Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Vähän riippuu duunarista, meillä ainakin ulkomaan elävät tuntuu vetävän kaljaa ihan työajalla...

No joo se on tosiaan vähä duunistakii kiinni. Mie viimeisimpänä ilmailun kans olin tekemissä ni siel ei sitä duunissa oikein nähnyt muuten ku asiakkaiden toimesta. Ne kyllä hoitivat muidenkii osuuden onnistuneesti varsinkii lomalennoilla. Ehkä seuraavissa hommissa sit siihenkii mahdollisuus on eipä sillä et nii janottaisi.
 
Päiville sanoisin että on töitä ja töitä...Paperitehtaan (vain yksi esimerkki) työntekijä sietäisi olla tipaton työssään mutta saman tehtaan johtoportaalle suon kyllä pienen ja kohtullisen määrän alkoholia kun esimerkiksi edustavat (eivät siis käsittele mitään työvälineitä, muuta kuin kynää ja piirtoheitintä).
 
Toki pitäisi muistaa sekin, että ne kaikkein pienimmät alkoholimäärät eivät vaikuta työkykyyn mitenkään, ja yhtä pykälää suuremmat määrätkin vain sitä vastaavalla tavalla mikä on esimerkiksi huonosti nukutun yön vaikutus työkykyyn. Eli mikäli alkoholista ei haluta tehdä periaatekysymystä, niin ei pitäisi olla syytä kieltää pienten alkoholimäärien juomista työaikana, ainakaan niin kauan kuin väsyneenä työn tekemistä ei ole kielletty.
 
Olin kuus seittemän vuotta amerikkalaisten leivissä, ja joka vuosi oli kusitestit kaikille... huumeita etsivät toki, alkoholin käyttöön ei muuten puututtu mutta rokulipäiviä ei hyväksytty, eli maanantaina tai perjantaina ei saanut olla saikulla, ikinä.
Älä nuku deskissä, äläkä ikinä treidaa väärään laitaan perjantaina, tai muutenkaan ihanteellisesti.
Älä muutenkaan treidaa perjantaina, älä ainakaan osta mitään.

Äläkä varsinkaan shorttaa mitään!

Päteviä elämänohjeita itse asiassa :).
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka itse en ole niuho alkoholin suhteen, mielestäni jokainen työ ansaitsee tulla tehdyksi selvin päin. Duunari sahaa itseltään sormen, valtion päättäjien nousu-uhossa tekemät päätökset ovat helvetin paljon kalliimmat. Sellainen valitettavasti on luultavaa, kun vaikkapa demaripäättäjät kokoontuvat keskenään ilman ulkopuolisia ja aloitetaan kilistely.

Itselläni oli 80- ja 90-luvuilla muutamakin työpaikka aloilla, joissa oli hyväksyttävää - tai ainakaan ei julkisesti tuomittavaa - olla gänässä työpaikalla. Ei ollut siistiä katsottavaa.
 
Isävainaan nuoruudessa rakennustyömaalla harjakaispäivänä timpurit komennettiin ruokatunnin jälkeen alas telineiltä, meno oli ollut sangen urheilullista :ROFLMAO: , ja mitä itsekin tuossa alta 10 vuoden sisällä vähän pienemmillä työmailla touhusin, niin aika vapaata oli kaljottelu, riippui vähän mestarista, ja työn teettäjästä, jos hyö sattu olemaan persoja viinalle, niin kyllä siellä aina joku muukin ukko päissään oli, toisinaan vähän harmitti siellä selvinpäin seassa touhuta, kun itse asuin melko kaukana työmaista, ja autolla piti kulkea, niin ei sitä oikein voinut kun palanpainikkeeks kaljan ruokatunnilla juoda, valmiiks nekin työmaat tuli, ja jäipähän lapsenlapsillekin kerrottavaks muutama hyvä tarina minullekin :)
 
Entisessä kesätyöpaikassa kiinteistöhuollossa oli tapana vielä joskus edellisellä vuosituhannella nautiskella olutta työpäivän aikana. Yhden tiilivarastonkin (jossa tiilet olivat olleet 1980-luvulta asti varana yhteen kattoon), löytyi tiilten takaa piilosta 1990-luvun olutpulloja. Siis kun etikettiä googlailin mielenkiinnosta niin siellä oli myös 1980-luvun olutpulloja. Eli siellä oli olutpulloja lojunut tiilivarastossa lattialla kymmenisen vuotta kauemman kuin minä olen ollut olemassa.
 
Jos Suomeen tulee vierailulle jokin ulkomaalainen kärkipoliitikko, niin iloliemin kyllä maksan oman osuuteni, jotta tarjoiluksi hankitaan vaikka 3000€ wiskipullo. Mutta kotimaisten poliitikkojen tappaminen ei vielä ole riittävän korkean profiilin tapahtuma. Toisaalta jos haluavat pitkän palaverin aikana kurkkuaan kostutella pullolla olutta tai lasilla viiniä tms. niin siitä vaan, mutta omaan laskuun
 
Jos Suomeen tulee vierailulle jokin ulkomaalainen kärkipoliitikko, niin iloliemin kyllä maksan oman osuuteni, jotta tarjoiluksi hankitaan vaikka 3000€ wiskipullo. Mutta kotimaisten poliitikkojen tappaminen ei vielä ole riittävän korkean profiilin tapahtuma. Toisaalta jos haluavat pitkän palaverin aikana kurkkuaan kostutella pullolla olutta tai lasilla viiniä tms. niin siitä vaan, mutta omaan laskuun
Kyllä mä voisin tuohonkin tilaisuuteen wiskipullolla osallistua... :D
 
Ano se haalii riveihinsä kansakunnan kermaa. Tämä täti sai muistini mukaan kenkää persuista (vai lähtikö itse ovet paukkuen). Fanitti julkisesti Aatun Saksan keskitysleiritouhuja.
Muutenkin QAnon tapaus..
”Vihervassareille lobotomia ja Auschwitziin sähköaidan ympäröimänä”

”Meidän pitää tehdä parempi suunnitelma kuin Hitler”

Ja sitten noi kommentit..

edit: Olihan hän Hakkaraisen salarakas vähän aikaa..
 
No eikö olisi ihan Suomen etu, jos vihervassareille tehtäisiin se lobotomia ja joutuisivat sepeliä hakkaamaan sähköaidan taakse? Pitkällä tähtäimellä se olisi vihervassareidenkin etu, kun sentään aitaan tulisi sitä sähköä ja kiviäkin pilkottavaksi. Heidän mallillaan kumpikin loppuu.
 
No eikö olisi ihan Suomen etu, jos vihervassareille tehtäisiin se lobotomia ja joutuisivat sepeliä hakkaamaan sähköaidan taakse? Pitkällä tähtäimellä se olisi vihervassareidenkin etu, kun sentään aitaan tulisi sitä sähköä ja kiviäkin pilkottavaksi. Heidän mallillaan kumpikin loppuu.
Sekä pääsisi kätevästi eroon hankalista ihmisistä kun vain leimaisi heidät vihervassareiksi ja lähettäisi tapaamaan lääkäriä...
 
Aikoinaan Gestapollekin ilmiannettiin omia vittumaisia naapureita kommunisteina.
Ja paljon:
"80% of all Gestapo investigations were started in response to information provided by denunciations by ordinary Germans; while 10% were started in response to information provided by other branches of the German government and another 10% started in response to information that the Gestapo itself unearthed"
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Back
Top