Alla itseäni kovasti hyrisyttävä kokoelma keskusteluja eri topiceista. Jotensakin erityisesti hyrisyttää boldattu kohta, jossa TomTom pistää Tväupsin jäähylle. (Eikös ne väitä, että itsensä bannaamisesta voi tulla sokeaksi)
Baikalin viimeisenä oleva vastaus viattomaan kysymykseeni on ainakin minulle riittävä. Samalla hatunnosto vanhalle kiistakumppanille: hyvin muotoiltu vastaus kiusallisessa tilanteessa.
Tässä vaiheessa paljastuksia (ja palstan arvonannonkin takia) voisivat tietysti TomTom ja Tvälups itsensä paljastaa (ja jopa pyytää anteeksi?). Moden ei ole sopivaa olla ärhäkkäänä keskustelijana, ei ainakaan toisella nimellä, puhumattakaan itsensä bannaamisesta.
Toinen vaihtoehto on tietysti heittää "vitun inisijä" -moodi päällä ja jatkaa kuten ennenkin.
Ensimmäinen julkinen epäilys...
...ja siihen admin asiallinen vastaus
Pienen kiistelyn ikävä lopputulos
Adam hermostuu
Rehti komppaa
Admin kommentoi edellisiä tuttuun tyyliinsä
Rehtikin hermostuu ja kysyy asiaa Modelta
Mode puun ja kuoren välissä
Baikalin viimeisenä oleva vastaus viattomaan kysymykseeni on ainakin minulle riittävä. Samalla hatunnosto vanhalle kiistakumppanille: hyvin muotoiltu vastaus kiusallisessa tilanteessa.
Tässä vaiheessa paljastuksia (ja palstan arvonannonkin takia) voisivat tietysti TomTom ja Tvälups itsensä paljastaa (ja jopa pyytää anteeksi?). Moden ei ole sopivaa olla ärhäkkäänä keskustelijana, ei ainakaan toisella nimellä, puhumattakaan itsensä bannaamisesta.
Toinen vaihtoehto on tietysti heittää "vitun inisijä" -moodi päällä ja jatkaa kuten ennenkin.
Ensimmäinen julkinen epäilys...
RPG83 kirjoitti:Miten musta tuntuu, että TomTom on erään tässäkin topicissa keskustelleen herrasmiehen altteri? Ei meinaan ole uskottavaa, että mokoma hostaisi palstaa, mutta ei osallistuisi juurikaan kirjoitteluun. Vahva on epäilykseni erästä nimimerkkiä kohtaan, riittävä, jotta löisin vetoa kertoimella 1.20.
Edit: Kerrointa muutettu 1.01:stä 1.20:n.
...ja siihen admin asiallinen vastaus
TomTom kirjoitti:Juuri näin, ikinä ei tiedä kuka on kuka ja kuka ei ole kukaan. Pakko olla NWO!
Pienen kiistelyn ikävä lopputulos
TomTom kirjoitti:adam7 ja Tvälups saa vetää henkeä 3 päivää, koittakaahan rauhoittua molemmat.
Adam hermostuu
adam7 kirjoitti:Alter egosi Tvälups taitaa allekirjoittaa tuonMikset (miksette ; jos on kyse monipersoonallisuudesta) tule kaapista keskustelijan ja foorumin omistajan erillisistä rooleista?
Rehti komppaa
rehti kirjoitti:Tvälups ja TomTom? Jos tämä pitää paikkansa, niin se selittää aika monta moderoinnin kannnaottoa. Palstan "uskottavuudelle" ei tietystikään tiedä oikein hyvää.
Admin kommentoi edellisiä tuttuun tyyliinsä
TomTom kirjoitti:Ettekö te keksi enää mitään muuta vinkumista tai valittamista kun pitää altteri-korttia heilutella?
Rehtikin hermostuu ja kysyy asiaa Modelta
rehti kirjoitti:Tosin itse kysymys tässä jää kovin epäselväksi, ja kovin sitä näköjään kaarrellaan. Sinähän toki Modena tiedät asian oikean laidan: Ovatko TomTom ja Tvälups sama henkilö. Tähän on helppo vastata: "Ei ole" tai "On"
Mode puun ja kuoren välissä
baikal kirjoitti:No he tai hän vastaavat/vastaa, en minä.