Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lue tämä. Jos et tuota tekstiä ymmärrä niin en varmaan osaa auttaa sillä en ole erityisopettaja: http://maanpuolustus.net/threads/kärkipoliitikkojen-vahtimisketju.3851/page-175#post-335673
@aj77 Sori jos loukkaannuit, ei ollut tarkoitus loukata. Ihmettelin vain postaustasi jossa postaat juttuja jotka on todettu valheiksi aijemmin samassa aiheessa. Mutta vasemmistoagitaattorina sinulla on vielä parantamisen varaa. MOT taitaa tulla samaan aikaan kuin Liigan välieräottelu ja näistä kahdesta valitsen urheilun.
Ja yksi tapa on leimata poliittiset vastustajat äärilaidaksi.Vastustan kaikkia äärilaitoja. Oli ne Kokoomus tai vasemmistolähtöisiä.
Ja yksi tapa on leimata poliittiset vastustajat äärilaidaksi.
Taidan olla fascisti jonka ajatusmaailma on sysimusta, kun kannatan äärioikeistolaisia Halla-ahoa ja Lepomäkeä
Eipä juuri, heidän teemat politiikassa on aivan erilaisia. Halla-ahon ja Lepomäen otin esimerkiksi poliitikoista joita tietyt tahot mielellään leimaa "äärioikeistolaisiksi" (ja joita itse kannatan).Onko Halla-Aholla ja Lepomäellä samanlainen ajatusmaailma?
Niin tämä Lepomäki.Kokoomuksen oikein laita. Alas työkkärit, sosiaalituet, ja ehdottomasti lukukausimaksut kouluihin. Lepomäki vastustaa julkisen vallan puuttumista asioihin ja haluaa tasaveron..
Edellinen työpaikka jossa oli riskien analysoijana meni sen verran pieleen, että pankki jouduttiin ottamaan julkisen vallan alle. Lepomäki ei pahuutta tunnusta. Hän on mukana auttamisen halusta. Tokaisi, että niiden ihmisten jotka eivät elämässä pääse eteenpäin, määrä jäisi mahdollisimman pieneksi. Kun ajattelee mitä käytännössä Lepomäen opeilla tuo tarkoittaa, ollaan siinä eutanasian ja rotuopin välimaastossa. Tosin rodun määrittelee varallisuus. Muut vain katoavat johonkin. Natsivertauksesta Lepomäki suuttui kuitenkin. Ei hän ole rasisti. Hän kannattaa kommunistien oppia. Tiettyjä ihmistyyppejä pitää vähentää, mutta ei rodun vaan luokkaeron mukaan. On se hurja.
Höpö höpö. Lue Lepomäen vastaus noihin syytöksiin, aika älyvapaita syytöksiä. Voiko olla että hän vaan kannatta yksilönvapautta ja ennen kaikkea yksilönvastuuta - jotain mikä suomesta on kadonnut. En tiedä miten lyhyesti sen sanoisi, mutta tässä maassa otetaan nykyään itsestäänselvyytenä että kelasta saa rahaa ja töpselistä tulee sähköä. Sosiaaliturva/byrokrata/holhous on aikamoisissa sfääreissä. Lukeehan se jo isossa manuaalissa että elämä ei ole helppoa "Maa kasvaa sinulle orjantappuraa ja ohdaketta, mutta sen kasveista joudut ottamaan ravintosi otsa hiessä.." Ja joo duunarin "asialla" olevat ay-liikkeet verovapauksineen ovat ne kaikkien oikeamielisimmät, salli mun nauraa..
SIlti nainen kieltämättä melko oikealla laidalla. Itse en nyt esim hänen ideoistaan kyllä tasaveroon lähtisi. Vaikka pätevä onkin niin tuskin tulee tulevaa puheenjohtaja kisaa voittamaan. Ainoat todelliset haastajat olisivat ehkä Orpo ja Vapaavuori, kumpikaan kisaan ei ole lähdössä. Lepomäki ollut taas poltiikkona kuitenkin vain 2 vuotta. Melko pompsahdus olisi toiseksi vastuullisempaan ministerin pestiin. Eiköhän se stubb jatka. Jos meillä olisi virkamieshallitus jossa ei tarvita puheenjohtajan politiikan taitoja vaan kylmää suorittamista niin lepomäki voisi ollakkin paikallaan. No ehkä vähän lisää kokemusta ja sen mukana kulmien pyöristystä niin hyvä tulee.
Tarkennetaan sen verran että mielestäni ammattiliitoilla on kuitenkin paikkansa. Ne elävät vaan 1900 luvun 8-16 maailmassa, vähän kun sdp - mielummin kangistutaan kun uudistutaan. Koko maan kattava sopiminen ei vaan yksinkertaisesti toimi, hektisessä ja nopealiikkeiseesä maailmassa tarvitaan dynamiikkaa. Jotain mitä meillä ei ole.
Yhtenä päivänä lähdet junalla naapurikaupunkiin ja siellä kokous. Saat päivän palkan, puolipäivärahan sekä kokouspalkan. Matkat tietenkin maksetaan. Tulomatkan saat ryypätä ravintolavaunussa. Mistä hyvästä sinulle maksetaan ylimääräiset korvaukset yhden työpäivän suorittamisesta?
