Kännitopiikki

Niin mä teinki itseasiassa. Mutta arvon toverit miltä kuulostaa viestit: "tunteeni ovat sekavat, en usko että tää tunne menee nukkumalla ohi" tai "ei ole nälkä, ei tuu uni, ei huvita työnteko, odottaa van koska kuulee susta seutaavan kerran" Seuraavalla viikolla oon taas iha paska jätkä vaikken milestäni oo tehny ees mitään? Mä en naisten perään yleensä itke, mutta mutta tää on jäänu mun mieleen. Ja on kokemusta naisista, 10 vuoden suhde päättty tossa alkusyksystä.

Viime vuonna elämäni nainen teki bänksit. Vitutti ihan saatanasti aluksi. Ja oltiin jo oltu toista vuotta pari. Kyllä se siitä. Uutta matoa koukkuun vaan. Leuka pystyyn.
 
Niin mä teinki itseasiassa. Mutta arvon toverit miltä kuulostaa viestit: "tunteeni ovat sekavat, en usko että tää tunne menee nukkumalla ohi" tai "ei ole nälkä, ei tuu uni, ei huvita työnteko, odottaa van koska kuulee susta seutaavan kerran" Seuraavalla viikolla oon taas iha paska jätkä vaikken milestäni oo tehny ees mitään? Mä en naisten perään yleensä itke, mutta mutta tää on jäänu mun mieleen. Ja on kokemusta naisista, 10 vuoden suhde päättty tossa alkusyksystä.

Ehkä sinun pitäisi käydä vakavahenkinen keskustelu seuraavan 5 vuoden suunnitelmista ja katsoa onko niissä oikeasti yhteistä. Sitten joko teet peliliikkeitä tai kävelet pois taakse katsomatta.
 
Viimeksi muokattu:
@PJ85 Anna sen muhia omassa mehussaan muutama viikko ja ole tapaamatta ja katso sitten vieläkö kaipaa.
PS. Saatko pillua joka tapaamisella vaiko säännöllisen epäsäännöllisesti.....kenties hän käyttä sua vain hyväkseen ja kelpaat silloij kun tällä naisella on halut päällä. Ja kun ei ole niin et kelpa.
 
Niin mä teinki itseasiassa. Mutta arvon toverit miltä kuulostaa viestit: "tunteeni ovat sekavat, en usko että tää tunne menee nukkumalla ohi" tai "ei ole nälkä, ei tuu uni, ei huvita työnteko, odottaa van koska kuulee susta seutaavan kerran" Seuraavalla viikolla oon taas iha paska jätkä vaikken milestäni oo tehny ees mitään? Mä en naisten perään yleensä itke, mutta mutta tää on jäänu mun mieleen. Ja on kokemusta naisista, 10 vuoden suhde päättty tossa alkusyksystä.

Annan maailman turhimman neuvon. Turhimman siksi, että ei kukaan kaksilahkeinen koskaan kuuntele oikeasti neuvoja toisilta kun naisista on kyse. Turpaan otetaan vaikka se kuinka tiedettäisiin etukäteen.

Se neuvo on: Unohda koko juttu. Siihen on kaksi syytä:

1. Jos sinulla on mennyt pitkä suhde poikki juuri kuten sanot, et ole itse valmis. Etsit todennäköisesti "laastaria". Ei hyvä pitkän päälle.
2. Nainen joko haluaa olla kanssasi tai ei halua olla kanssasi. Minkäänlainen tunne-epäselvyyksien viestitteleminen = neuro. Juokse! Juokse kauas! Tai jos haluat pelailla, niin sitten anna palaa. Mutta älä mies hyvä mitään pitkää juttua edes kuvittele. Tuo on hauskaa 2-4 viikkoa jos saa toosaa. Sen jälkeen se alkaa syömään sinua kuin gerbiili pähkinää. Ja sinä olet se pähkinä. Joten pelaa tai juokse. Älä kuvittele mitään enempää.
 
tunteeni ovat sekavat, en usko että tää tunne menee nukkumalla ohi" tai "ei ole nälkä, ei tuu uni, ei huvita työnteko, odottaa van koska kuulee susta seutaavan kerran" Seuraavalla viikolla oon taas iha paska jätkä vaikken milestäni oo tehny ees mitään?
Taisit itse kirjoittaa vastauksen.
 
