Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Edit. Siirretty viesti lainauksen kanssa toisesta ketjusta tänne.

Elokuussa Aho, 68, nimittäin aloitti uusissa töissä, tällä kertaa Kiina-tiedon edistäjänä. Ulospäin näytti siltä, että Aho hyppäsi yhden autoritaarisen valtion helmoista toiseen: vasta helmikuussa Aho oli luopunut kohun saattelemana tehtävistään Sberbankissa, suuressa venäläispankissa.

Ahon mielestä häntä arvostelevat eivät ymmärrä asioita.

”Nämä ihmiset”, Esko Aho sanoo.

”He eivät ymmärrä paria asiaa. Ensinnäkin he unohtavat sen, että olemme helkkarin pieni maa”, Aho sanoo.

Jaahas... Tällaiset selitykset tällä kertaa, ja touhut vaan jatkuu🤔...
Pitkään pidin Esko Ahoa kunnon miehenä. Joutui hankalaan paikkaan pääministerinä, mutta hoiti sen homman kunnialla. Tuota Sperbankin nimitystä pidin ensin solutuksena, mutta viimeistään helmikuun 2022 kommenttien jälkeen se kuvitelma haihtui. Ja nyt toistaa saman tempun Kiinan kohdalla. Ei Jumalauta, että pitää olla rahalle ahne mies.

Ryssä on yrittänyt ostaa minut kolmesti ja kertaakaan ei onnistunut, mutta ehkä Eskolle tarjottiin vain enemmän rahaa.
 
Tosissaanko kysyt? Miksi vain ulkomaalaiset kokevat rasismia Suomessa eikä syntyperäiset valkoiset suomalaiset. Ei minua haittaisi vaikkei tässä maassa olisi yhtään tummanväristä. Enhän minä rasisti ole mutta satun vain suosimaan vaalean ihonvärin ihmisiä kotoisin Euroopasta.
Katutason uutisia kun seuraa, niin syntyperäisiin, valkoisiin suomalaisiin näyttäisi kohdistuvan aika paljonkin avointa rasismia. Se on vieläpä paljon kouriintuntuvampaa ja fyysisempää kuin joku henkisen pipi- tason naruviritelmä- posti jollekin mamu- kansanedustajalle.

Vain valkoinen voi olla rasisti, vai miten se virallinen narratiivi nyt menikään...?
 
Mtv3 (kok) kunnostautui jälleen. "Joka neljäs suomalainen on tyytymätön Marinin hallitukseen." Pienessä sivulauseessa sitten muistettiin mainita, että lähes puolet suomalaisista on tyytyväisiä Marinin hallitukseen, ihme kun tuokin maininta ylipäätään uutisointiin mahtui.
 

Kansanedustaja Wille Rydman eroaa kokoomuksesta​

Rydman ilmoitti asiasta maanantaiaamuna blogissaan.


 

Kansanedustaja Wille Rydman eroaa kokoomuksesta​

Rydman ilmoitti asiasta maanantaiaamuna blogissaan.


Ei kyllä yllättänyt tämä. Mitähän jatkossa; ps, nyt vai jotain muuta ei politiikan parissa? Koskahan Atte Kaleva on "erovuorossa" kykypuolueesta?
 
Ei kyllä yllättänyt tämä. Mitähän jatkossa; ps, nyt vai jotain muuta ei politiikan parissa? Koskahan Atte Kaleva on "erovuorossa" kykypuolueesta?
Kykypuolue käyttää businessmaailmasta tuttua taktiikkaa:

Ei sinänsä mikään ihme Rydmanin kohdalla. Henkilön koskemattomuuteen liittyvä likapyykki on aika ehdoton tabu huolimatta tuomioista tai niiden hylkäämisestä.
 
Ei kyllä yllättänyt tämä. Mitähän jatkossa; ps, nyt vai jotain muuta ei politiikan parissa? Koskahan Atte Kaleva on "erovuorossa" kykypuolueesta?
Ilmeisesti ei ole jättämässä politiikkaa. Blogista:
Kun olen sanonut, että olen ehdolla kevään eduskuntavaaleissa Helsingin vaalipiirissä riippumatta kokoomuksen kannasta asiaan, olen myös tarkoittanut sitä. Pidän kiinni siitä, mitä sanon. Olen ehdolla, mutta en kokoomuksen ehdokkaana.
 
Edit. Siirretty viesti lainauksen kanssa toisesta ketjusta tänne.


Pitkään pidin Esko Ahoa kunnon miehenä. Joutui hankalaan paikkaan pääministerinä, mutta hoiti sen homman kunnialla. Tuota Sperbankin nimitystä pidin ensin solutuksena, mutta viimeistään helmikuun 2022 kommenttien jälkeen se kuvitelma haihtui. Ja nyt toistaa saman tempun Kiinan kohdalla. Ei Jumalauta, että pitää olla rahalle ahne mies.

Ryssä on yrittänyt ostaa minut kolmesti ja kertaakaan ei onnistunut, mutta ehkä Eskolle tarjottiin vain enemmän rahaa.

Esko Aho on persaukinen peliaddikti. Mies ei enää osaa mitään kuin myydä omaa "kuuluisaa" menneisyyttään. Kiinalaiset hölmöyksissään vielä jotain tuosta maksaa. Tulevat pettymään tuloksiin, onneksi.
 
