Kumpaankin olen syyllinen ja silti ei pysy traivotka Alkon hyllyssä...Totinen viinanotto ei ole heikkojen eikä heikkomielisten hommaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kumpaankin olen syyllinen ja silti ei pysy traivotka Alkon hyllyssä...Totinen viinanotto ei ole heikkojen eikä heikkomielisten hommaa...
Duunikaveri, saanko arvata että on vielä varattu.
Naurattaa ja itkettää yhtäaikaa sinun puolesta. Ei sillä että itsellä olisi varaa moralisoida.
Duuni paikalla kannattaa pitää julppi kiinni, nimimerkillä kokemusta on.
Hyvä elämänohje olisi, että pitäisi korkin ja julpin kiinni edes joka toinen kerta. Eikä koskaan näitä yhtäaikaa aukaisisi, varsinkin tämä olisi tärkeää.
Toisaalta kerran täällä vain ollaan.
Itse olen päässyt eroon pillupöhnäholismista.
Viina tahtoo vielä välillä hetkittäin viedä kuuri luonteisesti.
En tiedä holisteista, minä jouduin/sain pistää korkin kokonaan ja lopullisesti kiinni 18 kuukautta sitten. Sitä edelsi noin 10 vuoden kokeilu orastavan alkoholismin ja "kohtuukäytön" välillä leikkiessä. Sitten paloi käpy ja loppu leikki. Tällä kokemuksella tiedän että minun persoonallani ei ole kohtuukäyttöä ja tolkkua jos tähtimerkit, ilmanpaine tms. on vähänkään viturallaan.Kyllä se taitaa olla valitettava totuus. "Kerran holisti on lopun elämänsä holisti".
Syvä myötäelämiseni. Elämän mustiin varjoihin joutuminen on pirullinen tilanne. Kerta kerran jälkeen niistä pois pääseminen on entistä hankalampaa, toivon että onnistut.Viikko sitten avovaimo sanoi ei tästä mitään tuu. Siitä saakka oon vetänyt kaljaa. Työt sain ihme kyllä aamuvuorosta huolimatta hoidettua. Kaippa se kun promillet laski päivän mittaan aina nollaan, niin en päässyt mihinkään hirmu krapuloihin. Syvissä vesissä nyt liikutaan. Huomenna iltavuoro, tämän päivän vielä otan josko sitten saisi korkin kiinni....???
Viikko sitten avovaimo sanoi ei tästä mitään tuu. Siitä saakka oon vetänyt kaljaa. Työt sain ihme kyllä aamuvuorosta huolimatta hoidettua. Kaippa se kun promillet laski päivän mittaan aina nollaan, niin en päässyt mihinkään hirmu krapuloihin. Syvissä vesissä nyt liikutaan. Huomenna iltavuoro, tämän päivän vielä otan josko sitten saisi korkin kiinni....???