Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Nytkö sitä Kontulaa voi sitten kutsua huoraksi ilman pelkoa joutua syytetyksi kunnianloukkauksesta. Ei sillä että kokisin mitään tarvetta näin tehdä, mutta mielenkiinnolla jään odottamaan koska joku persu tai muu sopiva henkilö tämän menee jossain äksäyttämään.

Nytkö sitä Kontulaa voi sitten kutsua huoraksi ilman pelkoa joutua syytetyksi kunnianloukkauksesta. Ei sillä että kokisin mitään tarvetta näin tehdä, mutta mielenkiinnolla jään odottamaan koska joku persu tai muu sopiva henkilö tämän menee jossain äksäyttämään

Asiallista kieltä pittää käyttää.

Eli "entinen +sukupuolineutraali ammattinimike".

Leviääkö kommunismi sukupuoliteitse, kysyy nimimerkki: Sosialistisen työn sankari ei kommuunitussuaan valitse.
Kerran olen nuorena ollessa Kemissä käynyt ja oli kilpailut, jonka jälkeen mentiin uimahallille saunaan. Otin pelfetin tietysti saunaan ja kuuntelin jo suihkussa ollessa, kuinka ay-aktiivi valisti muita saunassa olevia paperimiähiä, että miten työnantaja riistää rahvasta, rasvanahkaista työntekijää. Menin saunan puolelle ja sanoin isoon ääneen. Että olipa hyvä kun tuli perseen alusta mukaan, jottei kommunismi ryömi persereijästä sisään. Tuli täysin hiljaista ja minua katseltiin siihen malliin, että nyt poika muuten avasin suusi väärässä paikassa, mutta olin jo silloin kohtuu napakssa kunnossa ja katselin ukkoja silmiin ihan rauhassa, sanoin jotta jos tekee mieli olla eriä mieltä, niin saunan jälkeen parkkipaikalla kreikkalaisroomalaiset painit, mä vastaan kaikki, jos joku haluaa kokeilla... Kukaan ei halunnut.
Sama taitaa päteä eduskunnassa, paljon parran pörinää salissa, mutta ei kenestäkään sanojensa takana seisojaksi, vätyksiä ja huoria kaikki tyyni siinäkin töllissä. 😄😄😄

Juu. Olin nuorena miehenä vodkaturistimatkalla Neuvostoliitossa. Linjuri oli puolillaan järeitä kommunisteja toinen puoli meitä nuoria, joille matka oli seikkailua. Pribaltiskajassa majoituttiin ja minua vieroksutti jo menomatkalla. Ihmettelin koppalakkiukkojen määrää ja aamuvarhaisen luutamummoarmeijaa kadulla. Tyhjiä kauppoja, joppareita, paskaisia kujia ja ihmisiä, joihin ei saanut minkäänlaista kontaktia. Paitsi niihin tuhmiin tyttöihin valuuttabaareissa.

Tulomatkalla kuvia kumartamatta sanoin suoraan, että paskaa ja tuskin toiste tulen. Ihmettelin vielä miten tuo maa pysyy pystyssä pimeine valuuttoineen ja joka paikassa rehottavine asioineen, joista selvisi 20 markan setelillä.

Tunnelmaa riitti vähäksi aikaa. Aikaa tsernobylin paukkuun oli muutama päivä. Se silasi käsitykseni.

Back