Kännitopiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PJ85
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Ja näin uudenvuoden aatonaatoksi Larsen XO

1735579409778.webp

Ja pistetään kaveriksi vaikka vanha nahkahousu bändeineen

Hyvästi viimeinen ja rakkain isoäiti. Minä rakastan sinua.

Tästä kaikille Tintin lukijoille !
Nykyään saa Alkostakin.
Omani ostin joskus ruotsista.
Tuhannen turskausta !
Tuhannen turskausta tuli vietettyä aikaa 2023 kesällä Skotlannissa ja kävin naku-uinnilla Loch Nessissä. Skotlanti on hieno maa (pun intended!). Sen tulisi olla, se ansaitsisi olla.

Itsellä vielä kivet kastamatta, mutta oon melko varma että tällä matosyötillä ois näykkäsyllä käynyt

1738104538045.webp

Ohuesti saatoin väriä näyttää sillä(kin) reissulla.

Ps. Färsaarille olisi alkukesästä matka varattu. Joutuu taas kulkuset kastamaan kaiken maailman merissä.

Viimeksi muokattu:
Katso liite: 117222

Ohuesti saatoin väriä näyttää sillä(kin) reissulla.

Ps. Färsaarille olisi alkukesästä matka varattu. Joutuu taas kulkuset kastamaan kaiken maailman merissä.
Itse olen myos kaynyt, Cuillin Traverse Isle of Skye... Muutama Munro (nimi kaikille yli 3000 jalkaa). 2004. Edelleen vahvat muistot! Loistava maisemakuva, kiitos.

Muutaman päivän kevätreissu mökille ja tasainen tumuttelu päällä. Ihan hyvää tekee katsella maailmaa täältä taas. Vituttaa paljon vähemmän kaikki koohotus, kun päivät menee kämppää lämmitellessä ja merta tuijotellessa. Eiköhän näillä pärjäta taas pääsiäiseen saakka.

Ei mua pitele kukaan, edes permabannit tms. Oon kuin sissi ja luikertelen sisään linjojen läpi kuin Ahonkylän mettissä. Ja se oli työkkäri mikä oli persehestä, ei liitto. Paska sivu kun ei kerrota onko kuukauden permabanaanit vai lopun ikää.

60100 on mun turvasatama....Raikaa soidinäänet pitkin poikin lakeuksiaa....
Kyrö votka on hyvää.

POTUS on muuten homoperse ja sietäisi saada JFK:t. Vance myös. Tukis Zeleä, kun vapaan maailma johtaja kerta oli. Putin on jauhelihaa maastotakissaan. Kuin mun puristelema lihapulla. Voissa paistettu, pannulla ruskistettu ja uunissa kypsytetty. Sipulia seassa. Irti Ottawasta ja miinoja rajalle.

upload-RIAN_02816512.HR_.ru-pic4_zoom-1500x1500-50056.webp

Kehtaako sitä tunnustaa? Ostin S-Marketista, siis kommarien kaupasta, tarjousjuomia kokonaisen korillisen! Hinnat pantittomia. 🍸

-Smirnoff Ice Blue 0,275l 1,62€/kpl
-Ginger Joe Pear Inkiv.Olut 0,33l 1,62€/kpl
-Hilla Long Drink 0,33l 2,10€/kpl
-Strong Apple Vanilla 0,33l 1,40€/kpl (7%!!!)
-Sini Long Drink 0,33l 1,95€/kpl
-Breezer Rasp&Yuzu 0,275l 1,70€/kpl

Sosialistien metkuja tämä tällainen, kansa pysyy tyytyväisenä kännissä halvalla alkoholilla! Mihin uskontemppeliin minun pitäisi mennä katumaan halvan juotavan perään taipumista?

Läh
Kehtaako sitä tunnustaa? Ostin S-Marketista, siis kommarien kaupasta, tarjousjuomia kokonaisen korillisen! Hinnat pantittomia. 🍸

Sosialistien metkuja tämä tällainen, kansa pysyy tyytyväisenä kännissä halvalla alkoholilla! Mihin uskontemppeliin minun pitäisi mennä katumaan halvan juotavan perään taipumista?
Lähimpään Nordean konttoriin. Pyydä ensin kulutusluottoa ja sitten sijoituspalvelua rahojen käyttämiseen. Muista puhdistaa kengät huolellisesti, sillä Nalle ei tykkää jos sotket lattian.

Muista puh

Syntisten pöytään.

Ihan kaverin puolesta kyselen,että millasen olon noilla sai aikaan?

Ihan kaverin puolesta kyselen,että millasen olon noilla sai aikaan?

Yllättävän hyväkin näin seuraavana iltapäivänä, kun nautiskeli hieman pidemmän yön ja muisti syödä välillä. En missään vaiheessa pelännyt kuolevani saati pelännyt, etten kuolisikaan. :D

En sentään juonut koko korillista kerralla, vaan noita on vielä jäljellä. Tyhjiä pulloja ja tölkkejä pöydältä laskeskellen ja suomalaisiksi 12 gramman standardiannoksiksi muuntaen alas meni sellaiset ~7 annosta. 7% vaniljaomenasiideri on standardiannosta vahvempi, mutta noissa 4% Smirnoffeissa ja inkiväärioluissa jäädään alle yhden annoksen.

Back