Koronavirus Suomessa

Minulta on yksi ehdotus, jolla voi olla todella merkitystä. Voivatko naiset unohtaa nyt näitä karseän näköisiä tekokynsiä?
Pitkien kynsien alla elää varmaan kaikki bakteerit ja virukset mitä maailmankaikkeudessa löytyy.
Joku kauneus/kosmeettinen juttu, jolla ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa ei yksinkertaisesti voi olla kaunis!

Nyt jos milloin pitää tajuta että puhtaat kädet eivät voi olla niillä, jolla pitkät kynnet - leikamattomien kynsien alla niiden muhii vaikka mitä! Eikä niitä basilleja voi sieltä pestää kunnolla millään ennen kun kynsiä leikkaa lyhyeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan pullahiivallakin tulee hyvää vehnäolutta kunhan saa muut raaka-aineet hommattua. Tietysti kiljua myös, jos pystyy juomaan. Itse meinasin laittaa mäskäimen tulille kun ilmat vähän lämpenee.

Kilju on täysin juotavaksi kelpaavaa, kunhan sen maustaa. Mehutiivisteet toimivat hyvin.
 
Oliks tää jo täällä;


Zhang Xinmin, an official at China’s science and technology ministry, said favipiravir, developed by a subsidiary of Fujifilm, had produced encouraging outcomes in clinical trials in Wuhan and Shenzhen involving 340 patients.

“It has a high degree of safety and is clearly effective in treatment,” Zhang told reporters on Tuesday.

Patients who were given the medicine in Shenzhen turned negative for the virus after a median of four days after becoming positive, compared with a median of 11 days for those who were not treated with the drug, public broadcaster NHK said.

In addition, X-rays confirmed improvements in lung condition in about 91% of the patients who were treated with favipiravir, compared to 62% or those without the drug.
 
Minulla on joku olutpanemisen historian kirja. Siellä muistan lukeneeni että joku alkuasukasheimo Afrikassa saa liemen käymään pureskelemalla jotain juuria ja nesteeseeniin sylkäisten.
Perinne-bisse vierre, jota juodaan sitten kuumalla vedellä jatkettuna köörissä samasta ruukusta olkipilleillä, lähtee juurikin noin käymään. Ugandassa jos juomisen aikana puhuu, joutuu tarjoamaan seuraavan ruukun. Maistuu laihalta sahdilta.
 
Khyllähän tässä on silloin jokin naamarikerroin mukana kun rapakon toisella puolella TARP-rahoja korvamerkittiin niin pankkiirien miljoonabonarit pystyttiin maksamaan kriisirahoilla.
Ainahan rikkaat ja vallassa olevat ottavat kaiken minkä irti saavat. Tai sitten ne maksavat niitä vuorollaan toisilleen. Se on sitä ihmisen ahneutta. En kiellä sitä, ettenkö minäkin olisi ahne kuin mikä. Minulla vaan ei ole johtoasemaa missään ja kaveria joka järkkäisi minulle boonuksia, joita voisin samaan tyyliin jakaa takaisin päin köyhempien/yhteiskunnan kustannuksella.

Niin se maailma makaa, on aina maannut ja tulee makaamaan.
 
Kilju on täysin juotavaksi kelpaavaa, kunhan sen maustaa. Mehutiivisteet toimivat hyvin.
En suosittele tätä. Viimeksi kun join kiljua (josta on aikaa) maustoin sitä appelsiinicolalla. Voin sanoa, että samaistuin Pavlovin koiraan ja sen jälkeen ei todellakaan tehnyt mieli appelsiinicolaa. Aktiivihiilisuodatus voinee toimia.
 
Näitä hyperinflaatiojuttuja esitettiin paljon kymmenisen vuotta sitten, mutta ei tullut hyperinflaatiota. Fed on kyllä pohtinut inflaatiotavoitteen muuttamista, mutta se on asia erikseen.

Näin on. Asia oli hyvinkin esillä ensimmäisen TARP:n alla. Syyksi on esitetty mm. globalisaation deflatorisia vaikutuksia. Toisaalta jokainen kasvukeskuksessa asuva voi miettiä mitä asuntojen hinnoille on tapahtunut, ja kuinka suuri osa asumiskulut ovat omista menoista. Ja onko inflaatio laskettu oikein tässä valossa.

Kenties nyt vallinnut stabiliteetti murtuu tässä suhteessa.
 
En suosittele tätä. Viimeksi kun join kiljua (josta on aikaa) maustoin sitä appelsiinicolalla. Voin sanoa, että samaistuin Pavlovin koiraan ja sen jälkeen ei todellakaan tehnyt mieli appelsiinicolaa. Aktiivihiilisuodatus voinee toimia.

