Komissio kieltämässä itselataavat?

Ei ollenkaan haittaa jos Suomen maakuvaan saadaan liitettyä vakava suhtautuminen maanpuolustukseen, päinvastoin. Niin että se on otettu yhteiseksi asiaksi. Militarisoitumista itkevälle viidennelle kolonnalle ei vain pidä antaa yhtään syöttöjä lapaan joten jokainen pitää huolen siitä että ylilyöntejä ei tapahdu. Pohjavire on nyt muuttumassa sellaiseksi että tätä tilaisuutta ei saa ryssiä.
Mä oon aina ihmetelly sitä ulinaa militarisoitumisesta ja lehdistön pyssykammoa. Ihmettelisin vähemmän jossain dekadentissa anglosfäärissä, mutta me elämme kuitenkin todellisuudessa, missä kolme neljästä aikuisesta miehestä on reserviläsiä ja Puolustusvoimat aika kattavasti erilaisissa kyselyissä nauttii kansalaisten luottamusta. Ampumaurheilu harrastusmielessä kuulostaa tällaisessa ympäristössä lähinnä loogiselta, vähän samasta syystä miksi hiihto on suosittua maassa joka on puolet vuodesta lumen peitossa.
 
Mä oon aina ihmetelly sitä ulinaa militarisoitumisesta ja lehdistön pyssykammoa. Ihmettelisin vähemmän jossain dekadentissa anglosfäärissä, mutta me elämme kuitenkin todellisuudessa, missä kolme neljästä aikuisesta miehestä on reserviläsiä ja Puolustusvoimat aika kattavasti erilaisissa kyselyissä nauttii kansalaisten luottamusta. Ampumaurheilu harrastusmielessä kuulostaa tällaisessa ympäristössä lähinnä loogiselta, vähän samasta syystä miksi hiihto on suosittua maassa joka on puolet vuodesta lumen peitossa.
Ulina tuleekin pieneltä joukolta. Sillä joukolla todellisuus on hyvin toisenlainen kuin sille enemmistölle.
 
Mä oon aina ihmetelly sitä ulinaa militarisoitumisesta ja lehdistön pyssykammoa. Ihmettelisin vähemmän jossain dekadentissa anglosfäärissä, mutta me elämme kuitenkin todellisuudessa, missä kolme neljästä aikuisesta miehestä on reserviläsiä ja Puolustusvoimat aika kattavasti erilaisissa kyselyissä nauttii kansalaisten luottamusta. Ampumaurheilu harrastusmielessä kuulostaa tällaisessa ympäristössä lähinnä loogiselta, vähän samasta syystä miksi hiihto on suosittua maassa joka on puolet vuodesta lumen peitossa.
Samaa itsekin ihmettelen. Tuossa aiemmassa viestissä tuli käytettyä termiä "viides kolonna", vaan se oli kylläkin liiottelua. Ei ne varsinaisesti pahantahtoisia ole. "Hyödyllinen idiootti" olisi jo vähän parempi, mutta tässä tapauksessa se edellyttäisi sympatioita itään päin, joita hyvin harvalla enää oikeasti on.

Kyse taitaa olla vain naiviudesta - ollaan harmittomia niin ollaan turvassa. Eihän sitä koululuokan hintelää rillipää-älykköä kukaan kiusaa kun se ei tahdo kenellekään pahaa eikä edes koskaan lyö takaisin. Eihän?

Niin tai, tätä suotuisaa tuulahdusta ei pidä ryssiä. Ampumaratoihin liittyvät ympäristö- ja turvallisuusnäkökohdat on ihan relevantteja huolenaiheita, niihin voi vastata vain asiallisella toiminnalla mikä tarkoittaa myös sitä että julkisessa keskustelussa ei tehdä ylilyöntejä. Tämän foorumin jupina tuskin kiinnostaa juuri ketään laajemmassa mediakentässä, mutta julkisesti pitää olla kieli keskellä suuta. Ja radoilla toimitaan viimeisen päälle sääntöjen mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Myynti-ilmoituksia katsellessa huomaa kuinka kaikki puoliautomaatit häipyy myynnistä uusille omistajille hyvin nopeasti.
Olisko oikea tulkinta, että "metsästys ilmeisesti lisääntyy" kun entisiä metsästyspuolareitakaan ei kohta enää löydy? ....hah....hah...haa ! :LOL:


No Bucha in Finland.

.
 
Back
Top