Kännitopiikki

Huomenna minulle tulee vieras, ystävä vuosien takaa. Muistan kun olin hänen luonaan kauan sitten, 1990-luvun alkupuolella. Hän asuu pienellä paikkakunnalla. Olimme siinä istuneet päivän ja alkuillankin, kun hän keksi että kapakkaan. No mikäs siinä. Nyt kävi kuitenkin niin, että lähestyessämme saluunan ovea kaveriani alkoi vaivata oikein kunnon iskias, joten portsari kysyi, että mikä se on kunto. No kaverini sanoi, että jos haluat tietää, tule tuonne nurkalle kokeilemaan. Eihän me sinne päästy. Niin paljon tuttavaani sitten korpesi tuo kotikylän asiakaspalvelu, että piti taksilla lähteä naapurikuntaan kuppilaan.

No, nyt mamma laittaa meille kaffet ja matkamies saa toki napsut, mutta ei taksilla ajella enää minnekään. Iskias on kuulemma aika lailla parantunut vuosien mittaan.
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Lupasin että kunnioitamme EU komission puheenjohtaja Junckeria, joten laitetaan talteen parhaiten sopivaan lirpakkeeseen.
Kyllä se on meidän mies (y)

 
Poitsu tuli ekoille lomilleen. Pojalla näytti mukanansa olevan patteri lonkeroa... Ei omena puusta kauas putoa:)
Raskas duuni vaatii raskaat huvit.
 
Viimeksi muokattu:
Miten jätätte 20 vuoden parisuhteen jälkeen naisen, jolla epäillään syöpää? Joo, en minäkään tiennyt vastausta, joten Kuningas 013 lohduttaa...

Eli siis ihmettelijöille tiedoksi, suunnittelin pitkään ja hartaasti parisuhteen päättämistä (lapsista huolimatta), mutta samana päivänä, kun olin ottamassa asian puheeksi, lähdettiinkin sitten keskussairaalaan tutkimuksiin. Mutta tietysti minä nyt olen se onnekkaampi osapuoli, koska olen fyysisesti terve, eli säälipisteitä ei kerjätä. Huvittaapahan vain ajoitus.
 
Otin vain yhden eikä mitenkään lipsahtanut.

DjxMi-WXcAIESDq.jpg
 
Itse suosin helteillä gin tonicia. Mukavan piristävä, eikä ole mitenkään sokerisen ällömakea. Itse tehdyissä on tosin se pikku vaara aina olemassa että miksaussuhteesta tulee alkuperäisreseptissä mainittua reilusti vahvempi. Piilokavalasti jo jokusen nautittuasi huomaat olevasi aika lailla jurrissa.
 
Itse suosin helteillä gin tonicia. Mukavan piristävä, eikä ole mitenkään sokerisen ällömakea. Itse tehdyissä on tosin se pikku vaara aina olemassa että miksaussuhteesta tulee alkuperäisreseptissä mainittua reilusti vahvempi. Piilokavalasti jo jokusen nautittuasi huomaat olevasi aika lailla jurrissa.

Ja kun vaihdat sitruunan tuorekurkkuun, niin on vielä parempaa :)
 
Kyllä tuikku faktaa puhuu. Parempi se on ihmisellä vointi kun ei ota ollenkaan. Tai ainakin itellä jolla kohtuukäyttö on aika kaukana kun korkinpäälle astutaan. Tiedä sitten jos osais ottaa vaan pari olutta viikonloppuna niin ehkäpä se ei henkisiin ja fyysisiin oloihin niin vaikuttais.
 
Kyllä tuikku faktaa puhuu. Parempi se on ihmisellä vointi kun ei ota ollenkaan. Tai ainakin itellä jolla kohtuukäyttö on aika kaukana kun korkinpäälle astutaan. Tiedä sitten jos osais ottaa vaan pari olutta viikonloppuna niin ehkäpä se ei henkisiin ja fyysisiin oloihin niin vaikuttais.

Vasta lopetettuaan Tuikku tajusi olleensa väärässä. Niin minäkin.

Pari kuukautta menee helposti kuivin suin, mutta sitten alkaa kurkkua kuivata.

Onneksi lasissa on reunat ja pullossa pohja. Näin pysyy kohtuuden rajoissa.

Korkkikin kiertyy kiinni, kun ennalta päättää, miten monta ottaa.
 
Tai ainakin itellä jolla kohtuukäyttö on aika kaukana kun korkinpäälle astutaan.
Minulle taas tuommoinen kuulostaa kummalliselta tai siis vaikea kuvitella kun itse pystyn lopettamaan parin oluen jälkeen. Luultavasti huomenna duunin jälkeen iltapäivällä polkaisen Huismanniin*, otan parit oluet ja polkaisen sitten kotiin, kuten useana perjantaina.

*http://www.huismannoy.fi/#section_gallery
 
Back
Top