Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Täähän olis melko huvittava, jos ei olis totta...
Nato jäsenyys ketjussa juuri lyselin samaaMiten se kansalaisaloite umpihullusta Ottawan sopimuksesta etenee? Siis siitä irtautumiseksi
kansalaisaloite.fi taitaa olla dos hyökkäyksen kohteena.
Mielestäni ongelma tunnistukseen liittyvä; itse site vastaa suht ok, mutta timeout kun tunnistautuu äänestämistä varten. Toki voi olla että porukkaa hakkaa kannata nappia niin ettei tulostenkirjaaminen pysy vauhdissa.Hyvin toimii, laita www eteen.
Tälle annoin tukeni. Sinne kansanäänestys versiossa oli se itävaikutteen mahdollistava osa, jonka vuoksi en sitä itse tukenut.Kansalaisaloitepalvelu - Suomen haettava NATO-jäsenyyttä perustuslaissa säädettyjen ihmisoikeusvelvoitteiden toteuttamiseksi
Hyväksyessään aloitteen Suomen eduskunta kehottavat tasavallan presidenttiä ja valtioneuvostoa ryhtymään omien toimivaltapiiriensä puitteissa toimenpiteisiin Suomen liittymiseksi Washingtonin sopimukseen eli Pohjois-Atlantin sopimukseen, joka saatettaisiin lopulta eduskunnan hyväksyttäväksi lakina.www.kansalaisaloite.fi
Käykäähän myös tätä kannattamassa. Tässä suoraan Nato-jäsenyydestä aloite (ei kansanäänestyksestä)
Liekö kapasiteetti ongelma vai DoS hyökkäys, itse epäilen jälkimmäistä. On vaivannut ajoittain siitä asti kun NATO kansanäänestyksen aloite tuli julkiseksikansalaisaloite.fi ihan tukossa, ei pääse läpi.
Tämä tulee menemään läpi muutamassa päivässä, nyt jo 15KKansalaisaloitepalvelu - Suomen haettava NATO-jäsenyyttä perustuslaissa säädettyjen ihmisoikeusvelvoitteiden toteuttamiseksi
Hyväksyessään aloitteen Suomen eduskunta kehottavat tasavallan presidenttiä ja valtioneuvostoa ryhtymään omien toimivaltapiiriensä puitteissa toimenpiteisiin Suomen liittymiseksi Washingtonin sopimukseen eli Pohjois-Atlantin sopimukseen, joka saatettaisiin lopulta eduskunnan hyväksyttäväksi lakina.www.kansalaisaloite.fi
Käykäähän myös tätä kannattamassa. Tässä suoraan Nato-jäsenyydestä aloite (ei kansanäänestyksestä)
Sama juttu; kansanäänestys on turha riski. Kyllä ne päättäjät saavat kansan mielipiteen selville muutenkin; jos asia kiinnostaa.Tälle annoin tukeni. Sinne kansanäänestys versiossa oli se itävaikutteen mahdollistava osa, jonka vuoksi en sitä itse tukenut.
Kansalaisaloite sai sen verra kovasti kannatusta, lyhyessä ajassa, joten veikkaan että menevät sen taaksi - mutta aika näyttää. Pitää kannustaa ihmisiä vielä vankemmin Suomen haettava NATO-jäsenyyttä perustuslaissa säädettyjen ihmisoikeusvelvoitteiden toteuttamiseksi -aloitteen taakse. Jos tuolla saisi tilannetta korjattua.Sama juttu; kansanäänestys on turha riski. Kyllä ne päättäjät saavat kansan mielipiteen selville muutenkin; jos asia kiinnostaa.
Toinenkin Nato-kansalaisaloite keräsi 50 000 kannattajaa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008655608.html