Vaan kannaatoko "verovapaan" Kramerin viejän poliisia kohti ampua vaikka jäisi ihän itse teossa kiinni..?Seuraavana arvaus:
Poliisi yllätti työkalujen idänviejän.
Arvaus loppui.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaan kannaatoko "verovapaan" Kramerin viejän poliisia kohti ampua vaikka jäisi ihän itse teossa kiinni..?Seuraavana arvaus:
Poliisi yllätti työkalujen idänviejän.
Arvaus loppui.
Jos on karaistunut, kahden sodan veteraani, velkojen erääntyessä, kyllä.Vaan kannaatoko "verovapaan" Kramerin viejän poliisia kohti ampua vaikka jäisi ihän itse teossa kiinni..?
Vaan kannaatoko "verovapaan" Kramerin viejän poliisia kohti ampua vaikka jäisi ihän itse teossa kiinni..?
Meilläpäin on päiväkotiryhmät nimetty: pimpulat, mustikat, kielot, mutta siellä on paljon jämerämpiäParhaita kuvia ketjuun myös kiitos.
Katso liite: 322820
Olisiko vati koska ainakin osan kasvot ovat näkyvissä?
LähdeNyt veikkaus jostain kovemmista kavereista vahvistuu kun huhu kertoo että Utissa ollaan suht valmiita myös liikkumaan ja rajan kopterit pyörii Kymenlaakson alueella.
Onko ranka ottanut osumaa vai vain huono sanavalinta poliisiylijohtajalta?poliisi on vammautunut
Samaa jäin miettimään..Onko ranka ottanut osumaa vai vain huono sanavalinta poliisiylijohtajalta?
Tuli väistämättä mieleen se tosiasia että meillä on nuppiluku poliisissa raakasti turhan alhainen. Vaikka työkalut olisi kuinka ensiluokkaisia, henkilömäärää olisi perusteltua kasvattaa materiaalin lisäksi.Sisäministerin twitter kommentti...
Tapahtumat osoittavat#poliisi’n työn haasteet, jotka vain kasvavat tulevaisuudessa.
Noo, ennen vaaleja kaikki lupasivat kilpaa lisää virkoja, joten eiköhän meillä 3 vuoden päästä ole satoja poliiseja enemmän kuin nyt; kunhan vaan ehtivät kouluttaa...