Kovaa tykitystä vasemmistohallituksen orjilta. Harmi että teot puuttuvat, niillä saisi sitä kannatusta.
edit: Eivät mahtuneet kaikki mediat yhteen viestiin. Hyvää materiaalia muutenkin tuolla twitter-tilillä, harvemmin saa nauraa noin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Keskusta on tehnyt päätösperustaisen vaalivoiton itselleen.
Keskustako muka tukee myrskyn silmään joutunutta omaansa? Taitaa olla sisäisesti hajanaisin ja riitaisin puolue. Sen mitä minä tunnen vanhan liiton keskustalaisia, monikaan nykykeskustan mieltämistä hyveistä ei istu väyrysläisten maailmankuvaan.Keskusta on tehnyt päätösperustaisen vaalivoiton itselleen.
Kunhan kerkiää ensimmäisenä ennen toimittajia julistautumaan voittajaksi. Myöhemmin voi sitten selittää kuinka voittivat tavoitteensa ja itsensä. Pääasia että ehtii ensin kuuluvasti julistautumaan voittajaksi.Keskusta on tehnyt päätösperustaisen vaalivoiton itselleen.
Jo kesänä 2019![]()
Se todellinen syy keskustan kannatuksen romahdukseen
Tunnen helkutisti maalaisia ja maalaistaustaisia tyyppejä. Ehkä jopa liikaa. Johtuu siitä, että olen itsekin maalta. Itse asiassa tosi maalta. Metsästä. Synnyin Rautavaaralla, joka lienee ainoita jäljellä olevia metsäläisreservaatteja tässä maassa. Mutta sekään ei riittänyt. Isäukko keksi...www.lue.fi
Blogissa ollaan hyvin kärryillä, mikä on meininki.
Juu, täyttä asiaahan tuo bloki on. Kun tarpeeksi kusetetaan niitä vannouteneimmiakin( mikä sana,oikeinkirjoitus?) niin se takki kääntyy varmasti.![]()
Se todellinen syy keskustan kannatuksen romahdukseen
Tunnen helkutisti maalaisia ja maalaistaustaisia tyyppejä. Ehkä jopa liikaa. Johtuu siitä, että olen itsekin maalta. Itse asiassa tosi maalta. Metsästä. Synnyin Rautavaaralla, joka lienee ainoita jäljellä olevia metsäläisreservaatteja tässä maassa. Mutta sekään ei riittänyt. Isäukko keksi...www.lue.fi
Blogissa ollaan hyvin kärryillä, mikä on meininki.
Juu, täyttä asiaahan tuo bloki on. Kun tarpeeksi kusetetaan niitä vannouteneimmiakin( mikä sana,oikeinkirjoitus?) niin se takki kääntyy varmasti.
No mutta sehän juuri vaikuttaa, Ohisalon Vihreät ovat yksinkertaisesti vääntäneet Keskustan siltaan. Vihervasemmisto saa kaiken läpi, samalla kun näennäisesti hallituksen kakkospuolue kepu nielee itkua pidätellen polttoaineen hinnankorotukset, Haaviston al-holit, miljardien lappamisen Etelä-Eurooppaan, ilmastopsykoosin talousvaikutukset jne, vaikka Kärnä muuta twitterissä tuontiviinan voimin uhoaisikin. Ainoa toivo ovat ne lukuisien maakuntien hillotolpat, mutta niiden hyödyntäminen vaatii myös sitä kannatusta. Ja se sote-uudistuskin saattaa hyvin jäädä tekemättä, samalla tekosyyllä kuin kaikki muutkin uudistukset Marinin hallituksen toimesta, "koska korona".Tuo valtakunnan politiikka ei välttämättä vaikuta kaikkiin.
Tulonsiirrot pääkaupungista ja muista taloutta vetävistä kasvukeskuksista kuitenkin kelpaavat mainiosti? Yrität esittää että kunnat olisivat jotain itsenäisiä valtioita, mutta Suomi ei ole Yhdysvallat. Olemme kaikki samassa veneessä.Suomessa on 309 kuntaa.Jokaisessa omat painopisteet.Onko moni ollut valtuustossa.Työssä tarvitaan malttia ,asioihin perehtymistä ja yhteistyökykyä.Elinkeinopolitiikka ja kunnan elinvoima.Tarkka talous.Pääkaupungin ja maahanmuuton ongelmat,mitä väliä täällä.Minun kunnassa PS on kerännyt ehdokkaaksi henkilöitä josta monet ovat epäonnistuneet omissa toimissaan.Riitaantuneet entisen puolueen kanssa tai yritystoiminta epäonnistunut.Puhun vain omasta kunnastani.Naapurikunnassa voi olla ehdokkaana kyvykkäitä ja yhteistyökykyisiä.Eduskuntavaalit on ne joissa kansanedustajat valitaan ja valtakunnan politiikan suunta
Keskustahan ajaa täysillä vihervasemmiston linjaa, kunhan saavat maakuntahillotolppansa. Ollaan nyt kuitenkin rehellisiä vaikka vaalit ovatkin lähellä.Keskustan kuihduttua ei ole enää yhtäkään vaikutusvaltaista puoluetta, joka ajaisi kotimaan linjaa edes periaatetasolla.
Keskustahan ajaa täysillä vihervasemmiston linjaa, kunhan saavat maakuntahillotolppansa. Ollaan nyt kuitenkin rehellisiä vaikka vaalit ovatkin lähellä.