut nähtyä, mutta ikinä en ole ollut näin heikossa hapessa päättäjäisten aikaan.
Koulumaailma yleensä on muutoksessa, julkisuus myllyttää koulua (=opettajia) jatkuvasti ja kaupunki ohjeistaa. Samaan syssyyn pari aika isoa urakkaa, jotka vaativat sekä aivokapasiteettia että aikaresurssia (ilman erilliskorvausta).
Lisäksi erityistä huomiota tarvitsevat oppilaat, joiden tietojen ylöskirjaaminen muuttui jälleen. Helteiden myötä oppilaat olivat hepakassa ja muutosten myötä kollegat hermoraunioina.
Johtoryhmään kuuluvana otin tietysti mahdollisimman paljon paskaa omaan niskaan, ettei rehtorien tarvitse kantaa vielä sitäkin.
Siihen päälle vielä ATK-vastaavalle pari "pientä" muutosta koulun tietokone-kannassa ja luokanvalvojalle pari hankalaa huostaanottoa...

Tosin oppilailta kerätty palaute toiminnasta viime vuoden aikana on taas n. 85% kiitettävää ja eläkkeelle jäävä rehtori oli sitä mieltä, että koulu toimii ilman häntä, muttei ilman EK:ta.

Siltikin, nyt vedetään kypärä lyttyyn ja kamina mustaksi.
 
Tänään alkoi loma... ei mulla muuta!
 
Kassos vaan, mun saunominen ja grillaaminen riistäytyi ryypiskelyksi :D Noo, huomenna on kuitenkin liian kuuma tehdä mitään, niin sama se naattia pikku lomakännit ;)
 
Kassos vaan, mun saunominen ja grillaaminen riistäytyi ryypiskelyksi :D Noo, huomenna on kuitenkin liian kuuma tehdä mitään, niin sama se naattia pikku lomakännit ;)
Vai lähti kaljanjuonti lapasesta:D näin on päässyt joskus käymään itsekullekin. Pitäs tässä kyllä lähtee teranssiturneelle,
katella hyvää keliä ja parikin kaveria matkaan. Yleensä aamulla turneen jälkeen puhalluttaa aika pitkään.
 
Vai lähti kaljanjuonti lapasesta:D näin on päässyt joskus käymään itsekullekin. Pitäs tässä kyllä lähtee teranssiturneelle,
katella hyvää keliä ja parikin kaveria matkaan. Yleensä aamulla turneen jälkeen puhalluttaa aika pitkään.

Mä oon todennut, että turha ostaa gepardia jääkaappiin, vähintään nelosta pitää olla, mieluiten B:nä. Kaljalla kännien otto on suht työlästä, liikaa kusetusta...onneksi kaapista löytyi itselle kossuvodka-pullo :cool:
 
Viikonloppuna huoltotöitä & muita esivalmisteluja ja sunnuntaina/maanantaina rehunteko alkaa. Jos miehet ja koneet kestää ja sää sallii, pitäisi valmista olla n. viikossa. Mutta katsotaan nyt. Alkaen tietysti siitä, että ihan hyvin voi olla, että konemestari ilmoittaa olevansa estynyt tai sitten se keksii yhden miljoona hommaa ennen kuin päästään itse asiaan.

Siispä tänään seitinohuet.
 
Kävin uistelemassa, ei saalista, nyt järsitään grillimakkaraa ja siihen kylkeen jokunen olut, kohtuudella kuitenkin, ei niinkuin juhannuksena, jouduin vaimon matkassa sellaisiin ns. paremman väen juhliin, ja kaikkihan me tiedämme kuinka käy kun hollitupalaiset päästetään salin puolelle... ei siitä sen enempää, olemme vaimon kanssa edelleen puheväleissä...puolustuksenani mainittakoon että kyllä minua aika paljon provosoitiinkin, ennenkuin sanallinen arkku aukesi, johti siihen että vastapuoli menetti malttinsa totaalisesti, yritti tulla päälle, ja taas oli käyttöä kamppailulajitaidoille, en kaveria satuttanut, pistin vaan pakettiin ja kysyin että eiköhän tää ole tällä selvä, uskoi jo siinä vaiheessa puhetta(y)
 
Kesäloma alkoi eilen, muija iltavuorossa ja lähtee sieltä tyttöjen iltaan. Se on nyt rock rock :D
 
Back
Top