Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Veikkaisin jotain "perinteisempää", arvopohjan romuttavaa.. jalkavaimo, lehtolapsi jne..
siis hyvin vähän vakavissani..koko jutun suhteen.

Jos mediana Seiska, niin kai sieltä joku suttuinen valokuva löytyy Ruotsin laivalta löytyy, jossa poliitikko suutelee tuntematonta naista. Ja sitten sitä kauhistellaan ja hurskastellaan. Eli käytännössä ei mitään
 
Veikkaisin jotain "perinteisempää", arvopohjan romuttavaa.. jalkavaimo, lehtolapsi jne..
siis hyvin vähän vakavissani..koko jutun suhteen.

Aika hyvin nämä -jalkavaimot- pysyvät pois otsikoista. Vaikka homma olisi kuinka ilmiselvää ja -monen- tiedossakin. Ehkä toimittajat harkitsevat, ettei puututa ihmisten henkilökohtaiseen elämään.;) Paitsi tieten Teuvon tms. Erityisesti näyttää siltä, että jos se -tyttöystävä- on samassa porukassa esim. puolueessa, niin eipä siitä juuri revitellä.

Ympäristö, jossa kaikenlainen pyrkiminen ja kiipiminen ovat SE, siihen kuuluu aina ja ehdoitta myös seksuaalinen ulottuvuus. Puoluejohtaja näyttää vastustamattoman coolilta, kun pitää vähän pyrkiä ja yrittää eteenpäin......
 
Veikkaisin jotain "perinteisempää", arvopohjan romuttavaa.. jalkavaimo, lehtolapsi jne..
siis hyvin vähän vakavissani..koko jutun suhteen.

Sellaiset ei ole Suomessa gameover, paitsi ehkä KD:ssä.
Seksuaalinen ahdistelu, raiskaus, pedofiilisyytökset...ne on sitten jo eri asia. Tai sitten joku mehukas korruptio.
 
Erityisesti näyttää siltä, että jos se -tyttöystävä- on samassa porukassa esim. puolueessa, niin eipä siitä juuri revitellä.

Ympäristö, jossa kaikenlainen pyrkiminen ja kiipiminen ovat SE, siihen kuuluu aina ja ehdoitta myös seksuaalinen ulottuvuus. Puoluejohtaja näyttää vastustamattoman coolilta, kun pitää vähän pyrkiä ja yrittää eteenpäin......
Tämähän kuulostaa aivan "itäisten kulttuurin luojien" etuoikeuksien hallitulta käyttöönotolta...ei siis miltään game overilta vaan vapaaehtoiselta ongelmien hankkimiselta ;)
 
Timo Soini raottaa suunnitelmiaan: Sitä aion tutkia

SIINA EKBERG | 03.05.2019 | 13:18- päivitetty 03.05.2019 | 13:21

Ulkoministeri sanoo ajattelevansa, että hän voi tehdä ammatikseen muutakin kuin politiikkaa.

Ulkoministeri Timo Soini (sin.) kertoo Maaseudun Tulevaisuuden kolumnissaan keskittyvänsä seuraavaksi populismin tutkimukseen. Soini teki aikoinaan yliopistossa pro gradu -tutkielmansa samasta aiheesta.
− Sitä ajattelin tutkia seuraavaksi. Minulle on tarjottu mahdollisuutta selvittää asiaa perusteellisesti ja ajattelen tästä asiasta myötämielisesti. Pitää vaan raapaista nimi paperiin ja panna parastani. Populismi kun ei ole mihinkään katoamassa, hän kirjoittaa.

Timo Soini kertoi eduskuntavaalien alla jättävänsä politiikan. Jatkosuunnitelmat olivat tuolloin vielä auki.
− Viihdyin politiikassa. Rankka oli reissu, mutta karhea oli karjukin. Lähden hyvillä mielin. Sain, mitä hain. Tein aina kaiken täysillä.

− En tiedä, onko minulla elonpäiviä jäljellä kaksi vai kaksikymmentä vuotta, Luoja sen tietää, mutta ei onneksi kerro. Ajattelen, että voin tehdä ammatikseni muutakin kuin politiikkaa. Sen aika on nyt, Soini sanoo.

Hän kertoo myös pitävänsä ”kunnon loman”.
− Sellainen minulla on viimeksi ollut reilut kymmenen vuotta sitten. Olen vapaa mies. Vapaus on sitä, että valitsee vapaaehtoisesti sen, mikä lopulta on kuitenkin valittava.

 
Timo Soini raottaa suunnitelmiaan: Sitä aion tutkia

SIINA EKBERG | 03.05.2019 | 13:18- päivitetty 03.05.2019 | 13:21

Ulkoministeri sanoo ajattelevansa, että hän voi tehdä ammatikseen muutakin kuin politiikkaa.

Ulkoministeri Timo Soini (sin.) kertoo Maaseudun Tulevaisuuden kolumnissaan keskittyvänsä seuraavaksi populismin tutkimukseen. Soini teki aikoinaan yliopistossa pro gradu -tutkielmansa samasta aiheesta.
− Sitä ajattelin tutkia seuraavaksi. Minulle on tarjottu mahdollisuutta selvittää asiaa perusteellisesti ja ajattelen tästä asiasta myötämielisesti. Pitää vaan raapaista nimi paperiin ja panna parastani. Populismi kun ei ole mihinkään katoamassa, hän kirjoittaa.