Niin mä teinki itseasiassa. Mutta arvon toverit miltä kuulostaa viestit: "tunteeni ovat sekavat, en usko että tää tunne menee nukkumalla ohi" tai "ei ole nälkä, ei tuu uni, ei huvita työnteko, odottaa van koska kuulee susta seutaavan kerran" Seuraavalla viikolla oon taas iha paska jätkä vaikken milestäni oo tehny ees mitään? Mä en naisten perään yleensä itke, mutta mutta tää on jäänu mun mieleen. Ja on kokemusta naisista, 10 vuoden suhde päättty tossa alkusyksystä.
Itsellä päättyi kanssa seitsemän vuoden suhde tuossa noin vuosi sitten(onneksi ilman riitoja ja muutenkin sopuisasti). Alkuun kaiveli kovastikin. Melkein pari kk sitä ainakin mietti ja vatvo mielessään. Sitten kun siitä pääsi yli, niin kaiveli vain silloin kun olin humalassa. Ja nyt on loppunut kaivelu kokonaan sen asian suhteen.
Vain aika(tai uus nainen) auttaa ja tuo löyhässä hirressä roikkuminen vain pidentää koko prosessia ja saa paskat fiilikset lopulta teille molemmille.

Siitä olen itsessäni ylpeä, että en hönössä laitellut mitään viestejä tai kännipuheluja vanhan suolan perään. Nuorempana olisin varmasti rässänny meidät molemmat ihan vereslihalle, eikä siitä olisi tullut kuin paha mieli kummallekkin. Nyt suhteesta jäi pääasiassa vain hyviä muistoja sekä kaksi toivottavasti virheistään jotain oppinutta ihmistä.
 
Viimeksi muokattu:
En näköjään osaa.
 
Viimeksi muokattu:
paskaedit: no kyllä se tääkin oli paskaa, nyt motukka piiloon.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos veljet neuvoista tuossa naisasiassa. Toimintasuunnitelma on nyt siis se, että sanoin suoraan hänelle että pelleily saa riittää, mulla on muutakin tekemistä kun haaskata aikaani naiseen joka pitää ihan pilkkanaan mua, ei välttämättä tahallaan mutta jos hän itse hukassa niin ei vaan jaksa. Jos joskus haluaa vakavamielisesti jutella, niin asiaa voidaan tarkastella uudelleen, mutta antaa hänen nyt miettiä ja olla omassa olossaan. Asiasta tekee hankalan se, että tein emämunauksen tässä, tää nainen on siis on mun duunikaveri... ollaan tunnettu reilu 4 vuotta ja aina klikannut vitun hyvin, mutta nyt kun tutustunut enemmän niin "hullun lehmän tauti-syndroomaa" siellä tulilla :ROFLMAO:
 
Kiitos veljet neuvoista tuossa naisasiassa. Toimintasuunnitelma on nyt siis se, että sanoin suoraan hänelle että pelleily saa riittää, mulla on muutakin tekemistä kun haaskata aikaani naiseen joka pitää ihan pilkkanaan mua, ei välttämättä tahallaan mutta jos hän itse hukassa niin ei vaan jaksa. Jos joskus haluaa vakavamielisesti jutella, niin asiaa voidaan tarkastella uudelleen, mutta antaa hänen nyt miettiä ja olla omassa olossaan. Asiasta tekee hankalan se, että tein emämunauksen tässä, tää nainen on siis on mun duunikaveri... ollaan tunnettu reilu 4 vuotta ja aina klikannut vitun hyvin, mutta nyt kun tutustunut enemmän niin "hullun lehmän tauti-syndroomaa" siellä tulilla :ROFLMAO:

Duunikaveri, saanko arvata että on vielä varattu. :facepalm:

Naurattaa ja itkettää yhtäaikaa sinun puolesta. Ei sillä että itsellä olisi varaa moralisoida.
Duuni paikalla kannattaa pitää julppi kiinni, nimimerkillä kokemusta on.

Hyvä elämänohje olisi, että pitäisi korkin ja julpin kiinni edes joka toinen kerta. Eikä koskaan näitä yhtäaikaa aukaisisi, varsinkin tämä olisi tärkeää.
Toisaalta kerran täällä vain ollaan. :)

Itse olen päässyt eroon pillupöhnäholismista.
Viina tahtoo vielä välillä hetkittäin viedä kuuri luonteisesti.
 
Me tehtiin kerran pontikkaa ja mentiin sorakuoppaan juopottelemaan. Saatettiin kyllä olla sosiaalisia, jos paini lasketaan.
Olen itse asiassa ollut faijan kanssa Rengossa hiekkakuopalla juopottelemassa, joskus ysärillä, vedettiin enon kanssa kuperkeikkoja kuopan rinnettä alas. Helvetin järkevää, eno meinas pienen vyörymän jälkeen hautautua hengiltä sinne, ennen kuin sen hätätila otettiin kovin tosissaan.
Ja sit järveen että lähti hiekat korvista ja persvaosta ja munista.

