Ylli
Majuri
Mielestäni Sanna on enemmänkin Kajan negatiivi.Sanna on laiha kopio Kajasta
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mielestäni Sanna on enemmänkin Kajan negatiivi.Sanna on laiha kopio Kajasta
Kaikki husseinit on samanlaisiaEpätoivoista. Vaalit on tulossa eikä muuta keksitä. Tämäkin kikka on jo käytetty useampaan kertaan.
Kansanedustajalle postitettiin hirttosilmukka
SDP:n kansanedustajalle Hussein al-Taeelle postitettiin hirttosilmukka.www.iltalehti.fi
Pitkään pidin Esko Ahoa kunnon miehenä. Joutui hankalaan paikkaan pääministerinä, mutta hoiti sen homman kunnialla. Tuota Sperbankin nimitystä pidin ensin solutuksena, mutta viimeistään helmikuun 2022 kommenttien jälkeen se kuvitelma haihtui. Ja nyt toistaa saman tempun Kiinan kohdalla. Ei Jumalauta, että pitää olla rahalle ahne mies.HS-haastattelu | Ihmiset eivät ymmärrä, sanoo Kiina-ymmärryksen edistäjäksi siirtynyt Esko Aho
Suomen entinen pääministeri Esko Aho nimitettiin elokuussa hallituksen puheenjohtajaksi uuteen China Office -yhtiöön. Tässä haastattelussa Aho saa selittää, miksi Kiina on osa pienen Suomen selviytymistä, vaikka riippuvuuksista autoritaarisiin maihin on varoiteltu.www.hs.fi
Elokuussa Aho, 68, nimittäin aloitti uusissa töissä, tällä kertaa Kiina-tiedon edistäjänä. Ulospäin näytti siltä, että Aho hyppäsi yhden autoritaarisen valtion helmoista toiseen: vasta helmikuussa Aho oli luopunut kohun saattelemana tehtävistään Sberbankissa, suuressa venäläispankissa.
Ahon mielestä häntä arvostelevat eivät ymmärrä asioita.
”Nämä ihmiset”, Esko Aho sanoo.
”He eivät ymmärrä paria asiaa. Ensinnäkin he unohtavat sen, että olemme helkkarin pieni maa”, Aho sanoo.
Jaahas... Tällaiset selitykset tällä kertaa, ja touhut vaan jatkuu...
Katutason uutisia kun seuraa, niin syntyperäisiin, valkoisiin suomalaisiin näyttäisi kohdistuvan aika paljonkin avointa rasismia. Se on vieläpä paljon kouriintuntuvampaa ja fyysisempää kuin joku henkisen pipi- tason naruviritelmä- posti jollekin mamu- kansanedustajalle.Tosissaanko kysyt? Miksi vain ulkomaalaiset kokevat rasismia Suomessa eikä syntyperäiset valkoiset suomalaiset. Ei minua haittaisi vaikkei tässä maassa olisi yhtään tummanväristä. Enhän minä rasisti ole mutta satun vain suosimaan vaalean ihonvärin ihmisiä kotoisin Euroopasta.
Ei kyllä yllättänyt tämä. Mitähän jatkossa; ps, nyt vai jotain muuta ei politiikan parissa? Koskahan Atte Kaleva on "erovuorossa" kykypuolueesta?Kansanedustaja Wille Rydman eroaa kokoomuksesta
Rydman ilmoitti asiasta maanantaiaamuna blogissaan.
Kansanedustaja Wille Rydman eroaa kokoomuksesta â âKun kokoomus ei onnistunut tästä asiasta tekemään päätöstä, teen päätöksen itseâ
Rydman ilmoitti asiasta maanantaiaamuna blogissaan.yle.fi
Eroan kokoomuksen jäsenyydestä — Wille Rydman, kansanedustaja
Täytän tänään 37 vuotta. Tällä päivämäärällä olen myös kirjautunut kokoomuksen jäsensivustolle ja ilmoittanut siellä eroavani puolueen jäsenyydestä. Päätös on luonnollisestikin erittäin iso ja raskas; ehdinhän olla puolueen jäsen yli 20 vuotta. Se on enemmän kuin puolet tähänastisesta elämästäni. Rwww.willerydman.fi
Kykypuolue käyttää businessmaailmasta tuttua taktiikkaa:Ei kyllä yllättänyt tämä. Mitähän jatkossa; ps, nyt vai jotain muuta ei politiikan parissa? Koskahan Atte Kaleva on "erovuorossa" kykypuolueesta?
Ilmeisesti ei ole jättämässä politiikkaa. Blogista:Ei kyllä yllättänyt tämä. Mitähän jatkossa; ps, nyt vai jotain muuta ei politiikan parissa? Koskahan Atte Kaleva on "erovuorossa" kykypuolueesta?
Kun olen sanonut, että olen ehdolla kevään eduskuntavaaleissa Helsingin vaalipiirissä riippumatta kokoomuksen kannasta asiaan, olen myös tarkoittanut sitä. Pidän kiinni siitä, mitä sanon. Olen ehdolla, mutta en kokoomuksen ehdokkaana.
Edit. Siirretty viesti lainauksen kanssa toisesta ketjusta tänne.
Pitkään pidin Esko Ahoa kunnon miehenä. Joutui hankalaan paikkaan pääministerinä, mutta hoiti sen homman kunnialla. Tuota Sperbankin nimitystä pidin ensin solutuksena, mutta viimeistään helmikuun 2022 kommenttien jälkeen se kuvitelma haihtui. Ja nyt toistaa saman tempun Kiinan kohdalla. Ei Jumalauta, että pitää olla rahalle ahne mies.