Timo Soini kertoi eduskuntavaalien alla jättävänsä politiikan. Jatkosuunnitelmat olivat tuolloin vielä auki.
− Viihdyin politiikassa. Rankka oli reissu, mutta karhea oli karjukin. Lähden hyvillä mielin. Sain, mitä hain. Tein aina kaiken täysillä.

− En tiedä, onko minulla elonpäiviä jäljellä kaksi vai kaksikymmentä vuotta, Luoja sen tietää, mutta ei onneksi kerro. Ajattelen, että voin tehdä ammatikseni muutakin kuin politiikkaa. Sen aika on nyt, Soini sanoo.

Hän kertoo myös pitävänsä ”kunnon loman”.
− Sellainen minulla on viimeksi ollut reilut kymmenen vuotta sitten. Olen vapaa mies. Vapaus on sitä, että valitsee vapaaehtoisesti sen, mikä lopulta on kuitenkin valittava.


Sitaatti: "Lähden hyvillä mielin. Sain, mitä hain."

Epäilemättä. Mukavan hillotolpan ja ministerin tittelin. Vastenmielinen ukko kaiken kaikkiaan.
 
”Tarkan harkinnan jälkeen olen päättänyt, että nyt on uusien kasvojen ja tuoreiden ajatusten vuoro”, Terho kirjoittaa blogissaan.

Sampo Terho ei pyri jatkokaudelle sinisen tulevaisuuden puheenjohtajana. Siniset järjestää puoluekokouksen 8. kesäkuuta Espoossa, jossa puolue päättää uudesta johdostaan sekä puolueen uudistamisesta.

”En ole myöskään eurovaaliehdokas, joten käytännössä tämä tarkoittaa, että vetäydyn päivänpolitiikasta kun toimitusministerin tehtävät on hoidettu loppuun. Helsingin kaupunginvaltuutettu olen toki edelleen ministeritehtävien loputtuakin”, Terho kertoo blogissaan.

Terho kirjoittaa, että eduskuntavaalien tulos oli sinisille huono, ja puheenjohtaja kantaa siitä aina suurimman vastuun.


”Tarkan harkinnan jälkeen olen päättänyt, että nyt on uusien kasvojen ja tuoreiden ajatusten vuoro.”

Terho kertoo, ettei hänellä vielä ole uusia henkilökohtaisia suunnitelmia valmiina.

Kaikki oli pelissä eduskuntavaaleissa, kuten pitääkin. Kerron uusista suunnitelmista, kun ne kehittyvät.”

 
Piäseepi terhon akan poekakii kokeilemaan aktiivimallia, siinähän raapustaa työhakemuksia ja laskee pätkätyötunteja, niinku muutkii smurffit, eipä minulle heitä ikävä tule, pl. Niinistö, oli varsin noheva ministeri, muut joutaa luiskaan :D
 
Ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajaksi Laura Huhtasaari ja varapuheenjohtajaksi Erkki Tuomioja. No tässähän ei ole mitään ristiriitaa. Käsittääkseni he jakavat turvallisuuspoliittisen kannan aika pitkälle. :cool:

Kopio IS:n sivulta:

Uuden tiedusteluvalvontavaliokunnan jäsenet valitaan myöhemmin. Sen puheenjohtajuudesta sovitaan hallituksen muodostamisen jälkeen, mutta käytännössä valiokunta on menossa suurimmalle puolueelle, eli Sdp:lle.
 
Piäseepi terhon akan poekakii kokeilemaan aktiivimallia, siinähän raapustaa työhakemuksia ja laskee pätkätyötunteja, niinku muutkii smurffit, eipä minulle heitä ikävä tule, pl. Niinistö, oli varsin noheva ministeri, muut joutaa luiskaan :D

Kun käy ahkerasti kaupunginvaltuustossa ja kaikissa komiteoissa sun muissa kokouksissa, niin kokouspalkkioilla pyörittää kyllä normaalia elämää.
 
Perussuomalaisten hajotessa oletin Sinisten nokkamiehille luvatun palkkiovirkoja tai muuta vastaavaa lohtua, sillä en uskonut heidän olevan niin hoopoja, että olisivat itse todella uskoneet Sinisten lähtevän pelittämään. Ilmeisesti Terho ja kumppanit olivat sittenkin niin Soinin taikavoiman lumoissa, että lähtivät veikkaamaan väärää hevosta ja haukkasivat kakkaa.
 
Perussuomalaisten hajotessa oletin Sinisten nokkamiehille luvatun palkkiovirkoja tai muuta vastaavaa lohtua, sillä en uskonut heidän olevan niin hoopoja, että olisivat itse todella uskoneet Sinisten lähtevän pelittämään. Ilmeisesti Terho ja kumppanit olivat sittenkin niin Soinin taikavoiman lumoissa, että lähtivät veikkaamaan väärää hevosta ja haukkasivat kakkaa.

Aika moni viime hetken virkajärjestely jäi kenties hoitamatta kun hallitus otti ja erosi ennen aikojaan. Ministerien avustajillekin jäi luu käteen. Amatöörimaista puuhastelua.
 
Minussa on suuruutta myöntää virheeni. Eräs niistä on se, että annoin kustantajan päättää kirjani nimestä, vaikka oma ehdotukseni oli parempi.

En vieläkään ymmärrä, mitä vikaa oli nimessä ”Löytöretkeilijä, astronautti, syvänmeren sukeltaja, Ville da Vinci, pelastaja, profeetta, filosofi, atleetti, totuudenetsijä, herkku (jne.)”.

 
Back
Top