Kännitopiikki

Suosittelen juopottelua kaikille ikään, säätyyn, sukupuolioletukseen ja -identiteettiin katsomatta. Olipa sitten kätkyissä tai saattohoidossa, niin pullo sopii aina käteen.
Sosiaalista kanssakäymistä juopotellessa en sen sijaan suosittele. Maakuoppaan mars, Te haisevat juopot.

Ikävä kyllä viina on taas loppu.
S:ssäkin oli kellahtanut kuopan pohjalle.
 
En ole ihan siinä aloitusviestin vaatimassa 1,2 promillen kännissä, mutta kun kunnon alkkiksella se ei tunnu missään ja itselläni on toleranssi tällä hetkellä nollassa... Joten kirjoitan siitä huolimatta, jäljitellen 1,2 promillen känniä.

Mitäpä muut nauttivat itsenäisyyspäivänä? Kaapissa on korona, joten se avautuu jossakin vaiheessa. Muutoin on perussetillä kerätty pieni nousuhumala.
 
En ole ihan siinä aloitusviestin vaatimassa 1,2 promillen kännissä, mutta kun kunnon alkkiksella se ei tunnu missään ja itselläni on toleranssi tällä hetkellä nollassa... Joten kirjoitan siitä huolimatta, jäljitellen 1,2 promillen känniä.

Mitäpä muut nauttivat itsenäisyyspäivänä? Kaapissa on korona, joten se avautuu jossakin vaiheessa. Muutoin on perussetillä kerätty pieni nousuhumala.

Ei tullut mitään alkoholipitoista tänään nautittua. Eikä tosin eilenkään.
 
Ei tullut mitään alkoholipitoista tänään nautittua. Eikä tosin eilenkään.

Olet siis maakuntajoukoissa! Jatkuva valmius, jota ei heikennetä edes itsenäisyyspäivänä. :salut:

Minä en tällä hetkellä olisi valmis hyppäämään yhdistelmän rattiin. En saisi alkolukkoa auki.
 
Ensinnäkin pahoitteluni. Aloitin perjantain viettämisen tänään hyvissä ajoin, joten pyydän olemaan ottamasta huomioon mitään kello 17.00 jälkeen postaamaani viestiä(eipä siinä että niitä muutenkaan kannattaisi juuri noteerata).
Toisekseen lupaan olla tänään sekantumatta enää yhteenkään asiapitoiseen keskusteluun iltavapaat osiota lukuunottamatta. Tuskin sekaannun edes sinne.
Sauna on kuumana, joten nyt sinne.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Lopeta tavoitteleminen. Kuulostaisi, että sinut on jo lajiteltu ystäväkarsinaan.
Niin mä teinki itseasiassa. Mutta arvon toverit miltä kuulostaa viestit: "tunteeni ovat sekavat, en usko että tää tunne menee nukkumalla ohi" tai "ei ole nälkä, ei tuu uni, ei huvita työnteko, odottaa van koska kuulee susta seutaavan kerran" Seuraavalla viikolla oon taas iha paska jätkä vaikken milestäni oo tehny ees mitään? Mä en naisten perään yleensä itke, mutta mutta tää on jäänu mun mieleen. Ja on kokemusta naisista, 10 vuoden suhde päättty tossa alkusyksystä.
 
Niin mä teinki itseasiassa. Mutta arvon toverit miltä kuulostaa viestit: "tunteeni ovat sekavat, en usko että tää tunne menee nukkumalla ohi" tai "ei ole nälkä, ei tuu uni, ei huvita työnteko, odottaa van koska kuulee susta seutaavan kerran" Seuraavalla viikolla oon taas iha paska jätkä vaikken milestäni oo tehny ees mitään? Mä en naisten perään yleensä itke, mutta mutta tää on jäänu mun mieleen. Ja on kokemusta naisista, 10 vuoden suhde päättty tossa alkusyksystä.
Ehkä kannattaisi vaihtaa kohdetta
 
Niin mä teinki itseasiassa. Mutta arvon toverit miltä kuulostaa viestit: "tunteeni ovat sekavat, en usko että tää tunne menee nukkumalla ohi" tai "ei ole nälkä, ei tuu uni, ei huvita työnteko, odottaa van koska kuulee susta seutaavan kerran" Seuraavalla viikolla oon taas iha paska jätkä vaikken milestäni oo tehny ees mitään? Mä en naisten perään yleensä itke, mutta mutta tää on jäänu mun mieleen. Ja on kokemusta naisista, 10 vuoden suhde päättty tossa alkusyksystä.

Se on joskus noitten luupäitten kanssa tuollaista. Ikää kun tulee, sen osaa/yrittää ottaa rauhallisemmin.
 
Niin mä teinki itseasiassa. Mutta arvon toverit miltä kuulostaa viestit: "tunteeni ovat sekavat, en usko että tää tunne menee nukkumalla ohi" tai "ei ole nälkä, ei tuu uni, ei huvita työnteko, odottaa van koska kuulee susta seutaavan kerran" Seuraavalla viikolla oon taas iha paska jätkä vaikken milestäni oo tehny ees mitään? Mä en naisten perään yleensä itke, mutta mutta tää on jäänu mun mieleen. Ja on kokemusta naisista, 10 vuoden suhde päättty tossa alkusyksystä.
Sano sille huoranlupukalle että vielä tulee sekin päivä, kun kaikki vitut tervataan ja tuuma kyrpää maksaa kilon kultaa.

Itse kuivin suin, vaikka kieltämättä tekisi pikku pöhnä riipaista.
Päätin olla kuivin suin 25.12 asti ja sen jälkeen kiskaista rivakan ryyppyputken uuteen vuoteen asti, ehkä jopa loppiaiseen.
 
Back
Top