Ei kyllä yllättänyt tämä. Mitähän jatkossa; ps, nyt vai jotain muuta ei politiikan parissa? Koskahan Atte Kaleva on "erovuorossa" kykypuolueesta?
Kokoomuksella on toki aina Helsingissä oikea laitahyökkääjä keräämässä ääniä. Vastineeksi hän saa olla kansanedustaja (ja kuunnella vittuilua ja kärsiä siitä, että puolue tekee aivan muuta).
 
Kokoomuksella on toki aina Helsingissä oikea laitahyökkääjä keräämässä ääniä. Vastineeksi hän saa olla kansanedustaja (ja kuunnella vittuilua ja kärsiä siitä, että puolue tekee aivan muuta).
Joo, näin se taitaa olla. Se on sitä kuuluisaa kokoomuksen kaksilla rattailla ajamista..
Tuosta Rydmanista en oikein osaa sanoa, onko hän oikeasti tarinan konna joka touhuili sopimattomia kokoomuksen "bändärien" kanssa käyttäen näitä hyväkseen yms vai kostiko joku torjutuksi tullut nainen hänelle karulla tavalla. Vai oliko hän jopa astunut jonkun ihmisen tai ryhmän varpaille kokoomuksessa? Itselläni ei oikein ole mielipidettä aiheesta ja kaikki nuo vaihtoehdot ovat ainakin minusta mahdollisia..
 
Viimeksi muokattu:
Joo, näin se taitaa olla. Se on sitä kuuluisaa kokoomuksen kaksilla rattailla ajamista..
Tuosta Rydmanista en oikein osaa sanoa, onko hän oikeasti tarinan konna joka touhuili sopimattomia kokoomuksen "bändärien" kanssa käyttäen näitä hyväkseen yms vai kostiko joku torjutuksi tullut nainen hänelle karulla tavalla. Vai oliko hän jopa astunut jonkun ihmisen tai ryhmän varpaille kokoomuksessa? Itselläni ei oikein ole mielipidettä aiheesta ja kaikki nuo vaihtoehdot ovat ainakin minusta mahdollisia..

Taitaa olla sekoitus vähän jokaista. Nuorien kanssa on jutellut, mutta nuoret itse eivät kokeneet sitä ahdistavaksi. Osassa tapauksissa Rydman ei edes itse ollut paikalla, tai edes samassa läänissä... Sitten on tämä "Petra" joka oli vähän innokas Villen suuntaan mutta ikäeron takia Ville ei lämmennyt.. Ja sitten vielä tämä Pihan ehdokkuus..

Helsingin Sanomat kertoo, että “Lotta” on saanut minulta kahvikutsun 16-vuotiaana vuonna 2014. Toimittaja Paavo Teittinen väittää minulle sähköpostissaan, että näin olisi tapahtunut SuomiAreena-tapahtumassa vuonna 2014. Ei ihme, että en muista tapausta, sillä samaan aikaan olen ollut vaeltamassa Utsjoella ja Sevettijärvellä

HS:n jutun “Petra” on kuudes nainen, joka mainitaan poliisin puhutuspöytäkirjassa ja hän on myös se henkilö, joka masinoi puhutuksen käynnistäneen jodelkeskustelun. Tämä seikka käy ilmi pöytäkirjasta. Hän valehtelee jutussa raskaasti. Tämä henkilö on se, jota omassa Facebook-päivityksessäni kuvailen “yli-innokkaaksi kokoomusnuoritytöksi”. Hän väittää minun lähennelleen itseään monin tavoin. No näyttääkö esim. tämä siltä:
1672658191107.png

Rydman sen sijaan luonnehtii Pihaa ”rikkirepijäksi ja vastakkainasettelun lietsojaksi”.
– Onneksi sen kaltaisia vastakkainasettelijoita ja rikkirepijöitä kuin Kirsi Piha on todella vähän. Sen jälkeen, kun hän jättäytyi pois, mitään riidanaihetta ei ole enää ollutkaan.

Lähteinä Rydmanin blogi ja IS.
 
Kokoomus pysyttelee vaitonaisena koskien kansanedustaja Wille Rydmanin eroa puolueesta, kertoo Ilta-Sanomat.

Kokoomus on ohjannut kyselyt asiasta puoluesihteeri Kristiina Kokolle, joka ei suostu avaamaan kiusalliseksi käynyttä asiaa enempää julkisuuteen.

Olen huomannut, että hän on julkisesti ilmoittanut eronneensa puolueesta. Sen enempää ei ole kommentoitavaa, Kokko totesi IS:lle.


 
Kokoomus pysyttelee vaitonaisena koskien kansanedustaja Wille Rydmanin eroa puolueesta, kertoo Ilta-Sanomat.

Kokoomus on ohjannut kyselyt asiasta puoluesihteeri Kristiina Kokolle, joka ei suostu avaamaan kiusalliseksi käynyttä asiaa enempää julkisuuteen.

Olen huomannut, että hän on julkisesti ilmoittanut eronneensa puolueesta. Sen enempää ei ole kommentoitavaa, Kokko totesi IS:lle.


Rydman oli uhka kokkareiden johdolle, näkyvä oikeistolainen nouseva kyky. Kyllähän tuollainen pitää tiputtaa pois...
 
China Office of Finnish Industries -yhtiön osakkaina ovat esimerkiksi Nokia, Kone, suuria metsäteollisuusyrityksiä, Osuuspankki-ryhmä sekä kauppakonserni Kesko.
 
Back
Top