Karanteenihupia

Mullapa vaanii jääkaapissa sellanen peto että itteäki hirvittää. Jonkun käsittämättömän ajatusrypyn (ja venäläisen kaverin muisteloiden) seurauksena mulla on jääkaapissa pönikkä valkosipuliviinaa. Ei mitään muistikuvaa mihin mä olin ajatellut sitä käyttää. En pidä erityisemmin valkosipulista, vodkasta vielä vähemmän ja niiden yhdistelmä on jo sellanen kammotus että hirvittää. Tämä omavalmiste on nyt vaaninut toistavuotta tuolla kaapissa, toimiskohan se tuholaistorjunnassa?

miksi ihmeessä en lykännyt siitä törppöä puolilleen turkinpippureita tai kirsikoita.. vaan v*ttu valkosipulia. Olen idiootti.

jos joku tarttee anopin, paholaisen ja koronan karkoittavaa käsidesiä, tervetuloa hakemaan
 
...mulla on jääkaapissa pönikkä valkosipuliviinaa...

jos joku tarttee anopin, paholaisen ja koronan karkoittavaa käsidesiä, tervetuloa hakemaan

Paltriipeli tarjoo viinaa palkaksi jos joku ämpärinettiläinen tulee kylään? Nyt on karanteeniyksinäisyys päässyt pahaan moodiin!

Wanhana korkeakulttuurin ystävänä muistutan että sipuliviinalla houkutteleminen voi tuottaa yllätyksiä. Kohta voi olla Ryhmy, Romppainen ja Mörökölli oven takana höpsyjä hakemassa.

(Jos kukaan muu enää muistaa kyseisiä kylddyyriolentoja.)
 
Paltriipeli tarjoo viinaa palkaksi jos joku ämpärinettiläinen tulee kylään? Nyt on karanteeniyksinäisyys päässyt pahaan moodiin!

Wanhana korkeakulttuurin ystävänä muistutan että sipuliviinalla houkutteleminen voi tuottaa yllätyksiä. Kohta voi olla Ryhmy, Romppainen ja Mörökölli oven takana höpsyjä hakemassa.

(Jos kukaan muu enää muistaa kyseisiä kylddyyriolentoja.)
Sua pitäis kalauttaa, kun manaat vanhoja sankareita esiin :p
 
Oltiin tänään perheen voimin retkellä Muikunvuorella. Laelle emme luonnollisesti kiivenneet lasten vuoksi mutta on alue uskomaton. Luolia, kuppikiviä ja vaikka mitä. Vaikea kuvitella, että mitkä voimat aluetta myllänneet. Matkalla vuorelle keskeltä metsää löytyi vielä kirkas ja syvä metsälampi.
 
No mutta jos Ryhmyn ja Romppaisen juottaa pieneen sievään, nehän voi sitten harhauttaa istuttamaan potaattia ja kärräämään paskaa. #maaorjuus2020
 
Sua pitäis kalauttaa, kun manaat vanhoja sankareita esiin :p

Mua on jo kalautettu niin monta kertaa että manaan vanhoja sankareita esiin.

Eli älä sitten hämmästy jos myös Tuplavahinko Helpertti & Vilpertti, siskonsa Susanna, isänsä Samuel Väsy pikkuvaimonsa kanssa kävelevät joku päivä iltavapaissa vastaasi. Tai jos Isaskar Keturi sattuu juoksemaan Sulo Otto Mies Möhkyä karkuun pitkin Eränkäyntiä.

Sekin mahdollisuus on, että Isä Camillo ja Peppone riitelevät joku ilta Sekalaisissa mussutteluissa. Tai että Spadehommissa Jeeves kertoo Bertielle, että kokki Anatole uhkaa erota, koska...

Journalismi kuitenkin paranee lähiaikoina. Eräs Porkkana -lempinimellä varustettu pojankloppi pitää siitä huolen.

Pekka Lipponen ja Kalle Kustaa Korkki eivät ikävä kyllä ehdi palstalle, sillä he yrittävät löytää jäljettömiin kadonnutta Mustapartaista miestä.
 
No mutta jos Ryhmyn ja Romppaisen juottaa pieneen sievään, nehän voi sitten harhauttaa istuttamaan potaattia ja kärräämään paskaa. #maaorjuus2020

Musta tuntuu että tossa suunnitelmassa on joku heikko kohta.

Voiskohan se liittyä kustannusten ja odotettavissa olevien hyötyjen keskinäiseen suhteeseen?
 
Camillo ja Peppone, Jeeves ja Bertie on ainoat tutut tuosta listasta. No, Korkki, Lipponen vähän myös.

En yhtään hämmästyisi jos Erkki-Mikaelin pakinat iskisivät sun huumorintajuun. Niistä löytyvät Tuplavahinko perheineen ja Isaskar Keturi - joka saattaa hyvinkin olla jossain määrin Uuno Turhapuro -hahmon esikuvia.
 
Kyökkihommia. Tänään tarjolla karanteenikeittiössä ankkaa wuhanilaisittain
F535DB51-8331-4CE1-B322-958A2CE85177.jpeg

siitä olikin henkiin jääneiden mukava siirtyä uusiin puuhiin. Se olis se aika kun käivätään letkut koivujen kylkeen. Mies asetteli viiniämpärin kyökkiä kaunistamaan ja ilmoitti tekevänsä mahlaviiniä. Ennustan että kohtsillään on tarjolla talkkarin harmaata.
 
Ankkaa wuhanilaisittain? Mitä se on? Lepakoita myyräkastikkeessa? Alien inkivääripedillä?

Son sitte uus pantemia tulossa!

tossa ei onneksi ollu mitään muuta epäilyttävää kuin nimi. Ankka oli teurastettu, pakastettu, sulatettu ja kypsennetty. Loppu oli löytöjä vihannesloodasta ja purkkien pohjilta. Tietysti näinä karanteeniaikoina täytyy olla se säilyke, niin se oli purkkiherkkusieniä. Kaikki aterialle osallistuneet jäi henkiin.
 
Onneksi reserviläisveli @Pihatonttu keksi tämän ketjun... koska selkeästi muillakin on tylsää ja seuraavaa videota en olisi osannut muuten jakaa, ilman että salaisuuteni paljastuisi... (kyllä, katson joskus kissavideoita. Mitäs sitten!?)

 
Back
Top