Kännitopiikki

Noo ostin viimeksi Norrland Dynamit 8 % ja se maksoi jotain 14 kr
Minkä makunen on dynamiitti, maistuuko viinas läpi kuten esim tuplapukissa. Norrlannin Guld 5.3 pokua kulta oli aika hyvä olueksi
 
Ostin ohikulkumatkalla Königsbacher Pils olutta, kauhea kokemus kerrassaan. Ei mäne edes kylmänä ilman Bonanza ryyppyjä, tai votkan kera. Konjakin kanssa ei ilkene tuommosta sontaa juoda samana päivänä.
Toverit varokaa!
Nyt kun alkaa olla kumarassa niin vähitellen tuokin uppojaa. Mutta hyveä ei ole moinen!
 
Viikon muuttorumba kahdesta osoitteesta yhteen takana. Kynttillät palaa, öriöri ja nukkumaan :sleep:
 
Suatanako ei ole toleranssit pudonneet vieläkään riittävästi, että oluella (5,5%) pääsisi humalaan. Vaikka olenkin painoltani neuvolassa punnittava (jossain 65-70 kilon välillä), niin vatsa ei vaan riitä.
 
Ah.

Pirkka-Sitruunavissyä ja Juniper Gin.

Ilikeesti kiitää, kuten Pate Mustajärvi asian ilmaisee.
 
Oluterehdyksestä oppineena, nyt Altian ykköslaatuista väkevää (ei raskasta) vettä.

pakko-kertoo-edit: komento takaisin, töihin. Herra pelasti taas Turmiolan Tommilta, kiitos siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Herra pelasti taas Turmiolan Tommilta, kiitos siitä.

Kun vanha-Jaakko teki kuolemaa, pappi tuli käymään mutta ei kauaa jaksanut ukon sängyn vieressä yrittää. Kuunteli aikansa Jaakon rienaamista ja kiroilua. Huokaili, että tuossako ne nyt ovat Jaakon ainoat eväät viimeiselle matkalle. Jaakko kähisi hampaattomalla suullaan: "Ei toki. On vielä pari jallua sängyn alla."
 
On se kamalata.

Akka lähti lietsuun. Lapset halusivat mummon luo yökylään. Koira sai tunti sitten lehmän putkiluun.

Nyt täällä ei ole kuin minä, Dio ja Kuningas 013.
 
On se kamalata.

Akka lähti lietsuun. Lapset halusivat mummon luo yökylään. Koira sai tunti sitten lehmän putkiluun.

Nyt täällä ei ole kuin minä, Dio ja Kuningas 013.

Tuttu tuote. On tästä jokunen vuosi aikaa, kun vaimo lähti lasten kanssa anoppilaan viikonlopuksi. Huiskuttelin vielä pihalla ja olin siinä jotain haravoivinani, mutta kun perävalot olivat häipyneet näkyvistä, lähdin pitkäripaiseen. Ajattelin kahdella 013:lla pärjätä ja tehdä vähän töitäkin. Ihan vain lääkkeeksi. Ryyppy tunnissa, ei mitään humalaa.

No se ensimmäinen pakkaseen pistämäni leili meni tietysti saunan päälle kuin mikäkin olutpullo. Tuli sellainen reipas oivallus, tokko krouvissa olisi tuttuja. Menin katsomaan. Olihan siellä niitä tavan pummeja, ja niin vain jäin suuta päristämään, ja sitten tuli pilkku. Osoitimme hyvää arvostelukykyä ottamalla taksin, ja matka jatkui tissibaariin. Se oli Malmilla, luulisin. On sellainen muistikuva, että lauloin silloin ensimmäisen ja viimeisen kerran elämässäni karaokea eikä kyllä kukaan edes kiittänyt. Saattaa kyllä olla, ettei siellä ollut karaokea vaan tiskijukka, joten se yleisön innottomuus voi johtua tietysti siitä.

No mitä siitä. Saamari kun heräsin eteisestä kirjahyllyn edestä täysissä pukeissa ja samat perjantaivaatteet tietysti päällä, huomasin, että sunnuntai on jo pitkällä ja tulee koko pesue justiinsa kotiin. Onneksi ehdin suihkuun ja ajaa partani ja tehdä raittiuslupauksen ja antaa itselleni anteeksi. Muuten olisi ollut aika paskaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tuttu tuote. On tästä jokunen vuosi aikaa, kun vaimo lähti lasten kanssa anoppilaan viikonlopuksi. Huiskuttelin vielä pihalla ja olin siinä jotain haravoivinani, mutta kun perävalot olivat häipyneet näkyvistä, lähdin pitkäripaiseen. Ajattelin kahdella 013:lla pärjätä ja tehdä vähän töitäkin. Ihan vain lääkkeeksi. Ryyppy tunnissa, ei mitään humalaa.

