Koronaviruksen sairastaminen - omaseurantaketju mp.nettiläisille

Hyvin kummallinen juttu tämä virus. Koko aikana kun se on liikkunut 2020 lähtien niin en ole sitä itselläni varmuudella huomannut. On mahdollista että tänä kesänä se oli mutten tullut etsineeksi testestejä. Elokuun alussa yhtenä päivänä julmettu aivan helvetillinen lihaskipu erityisesti jaloissa, seuraavana iltana 39 kuumetta, sitten seuraavat pari päivää hajalla ja eipä uskaltanut lähteä metsiin kierroksia ottamaan. Mikä tekee sen että joillakin kuume ja sairaana viruksen vuoksi joka vuosi? Minulla on varmaan heikko kunto, kaveri joka maratooniharrastaja on usein kipeä.

Ehkä sain myyräkuumeen...
 
Hyvin kummallinen juttu tämä virus. Koko aikana kun se on liikkunut 2020 lähtien niin en ole sitä itselläni varmuudella huomannut. On mahdollista että tänä kesänä se oli mutten tullut etsineeksi testestejä. Elokuun alussa yhtenä päivänä julmettu aivan helvetillinen lihaskipu erityisesti jaloissa, seuraavana iltana 39 kuumetta, sitten seuraavat pari päivää hajalla ja eipä uskaltanut lähteä metsiin kierroksia ottamaan. Mikä tekee sen että joillakin kuume ja sairaana viruksen vuoksi joka vuosi? Minulla on varmaan heikko kunto, kaveri joka maratooniharrastaja on usein kipeä.

Ehkä sain myyräkuumeen...

Sama, pl. myyräkuume. Olen testannut melko ahkerasti, mutta en ole koskaan osoittanut tippaakaan positiivisuutta.

Päänsärkyjä on kyllä ollut joitakin kertoja vuoteen viime vuosina, mutta onko sekään sitten kertaakaan viruksen aiheuttamaa ollut vai ihan muuta. Ehkä kuukausi takaperin silmät kyllä punotti siihen malliin useamman päivän, ettei niitä Coronalla sellaiseksi saa, mutta koronaviruksella kyllä hyvinkin.

Olen NOVID-23. :D
 
Korona on ihan lastenleikkiä yms. EXän palvelukotiin iski pari viikkoa sit korona. 68 asukasta, kaikki rokotettu. 14 kuoli koronaan. Ai mistä tauti tuli, erään työntekijän mukana etelän reissulta.
Noh joutaahan noi vanhukset. Jos ei ois rokotuksia, varmaan ois kaikki menny.
 
Back
Top