Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En juo ruotsalaisia viinoja, en siis ole absolutistiOn täällä vaan absolutistista porukkaa kun kolmeen viikkoon kukaan ei ole tunnustanut olleensa kännissä. No, minä olen jonkin verran.
Onko tällä foorumilla jotain tapahtumia. Eli mentäs ryyppää jonnekin porukalla. Tähän kappaleeseen viitaten voisin järjestää kuultuja kappaleita kerran. Eli siis tapahtuma soita tämä ja sammu pöytään tapahtuma. Kesällähän voisi järjestää jonkun mp.net bar tapahtuman.Hörppy isämmaalle!
Nuo on aina hyviä hommia kyn saa itse päättää palkkansa.Ajattelin ottaa seitinohuet päiväkännit. Ensi viikolla voi mennä enemmän kun lähden kaverin mökille maalaushommiin ruoka- ja juomapalkalla.
Itselleni tuli kerran soitto isolta kustantamolta, kun nimekäs historioitsija ei lupauksistaan huolimatta tiennytkään eräästä spesifistä aiheesta. Erittäin isotöisen ja kalliin kirjasarjan yksi osa kaipasi kipeästi täydennystä. Tarvittiin kaksi artikkelia ja noin neljä A4:sta tekstiä. Epätoivoiselta kuulostava kustannustoimittaja toivoi tekstejä "mahdollisimman pian", sillä toimitustyön olisi pitänyt olla jo valmis.Nuo on aina hyviä hommia kyn saa itse päättää palkkansa.
Tuli tuotua 2 laatikkoa ruåtsalaista Slottia, ihan OK 5,9%, puoli laatikkoa vielä jäljellä. Ptkästä aikaa kaliaa. Akka vaikuttaa vihaiselta vaikken ole tänään montaa vielä ottanut. Lähdempä katsomaan olisko pihalla jotain säädettävää ennen kuin vieraat saapuvatEn juo ruotsalaisia viinoja, en siis ole absolutisti![]()
Sipoolainen kalastajakahvi:Akka vei roskat, n 15 sek. Sillä aikaa kerkesin tekemään verraten tukevan kaffeplörön 2 dl vodkaa, i dl kahvia. Siemailen sitä nyt naama peruslukemilla. On meillä vanhoilla ukoilla huvit vähissä![]()
Kalorien vuoksi ei kannata alkoholituotteita luopua. Jos pitää, syyt ovat ihan toiset....Tätä mä olen aina epäillyt että alkoholittomat juomat ne vasta vaarallisia on. Siksi on parempi pysyä perinteisissä juomissa.
![]()
Osa alkoholittomista oluista voi olla terveydelle haitallisia – näin tunnistat ne
Joillakin alkoholittomilla oluilla voi olla piileviä terveyshaittoja, kertoo uusi tutkimus.www.is.fi