Kännitopiikki

Perjantai.

edit: jatkuu edelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Duunikaveri, saanko arvata että on vielä varattu. :facepalm:

Naurattaa ja itkettää yhtäaikaa sinun puolesta. Ei sillä että itsellä olisi varaa moralisoida.
Duuni paikalla kannattaa pitää julppi kiinni, nimimerkillä kokemusta on.

Hyvä elämänohje olisi, että pitäisi korkin ja julpin kiinni edes joka toinen kerta. Eikä koskaan näitä yhtäaikaa aukaisisi, varsinkin tämä olisi tärkeää.
Toisaalta kerran täällä vain ollaan. :)

Itse olen päässyt eroon pillupöhnäholismista.
Viina tahtoo vielä välillä hetkittäin viedä kuuri luonteisesti.

Eipä ole tullut oltua foorumilla vissiin kolmeen viikkoon.
Eka viesti tänä vuonna. Ensinmäiseksi haluan pyytää anteeksi @PJ85 , hänelle nauraskelin ja hyviä "neuvoja" jaoin.
Lähti homma käsistä joulun jälkeen, kun lähdin lomalle kaupunki asunnolle. Viinaakin meni, mutta ilmeisesti liian vähän.
Kyllä se taitaa olla valitettava totuus. "Kerran holisti on lopun elämänsä holisti".
Pillupöhnäholismi otti niskalenkin, vaikka luulin sen voittaneeni. :oops:

Kaikesta vissiin rangaistaan jollakin tavalla. Loppiaisena alkoi viisaudenhammas vihoittelemaan. Ajattelin kitkutella tähän maanantaihin asti, mutta alkoi olemaan 3vrk käytännössä nukkumatta liikaa korvien välille. Lauantaina päivystykseen, 2min ja homma hoidossa, kivut lähti heti.
Lauantaina pääsin nukkumaan puolen yön jälkeen. Nukuin koko eilisen, tuli yli 24h unta. Nyt aivan mahtava olo, koko yön selannut nettiä ja tappanut aikaa.
Jos vielä tunnin selaisi, alkaisi kahvin keittoon ja sitten auto roikkaan. Täällä näköjään tullut eilen uutta puuterilunta, unelma näätäkeli.
Lähtisi kiertelemään metsäautoteitä, jos löytyisi jäljet.

Hyvää alkanutta vuotta kaikille foorumin holisteille.
 
Kyllä se taitaa olla valitettava totuus. "Kerran holisti on lopun elämänsä holisti".
En tiedä holisteista, minä jouduin/sain pistää korkin kokonaan ja lopullisesti kiinni 18 kuukautta sitten. Sitä edelsi noin 10 vuoden kokeilu orastavan alkoholismin ja "kohtuukäytön" välillä leikkiessä. Sitten paloi käpy ja loppu leikki. Tällä kokemuksella tiedän että minun persoonallani ei ole kohtuukäyttöä ja tolkkua jos tähtimerkit, ilmanpaine tms. on vähänkään viturallaan.
 
Yhtä asiaa en ole tähän ikään mennessä ymmärtänyt.
 
Selvä kuin profeetta.
 
Viimeksi muokattu:
Hyi saatana, krapulan paskanmaku tulee suuhun pelkästään kuvan näkemisestä. En kaipaa niitä aikoja ollenkaan.
Jumalauta että oli nuorempana tyhmä kun piti vetää pää täyteen.
 
Naapurin fwb likka ei tällä kertaa vastannut puhelimeen kun yritin pirauttaa, joten täytynee juoda tämä pullo loppuun ja painua sitten maate. Toivottavasti ei kovin aamusta soittelisi takaisin, tai muuten se olen vuorostaan minä joka ei kykene vastaamaan.
On muuten yllättävän kätevä järjestely. Ei mulle kukaan nuorena miehenä kertonut, että tiettyjä asioita saattaisi hoitaa näinkin mutkattomasti. Onko touhu sitten jotenkin muuttunut niistä ajoista, vai eikö näistä silloin vain puhuttu? Itse veikkaisin jälkimmäistä.
 
Viikko sitten avovaimo sanoi ei tästä mitään tuu. Siitä saakka oon vetänyt kaljaa. Työt sain ihme kyllä aamuvuorosta huolimatta hoidettua. Kaippa se kun promillet laski päivän mittaan aina nollaan, niin en päässyt mihinkään hirmu krapuloihin. Syvissä vesissä nyt liikutaan. Huomenna iltavuoro, tämän päivän vielä otan josko sitten saisi korkin kiinni....???
 
Viikko sitten avovaimo sanoi ei tästä mitään tuu. Siitä saakka oon vetänyt kaljaa. Työt sain ihme kyllä aamuvuorosta huolimatta hoidettua. Kaippa se kun promillet laski päivän mittaan aina nollaan, niin en päässyt mihinkään hirmu krapuloihin. Syvissä vesissä nyt liikutaan. Huomenna iltavuoro, tämän päivän vielä otan josko sitten saisi korkin kiinni....???
Syvä myötäelämiseni. Elämän mustiin varjoihin joutuminen on pirullinen tilanne. Kerta kerran jälkeen niistä pois pääseminen on entistä hankalampaa, toivon että onnistut.
Mitään en näistä tiedä, kukaan tuttunikaan ei ole näistä puhunut, mutta olisiko näistä mitään apua?
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=lam00079
 
Viikko sitten avovaimo sanoi ei tästä mitään tuu. Siitä saakka oon vetänyt kaljaa. Työt sain ihme kyllä aamuvuorosta huolimatta hoidettua. Kaippa se kun promillet laski päivän mittaan aina nollaan, niin en päässyt mihinkään hirmu krapuloihin. Syvissä vesissä nyt liikutaan. Huomenna iltavuoro, tämän päivän vielä otan josko sitten saisi korkin kiinni....???

Syvä osanotto myös. Itsekkin tuon jo muutaman kerran tälle iälle kokeneena, tiedän, että vetää mielen matalaksi ja se vie aikaa hyväksyä tilanne ja irrottautua toisesta myös henkisesti, johon on ajan kanssa kiintynyt. Vaikka itse olisi se lähtijä, sekin voi painaa mieltä pitkään. aika on puolellasi.
 
1613301978154.png

En löytänyt etsimääni kohtausta, eli Niskanen herää kiljukrapuloissa karvalakki päässä ja kamina hehkuu luteenpunaisena.
Vatsaa vääntää katsoessa, vaikka olisi voimissaan. Oli siinä elokuvissa muitakin, kuten yllä.
Mikko Niskanen/ Kahdeksan surmanluotia.
 
Vanha viisaus että asiat ei ole koskaan niin vituillaan etteikö niitä sain viinalla vielä huonommaksi pätee tänäkin päivänä. Nyt Mengele vaan korkkia kiinni ja vaikka raitista ilmaa tärpätin tilalle. Vitutuskin maistuu paremmalta selvistäpäin. Tsemppiä Mengelelle, pienin askelin pää pinnalle.
 
Back
Top