Ryssä on yrittänyt ostaa minut kolmesti ja kertaakaan ei onnistunut, mutta ehkä Eskolle tarjottiin vain enemmän rahaa.
Kokoomuksella on toki aina Helsingissä oikea laitahyökkääjä keräämässä ääniä. Vastineeksi hän saa olla kansanedustaja (ja kuunnella vittuilua ja kärsiä siitä, että puolue tekee aivan muuta).Ei kyllä yllättänyt tämä. Mitähän jatkossa; ps, nyt vai jotain muuta ei politiikan parissa? Koskahan Atte Kaleva on "erovuorossa" kykypuolueesta?
Kiinalaiset?Esko Aho on persaukinen peliaddikti. Mies ei enää osaa mitään kuin myydä omaa "kuuluisaa" menneisyyttään. Kiinalaiset hölmöyksissään vielä jotain tuosta maksaa. Tulevat pettymään tuloksiin, onneksi.
Joo, näin se taitaa olla. Se on sitä kuuluisaa kokoomuksen kaksilla rattailla ajamista..Kokoomuksella on toki aina Helsingissä oikea laitahyökkääjä keräämässä ääniä. Vastineeksi hän saa olla kansanedustaja (ja kuunnella vittuilua ja kärsiä siitä, että puolue tekee aivan muuta).
Kiinalaiset?
Joo, näin se taitaa olla. Se on sitä kuuluisaa kokoomuksen kaksilla rattailla ajamista..
Tuosta Rydmanista en oikein osaa sanoa, onko hän oikeasti tarinan konna joka touhuili sopimattomia kokoomuksen "bändärien" kanssa käyttäen näitä hyväkseen yms vai kostiko joku torjutuksi tullut nainen hänelle karulla tavalla. Vai oliko hän jopa astunut jonkun ihmisen tai ryhmän varpaille kokoomuksessa? Itselläni ei oikein ole mielipidettä aiheesta ja kaikki nuo vaihtoehdot ovat ainakin minusta mahdollisia..
Helsingin Sanomat kertoo, että “Lotta” on saanut minulta kahvikutsun 16-vuotiaana vuonna 2014. Toimittaja Paavo Teittinen väittää minulle sähköpostissaan, että näin olisi tapahtunut SuomiAreena-tapahtumassa vuonna 2014. Ei ihme, että en muista tapausta, sillä samaan aikaan olen ollut vaeltamassa Utsjoella ja Sevettijärvellä
HS:n jutun “Petra” on kuudes nainen, joka mainitaan poliisin puhutuspöytäkirjassa ja hän on myös se henkilö, joka masinoi puhutuksen käynnistäneen jodelkeskustelun. Tämä seikka käy ilmi pöytäkirjasta. Hän valehtelee jutussa raskaasti. Tämä henkilö on se, jota omassa Facebook-päivityksessäni kuvailen “yli-innokkaaksi kokoomusnuoritytöksi”. Hän väittää minun lähennelleen itseään monin tavoin. No näyttääkö esim. tämä siltä:
Rydman sen sijaan luonnehtii Pihaa ”rikkirepijäksi ja vastakkainasettelun lietsojaksi”.
– Onneksi sen kaltaisia vastakkainasettelijoita ja rikkirepijöitä kuin Kirsi Piha on todella vähän. Sen jälkeen, kun hän jättäytyi pois, mitään riidanaihetta ei ole enää ollutkaan.
Rydman oli uhka kokkareiden johdolle, näkyvä oikeistolainen nouseva kyky. Kyllähän tuollainen pitää tiputtaa pois...Kokoomus pysyttelee vaitonaisena koskien kansanedustaja Wille Rydmanin eroa puolueesta, kertoo Ilta-Sanomat.
Kokoomus on ohjannut kyselyt asiasta puoluesihteeri Kristiina Kokolle, joka ei suostu avaamaan kiusalliseksi käynyttä asiaa enempää julkisuuteen.
– Olen huomannut, että hän on julkisesti ilmoittanut eronneensa puolueesta. Sen enempää ei ole kommentoitavaa, Kokko totesi IS:lle.
IS: Kokoomus pysyy vaitonaisena tapaus-Rydmanista – "Sen enempää ei ole kommentoitavaa" - Suomenmaa.fi
Kokoomus pysyttelee vaitonaisena koskien kansanedustaja Wille Rydmanin eroa puolueesta, kertoo Ilta-Sanomat. Kokoomus on ohjannut kyselyt...www.suomenmaa.fi
China Office of Finnish Industries -yhtiön osakkaina ovat esimerkiksi Nokia, Kone, suuria metsäteollisuusyrityksiä, Osuuspankki-ryhmä sekä kauppakonserni Kesko.HS-haastattelu | Ihmiset eivät ymmärrä, sanoo Kiina-ymmärryksen edistäjäksi siirtynyt Esko Aho
Suomen entinen pääministeri Esko Aho nimitettiin elokuussa hallituksen puheenjohtajaksi uuteen China Office -yhtiöön. Tässä haastattelussa Aho saa selittää, miksi Kiina on osa pienen Suomen selviytymistä, vaikka riippuvuuksista autoritaarisiin maihin on varoiteltu.www.hs.fi