Kirjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Museo
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Snyder on selvästi vasemmistolainen (äijä muutti Kanadaan, koska Harris hävisi). Applebaum on taas Puolassa hyvin vihattu tyyppi hänen rajat auki -ajattelunsa, takia.

Beevor ilmoittaa jo Berliini-kirjansa, esipuheessa olevansa "antinatsi".

Eli antinatsi on kommunisti? Okei. Holokaustikirjallisuus on ollut myyvää, koska sen markkinointi on onnistunut. Sormet pelissä myös tuolla foorumin rajattomasti ihailemalla kauppiaskansalla. Hollywood on ollut myös kauppiaskansan hanskassa. Ja holokaustia on piisannut tympäisyyn asti. Holokausti on ollut selvästi psykologiseksi vaikuttamiskeinoksi kohotettu paketti.

Tästä tulee oikeasti koukuttava harjoitus. Jokaisesta tilistä se muutama 🙂
Nyt käy vähän kateeksi! Mulla on ongelmana se, että kirjahyllyt ovat olleet täynnä jo ties kuinka pitkään eikä uutta hyllyä voi laittaa ilman merkittäviä muutoksia sisustukseen ja huonejärjestykseen. Nytkin on kasoja lattialla :)
Olen jopa joutunut venymään niinkin ylivoimaiselta tuntuvaan toimenpiteeseen kuin joidenkin kirjojen viemiseen joko SPR:lle tai kirjaston vaihtohyllyyn. Elämä on välillä julmaa.

Nyt käy vähän kateeksi! Mulla on ongelmana se, että kirjahyllyt ovat olleet täynnä jo ties kuinka pitkään eikä uutta hyllyä voi laittaa ilman merkittäviä muutoksia sisustukseen ja huonejärjestykseen. Nytkin on kasoja lattialla :)
Olen jopa joutunut venymään niinkin ylivoimaiselta tuntuvaan toimenpiteeseen kuin joidenkin kirjojen viemiseen joko SPR:lle tai kirjaston vaihtohyllyyn. Elämä on välillä julmaa.
Oon niin vannoutunut kirjaston käyttäjä, että tuo kämpille rohmuaminen on jäänyt vähemmälle. Ikää kun alkaa karttumaan niin tekisi mieli kerätä ne parhaista parhaimmat hyllyyn. Jos vaikka joku suvun penskoista löytäisi joskus rivistön ja innostuisi samoista 🙂

Oon niin vannoutunut kirjaston käyttäjä, että tuo kämpille rohmuaminen on jäänyt vähemmälle. Ikää kun alkaa karttumaan niin tekisi mieli kerätä ne parhaista parhaimmat hyllyyn. Jos vaikka joku suvun penskoista löytäisi joskus rivistön ja innostuisi samoista 🙂
Minä taas olen sekakäyttäjä. Kirjastossa käyn tämän tästä, mutta omaan kotikirjastoon pitää ostaa kaikki hyvät. Ja vähä enemmänkin.
Sen verran nuori koen vielä olevani, että ole ajatellut noin pitkälle. Se nyt on kuitenkin selvää, että kun minusta aika jättää, niin ongelmajätettä nuo perikunnalle ovat.

Tästä juolahti mieleen, että perintönä on tulossa ihan julmetun painava tamminen kirjahylly jota pitäisi alkaa täyttämään pikkuhiljaa. Mistä kansa kirjansa ostaa tänä päivänä? Netti on tiukkanaan antikoita. Itsellä aika tarkkaa millä tuon täyttää, mutta vuosia siihen taitaa mennä.
https://salpakirja.net/

Tuolta löytyy uusia kirjoja ja poistoeriä.

Back