No se ensimmäinen pakkaseen pistämäni leili meni tietysti saunan päälle kuin mikäkin olutpullo. Tuli sellainen reipas oivallus, tokko krouvissa olisi tuttuja. Menin katsomaan. Olihan siellä niitä tavan pummeja, ja niin vain jäin suuta päristämään, ja sitten tuli pillkku. osoitimme hyvä arvostelukykyä ottamalla taksin, ja matka jatkui tissibaariin. Se oli Malmilla, luulisin. On sellainen muistikua, että lauloin silloin ensimmäisen ja viimeisen kerran elämässäni karaokea eikä kyllä kukaan edes kiittänyt. Saattaa kyllä olla, ettei siellä ollut karaokea vaan tiskijukka, joten se yleisön innottomuus voi johtua tietysti siitä.

No mitä siitä. Saamari kun heräsin eteisestä kirjahyllyn edestä täysissä pukeissa ja samat perjantaivaatteet tietysti päällä, huomasin, että sunnuntai on jo pitkällä ja tulee koko pesue justiinsa kotiin. Onneksi ehdin suihkuun ja ajaa partani ja tehdä raittiuslupauksen ja antaa itselleni anteeksi. Muuten olisi ollut aika paskaa.
:ROFLMAO:
 
Tuttu tuote. On tästä jokunen vuosi aikaa, kun vaimo lähti lasten kanssa anoppilaan viikonlopuksi. Huiskuttelin vielä pihalla ja olin siinä jotain haravoivinani, mutta kun perävalot olivat häipyneet näkyvistä, lähdin pitkäripaiseen. Ajattelin kahdella 013:lla pärjätä ja tehdä vähän töitäkin. Ihan vain lääkkeeksi. Ryyppy tunnissa, ei mitään humalaa.

No se ensimmäinen pakkaseen pistämäni leili meni tietysti saunan päälle kuin mikäkin olutpullo. Tuli sellainen reipas oivallus, tokko krouvissa olisi tuttuja. Menin katsomaan. Olihan siellä niitä tavan pummeja, ja niin vain jäin suuta päristämään, ja sitten tuli pillkku. osoitimme hyvä arvostelukykyä ottamalla taksin, ja matka jatkui tissibaariin. Se oli Malmilla, luulisin. On sellainen muistikua, että lauloin silloin ensimmäisen ja viimeisen kerran elämässäni karaokea eikä kyllä kukaan edes kiittänyt. Saattaa kyllä olla, ettei siellä ollut karaokea vaan tiskijukka, joten se yleisön innottomuus voi johtua tietysti siitä.

No mitä siitä. Saamari kun heräsin eteisestä kirjahyllyn edestä täysissä pukeissa ja samat perjantaivaatteet tietysti päällä, huomasin, että sunnuntai on jo pitkällä ja tulee koko pesue justiinsa kotiin. Onneksi ehdin suihkuun ja ajaa partani ja tehdä raittiuslupauksen ja antaa itselleni anteeksi. Muuten olisi ollut aika paskaa.
Valitettavasti kuulostaa aika vitun tutulta. Ei tosin kaikilta nyansseiltaan, vaan siis pohjapiirustukseltaan.

Joskus lähdin maksamaan vuokraa ja "hieman" myöhemmin soitin emännälle, että "Missä minä olen?" - Ei tiennyt.

Ja joskus lähdin tietokilpailuun ja jossain vaiheessa tajusin olevani asunnossa, jossa en halunnut olla ja myöhemmin tajusin olevani rappukäytävässä, jonka sijaintia en tiennyt ja aamulla en tiennyt oliko kaikki vain unta.
 
Valitettavasti kuulostaa aika vitun tutulta. Ei tosin kaikilta nyansseiltaan, vaan siis pohjapiirustukseltaan.

Joskus lähdin maksamaan vuokraa ja "hieman" myöhemmin soitin emännälle, että "Missä minä olen?" - Ei tiennyt.

Ja joskus lähdin tietokilpailuun ja jossain vaiheessa tajusin olevani asunnossa, jossa en halunnut olla ja myöhemmin tajusin olevani rappukäytävässä, jonka sijaintia en tiennyt ja aamulla en tiennyt oliko kaikki vain unta.

Viina ei sovi minulle. Se on se neurologia, se kemia aivoissa, kaikki välittäjäaineet sun muut. Joillekin se ei vain sovi yhtään, ja kyllä sen huomaa jo vuosia aikaisemmin ennen kuin voi puhua mistään juoppouksista. Ei diabeetikko ahmi sokeria kasapäin, vaan eristää itsensä siitä, mutta suomalaisessa kultuurissa on tosi syvällä, että pitäähän sitä miehen vähän ottaakin. Nykyisin uskallan jo kehua itseni selvin päin.

Mutta ei pilata hyvää ketjua masentavilla raittiusjutuilla. Tämähän on kännitopiikki.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top