Ihan hyvä päivä itse asiassa. :)
 
Kautta kiven ja kannon, en se minä ollut!

sur4444433424gfdgds.jpg


Hiekkakuoppa, alkoholi ja täysin vakiomopot herättävät joitain muistireseptoreita vajaan 20 vuoden takaa. Tais vähän sattua leukaakin.
 
Kautta kiven ja kannon, en se minä ollut!

Katso liite: 45978


Hiekkakuoppa, alkoholi ja täysin vakiomopot herättävät joitain muistireseptoreita vajaan 20 vuoden takaa. Tais vähän sattua leukaakin.
Täysin vakiomopolla ei ole suomalainen reserviläinen ajanut koskaan! Vähintään sollu-suitsassa oli seiskafemma malossin kamat ja tehopilli, sekä ihanteellisesti 22-millinen gosari. Hondan mankissa kasikymppiset daxin kamat ja erikoiskiree 271-asteinen nokka-akseli. Noilla nyt pääsee jo yhdeksääkympiä ihan kevyesti. :cool: Nou hätä! Jarrut vähän lämpeni tosin...


Suzuki PV50 Solifer Suzuki

 
Täysin vakiomopolla ei ole suomalainen reserviläinen ajanut koskaan! Vähintään sollu-suitsassa oli seiskafemma malossin kamat ja tehopilli, sekä ihanteellisesti 22-millinen gosari. Hondan mankissa kasikymppiset daxin kamat ja erikoiskiree 271-asteinen nokka-akseli. Noilla nyt pääsee jo yhdeksääkympiä ihan kevyesti. :cool: Nou hätä! Jarrut vähän lämpeni tosin...


Suzuki PV50 Solifer Suzuki

Siis mehän tiedetään, että jostain käsittämöstä syystä Suzukin sirkusvehekeelle on annettu Suomessa pikkumopojen jumaluusvitjat: peevetti japanimallista poiketen viidellä vaihteella, kuristavalla putkella ja höröllä kaasuttimella saavutti Suomen viranomaisen mittarin mukaan 65-70km/h.
Madaltetulla kannella ja tehokaasarilla 78-85km/h.

Hondan - ja luotan tähän virmaan vähän vitusti enemmän - vakiokoneella, ja jopa suomalaisella lisäosilla (ts. välyksillä ja ahistavalla putkella), päästiin hyväkuntoisella pytyllä lähes 85km/h. Ihan tosi! Nelitahti oli kehitystä, ihan satavarmasti.

Mutta siis! Jos pienipyäräisessä peevetissä on kasikymppisen rämän pytty, Malossin tehomännällä, niin 120km/h on 'vakio'... Ja Te tiedätte miltä se tuntuu kun PV laskettaa yli sata kilometriä tunnissa nykyisellä 24 tiellä... Runko ja tanko väpättää, koskaan ei tiedä milloin Teiden Jumala kaataa pyörän. Se on pelottavaa.

Arkikielellä: tulee äitiä ikävä.
 
Viimeksi muokattu:
Siis mehän tiedetään, että jostain käsittämöstä syystä Suzukin sirkusvehekeelle on annettu Suomessa pikkumopojen jumaluusvitjat: peevetti japanimallista poiketen viidellä vaihteella, kuristavalla putkella ja höröllä kaasuttimella saavutti Suomen viranomaisen mittarin mukaan 65-70km/h.
Madaltetulla kannella ja tehokaasarilla 78-85km/h.

Hondan - ja luotan tähän virmaan vähän vitusti enemmän - vakiokoneella, ja jopa suomalaisella lisäosilla (ts. välyksillä ja ahistavalla putkella), päästiin hyväkuntoisella pytyllä lähes 85km/h. Ihan tosi! Nelitahti oli kehitystä, ihan satavarmasti.

Mutta siis! Jos pienipyäräisessä peevetissä on kasikymppisen rämän pytty, Malossin tehomännällä, niin 120km/h on 'vakio'... Ja Te tiedätte miltä se tuntuu kun PV laskettaa yli sata kilometriä tunnissa nykyisellä 24 tiellä... Runko ja tanko väpättää, koskaan ei tiedä milloin Teiden Jumala kaataa pyörän. Se on pelottavaa.

Arkikielellä: tulee äitiä ikävä.
Haha! Toi rungon vapina unohtui, se mainaan vähän herätteli huolta. Kävi myös mielessä että mistähän metallista tää vehje on tarkalleen ottaen tehty.
Koska jarruämpärit on tehty tinasta, niin onkohan tehdas säästellyt vähän muissakin taktisissa paloissa?
 
Back
Top