R Rigby416 Luutnantti 14.05.2025 #1,461 jormas2000 kirjoitti: Huomenna näyttäis tulevan ainakin Finnkinolle https://www.finnkino.fi/event/304946/title/warfare/ Klikkaa laajentaaksesi... Tämä oli kova leffa. En silti suosittele ensitreffeille vaikka itse tykkäsinkin
jormas2000 kirjoitti: Huomenna näyttäis tulevan ainakin Finnkinolle https://www.finnkino.fi/event/304946/title/warfare/ Klikkaa laajentaaksesi... Tämä oli kova leffa. En silti suosittele ensitreffeille vaikka itse tykkäsinkin
Aquilifer Kenraali Keskiviikko 05:57 #1,462 Rigby416 kirjoitti: Tämä oli kova leffa. En silti suosittele ensitreffeille vaikka itse tykkäsinkin Klikkaa laajentaaksesi... Ehdottomasti sellainen leffa joka pitää katsoa teatterissa. Äänimaailma sellainen että laukaukset ja räjähdykset tuntuu kropassa asti.
Rigby416 kirjoitti: Tämä oli kova leffa. En silti suosittele ensitreffeille vaikka itse tykkäsinkin Klikkaa laajentaaksesi... Ehdottomasti sellainen leffa joka pitää katsoa teatterissa. Äänimaailma sellainen että laukaukset ja räjähdykset tuntuu kropassa asti.
R Rigby416 Luutnantti Keskiviikko 07:37 #1,463 Aquilifer kirjoitti: Ehdottomasti sellainen leffa joka pitää katsoa teatterissa. Äänimaailma sellainen että laukaukset ja räjähdykset tuntuu kropassa asti. Klikkaa laajentaaksesi... Joo näin on. Nauratti kun kaveri hyppäsi penkistä kuin sätkyn saaneena siinä kohdin kun IED räjähti evakuoinnin yhteydessä
Aquilifer kirjoitti: Ehdottomasti sellainen leffa joka pitää katsoa teatterissa. Äänimaailma sellainen että laukaukset ja räjähdykset tuntuu kropassa asti. Klikkaa laajentaaksesi... Joo näin on. Nauratti kun kaveri hyppäsi penkistä kuin sätkyn saaneena siinä kohdin kun IED räjähti evakuoinnin yhteydessä
V VictorMike Alokas Keskiviikko 20:50 #1,464 Aquilifer kirjoitti: Ehdottomasti sellainen leffa joka pitää katsoa teatterissa. Äänimaailma sellainen että laukaukset ja räjähdykset tuntuu kropassa asti. Klikkaa laajentaaksesi... Todella hyvä leffa, silkkaa toimintaa alusta loppuun. Ei mitään loppumattomilla lippailla lonkalta ammuttua sarjaa ja sankaritekoja vaan hyvin realistisen oloista rymistelyä. 5/5. Ja samaa mieltä, leffateatterissa tämä on katsottava!
Aquilifer kirjoitti: Ehdottomasti sellainen leffa joka pitää katsoa teatterissa. Äänimaailma sellainen että laukaukset ja räjähdykset tuntuu kropassa asti. Klikkaa laajentaaksesi... Todella hyvä leffa, silkkaa toimintaa alusta loppuun. Ei mitään loppumattomilla lippailla lonkalta ammuttua sarjaa ja sankaritekoja vaan hyvin realistisen oloista rymistelyä. 5/5. Ja samaa mieltä, leffateatterissa tämä on katsottava!