Yleensä ay-liikkeessä, jossa kerrot olleesi, nämä hallitaan. Ja pitää tämä yrittäjänkin tietää. Päiväraha on korvausta tavallista suuremmista ruokailukuluista. Jos työmatkaan sisältyy ilmainen tai työnantajan kustantama ruokailu (kokopäiväraha/kaksi ateriaa, osapäiväraha/yksi ateria), päiväraha on puolet edellä mainituista määristä. Osapäiväraha on vuonna 2016 19 euroa, joten siitä jää sitten 8 euroa.
Tämä perustuu siihen, että jos duunarin lähettää matkalle, häntä ei saa pitää nälässä. Syonyt työntekijä teke hyvät kaupat ja hoitaa neuvottelut. Juonut ei aina hoida.
Se työntekijä ei sitten siellä ravintolavaunussa osapäivärahalla tai puolikkaalla kyllä muuten selviä. Niin vittumaisia ovat työmatkat.
Sen lisäksi että toimin liittohommissa alueellisesti olin myös Eteran neuvottelutoimikunnan jäsenenä edustamassa Sttk:ta. Näissä kokouksissa järjettömyys alkoi näkyä, koska kaiken sen ylimääräisen rahan lisäksi Etera tarjosi myös hyvät eväät. Eikä kokouspalkkiot olleet pieniä.Samaan aikaan kävin yt neuvotteluja jatkuvasti. Pieni angsti kasvoi kaikkea vastaan.
Yleensä pitäisi olla työtekijän puolella, mutta lopputuloksena kypsyin sekä nykymaailman työntekijöihin että työnantajiin.
Onkohan varmaa että yksi narsisti ei vaihdu toiseen? Ja mitä näyttöjä äänellä on, en siis kiistä etteikö voisi olla mutta ei ole silmään sattunt.Lepomäki olisi yksi vaihtoehto, vaikkei taida olla mahiksia.
Minä käyn kerran vuodessa työnantajan lähettämänä maailmalla. Viikon kun on jossain Keski-Euroopan maassa, hotelli on maksettu ja matkat mutta ei pomo safkaa maksa.
No, syönhän minä kotonakin omalla rahallani. Mutta ulkomaanpäiväraha onkin hyvitys siitä, että minä olen saanut matkamääräyksen ja joudun jättämään mukavan kotini ja vaimoni hoidon ja syömään ulkona epämääräisissä metropoleissa, vaikka eihän minua mikään estäisi istumasta vaikkapa Pariisissa hotellihuoneessa syömässä tonnikalaa purkista. Hotellissa saan aamiaisen mutta ei sillä kauaa keiku ja vielä on viikko 24/7 ja monen tunnin lennot ja kentällä lusimiset.
Enhän minä seillä edes itselleni mitään tulosta ole tekemässä, minun hommassani ei bonuksia jaeta. Mutta matkaan pistetään.
http://www.ksml.fi/teemat/autot/Sip.../753483?pwbi=e540b4da4da4fedfbba59735df1df1e1Nelostien korjausrahat ovat valumassa Keski-Suomesta Oulun ja Kemin välisen tien parantamiseen. Näin kirjoittaa Huomioita-palstallaan Keskisuomalaisen päätoimittaja Pekka Mervola.
Tierahoista päätetään hallituksen juuri käynnistyneessä kehysriihessä.
– Kehysriihessä on syntymässä erikoinen ja harmillinen linjaus Nelostien parantamisesta. Rahat ovat tällä tietoa menossa Oulun ja Kemin välin parantamiseen eli pääministeri Juha Sipilän (kesk.) vaalipiiriin. Liikenneministeri Anne Berner on asiaa näin esittänyt tänään alkaneelle kehysriihelle, Mervola kirjoittaa.
Mervola muistuttaa, että Berner nousi Sipilän suosikkina yllättäen keskustan ministeriksi.
– Nelostie on eurooppalainen TEN-verkon päätie Suomen halki pohjoiseen. Sen pitäisi olla maan parhaan tason tie etelästä pohjoiseen. Oulun ja Kemin väli tarvitsee myös korjausta mutta sen kiilaaminen Äänekosken ja Jyväskylän välin ohi on poliittinen ikävä päätös, jos se toteutuu, Mervola kirjoittaa.
MTV:llä netissä:Siitä tulikin mieleeni, että turposta kiinnostuneet odottavat ainakin Twitterin mukaan kiinnostuneena, mitä Sale sanoo huomenna Maanpuolustuskurssiyhdistyksen kevätkokouksessa, Helsingin yliopistossa. Hän on tavannut viime aikoina kaikkia pelikentän miehiä ja pitää puheen.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...niinisto-pitaa-luennon-tanaan-illalla/5827246Tasavallan presidentti Sauli Niinistö pitää tänään luennon Maanpuolustuskurssiyhdistyksen tilaisuudessa klo 18.15.
MTV Uutiset näyttää luennon suorana nettisivuillaan. Niinistön odotetaan ottavan kantaa puheessaan ajankohtaisiin asiohin. Tilaisuus pidetään Helsingin yliopiston Juhlasalissa.