Kahta poliisia ammuttu Porvoossa

a) kutsutaan poliisi paikalle, väijytetään välittömästi
b) paetaan kohti haaparantaa suojaliivit päällä
c) yllättäen Vaasan lentoasemalla pommiuhka (joka sattuu olemaan sopivasti sivussa pakoreitiltä Porvoo-Tampere-Haaparanta)
Vaikuttaisi siltä että nämä Volvolla ajelijat olivat melko hyvin varustautuneet jo siihen, että heitä kohti ammutaan. Syöttejä/harhauttajia kuulostaa melko todennäköiseltä...

No jos tarkoitus on ollut saada pääkaupunkiseutu tyhjäksi poliiseista, niin varmaan aika ison joukon saivat peräänsä kohti pohjoista
 
Mistä mahtaa glocki olla peräisin?

Eiköhän se Ruotsin tai Norjan kodinturvajoukoilta ole. Niiltähän on viety aseita melkoisesti 90-luvulta alkaen.

Edit: Jos siis ylipäätään on kellopeli eikä pienintä 26-mallia.

 
Viimeksi muokattu:
Jos nää oli shiamilitantteja kebabilla Porvoossa.
 
Minua kiinostaa ennenkaikkea seuraavat seikat:
- Keitä olivat?
- Mitä tekivät Porvoossa?
- Mikä motiivi poliisien ampumisessa? Ilmeisesti ainostaan päästä irti tilanteesta. Ansoitus lienee puutaheinää.
- Miten pääsivät saarrostusrenkaan ulkopuolelle?
- Miten poliisi pääsi jäljille? Ilmeisesti valvontakameran kuvaa.
- Miten Poliisi paikallisti heidät mansessa?
- Jos ammattilaisia, niin mikä hyöty ampua takaa-ajossa poliisia? Peli kuitenkin menetetty.

Miksi ampuivat takaa-ajossa poliiseja? Ehkä Ruotsissa poliisit luovuttavat, jos heitä kohti ampuu? Suomessa eri meininki ja ehkä he eivät tienneet sitä. Tämä vain oma veikkaus.
 
Miksi ampuivat takaa-ajossa poliiseja? Ehkä Ruotsissa poliisit luovuttavat, jos heitä kohti ampuu? Suomessa eri meininki ja ehkä he eivät tienneet sitä. Tämä vain oma veikkaus.
Naapurissa polisiilla on suurissa kaupungeissa liki jatkuva heko tuki. Ei väliä jos Volvo ei pysy perässä, kun seuranta jatkuu taivaalla.
En muuten äkkiseltään muista, koska viimeksi Ruotsissa ollaan ammuttu poliisia. Helvetisti jatkuvasti kokoajan kaikkea mutta poliisit saaneet olla rauhassa.
 
Oliko koirat vielä narun päässä, kun tulit takaisin. Meinaan kun :pmietit tärkeitä juttujä.
Offtopic: Nyt oli. Muutama päivä sitten toinen pääsi valjaista irti mutta juoksi häntä koipien välissä kotiovelle. Onneksi ei jäänyt auton alle. Vajaa parikiloisia chihua. Turkkia jäi valjaiden lukon väliin joka aiheutti karkuun pääsin.
 
Miettisin äsken samaa kun olin kusettamassa koirat. Helsingin Kampin case ja nyt tämä


Joo kyll mersut tulivat pirun hyvään aikaan, ei oo ollut turha hankinta ku vähä väliä on käyttöä. Pirun hyvä ajoitus vai oliko kenties tietoa et tälläisille olisi tarvetta kohta ? Me tääl mun 16-v koiran kans ollaan just ulos lähtee. Herra vaan heräilee tuos päikkäreiltä !
 
Poliisi sai Porvoon ampumisesta epäillyt kaksi miestä kiinni puolisen tuntia kestäneen takaa-ajon päätteeksi. Takaa-ajon aikana pakenevasta autosta ammuttiin poliiseja kohti. Takaa-ajo päättyi Tampereen seudulle. Takaa-ajon aikana vältyttiin henkilövahingoilta.

– Hienoa, että kansakunnalla oli kärsivällisyyttä tämän verran, että jaksoivat odottaa, Huhta-aho sanoo

 
Miettisin äsken samaa kun olin kusettamassa koirat. Helsingin Kampin case ja nyt tämä
No joo, kyllä niillä on ollut paljon enemmänkin keikkaa mutta läheskään aina ei ylitä uutiskynnystä.
 
Joo kyll mersut tulivat pirun hyvään aikaan, ei oo ollut turha hankinta ku vähä väliä on käyttöä. Pirun hyvä ajoitus vai oliko kenties tietoa et tälläisille olisi tarvetta kohta ? Me tääl mun 16-v koiran kans ollaan just ulos lähtee. Herra vaan heräilee tuos päikkäreiltä !

On niiden hankinnalle syynsä aina ja välillä vahingossa kerrotaan rehellisesti.
0A3C0C36-3DD9-4944-89ED-446260F48D07.jpeg
 
Back
Top