Funlight metsämarja ainakin toimii. Sitruunamehu myös kohtuullisesti.

Funlightin vadelmatiiviste on myös ok. Nämä marjatiivisteet muistuttavat kovasti Alkon väkeviä [pultsari]viinejä.
 
Ainahan rikkaat ja vallassa olevat ottavat kaiken minkä irti saavat. Tai sitten ne maksavat niitä vuorollaan toisilleen. Se on sitä ihmisen ahneutta. En kiellä sitä, ettenkö minäkin olisi ahne kuin mikä. Minulla vaan ei ole johtoasemaa missään ja kaveria joka järkkäisi minulle boonuksia, joita voisin samaan tyyliin jakaa takaisin päin köyhempien/yhteiskunnan kustannuksella.

Niin se maailma makaa, on aina maannut ja tulee makaamaan.

Ihminen ei ole ahne luonnostaan vaan sillä on kyky olla ahne tarpeen tullen, syy-seuraus kaavalla. Jos tuo olisi lainalaisuus niin tällöin ihminen ei olisi kykeneväinen hyväntekeväisyyteen.
 

Aika outoa käytöstä mtv3:lta ja professoreilta kun koetetaan hallitusta kampittaa tälläisessä tilanteessa. Mikähän tässäkin motiivina taustalla.

Hallitus ei ole minulle mieleinen mutta nyt ei ole aika siitä tapella kuin toiminnan suunta on oikea.
Ruotsalainen omistaja informaatiovaikuttaa?
(Telia eli Ruotsin valtio)
 
  • Tykkää
Reactions: e7i
Funlight metsämarja ainakin toimii. Sitruunamehu myös kohtuullisesti.

Funlightin vadelmatiiviste on myös ok. Nämä marjatiivisteet muistuttavat kovasti Alkon väkeviä [pultsari]viinejä.
Ei saatana!!! Mieluummin lopetan alkoholin juomisen kuin palaan nuoruuden kilju kokeiluihin
 
Ihminen ei ole ahne luonnostaan vaan sillä on kyky olla ahne tarpeen tullen, syy-seuraus kaavalla. Jos tuo olisi lainalaisuus niin tällöin ihminen ei olisi kykeneväinen hyväntekeväisyyteen.
Kyllä hyväntekeväisyydessäkin on ahneutta. Siinä halutaan minäkuvaa kiiltävämmäksi ja hyvää oloa, hinnalla millä hyvänsä. Havitellaan sitä taivaspaikkaa tai positiivista julkisuutta itselle. Pieni osa tietysti tekee hyväntekeväisyyttä puhtaasti, jossa taas poikkeus vahvistaa säännön.
 
Kyllä hyväntekeväisyydessäkin on ahneutta. Siinä halutaan minäkuvaa kiiltävämmäksi ja hyvää oloa, hinnalla millä hyvänsä. Havitellaan sitä taivaspaikkaa tai positiivista julkisuutta itselle. Pieni osa tietysti tekee hyväntekeväisyyttä puhtaasti, jossa taas poikkeus vahvistaa säännön.

Tottakai. Suurin osa hyväntekeväisyydestä ja "hyväntekeväisyydestä" poistuisi jos tällä ei olisi markkinointiarvoa. Tämä koko himmeli on loppuen lopuksi yhtä isoa peliä eli joko niin sanotusti pelaat tätä peliä tai tulet pelatuksi. Täten, peli eli syy aiheuttaa seurauksena ihmisten käytöksen.
 
En minä tiedä. Enkä minä mitenkään arvostele tehtyjä päätöksiä. Mukaudun kiltisti määräyksiin ja ohjeisiin ja yritän pitää leipäläpeni kiinni.....kun kerran päättäjätasolla asiaa hoidetaan vakavasti. Ei valmiuslakia suun mauksi ole paukautettu kehiin....päätöksellä oli edariryhmien tuki laidasta laitaan.

Olen sen sukupolven ihmisiä, jotka oppivat määräyksien ja ohjeiden noudattamisen ethoksen jo kotonaan. Ja kuten rakas vaimoni sanoi, niin vakavissa asioissa minä kuulemma olen AINA päättäjien takana. Se pitää paikkansa.
Ei en millään lailla epäile etteikö armoitettu vanhempi reserviläis veli kunnioita tehtyjä päätöksiä ja määräyksiä, pois se minusta ja ajatuksistani.
Mutta jotenkin vieläkin paistaa että pistät edelleen tämän koronan sarjaan vääriä profetioita, no aika näyttää.
 
Juu, mutta tuskin näin voidaan ikuisesti jatkaa :unsure:

Nyt alkaa hirvittämään:rolleyes:


"Moni saattoi säpsähtää, kun Itävallan keskuspankin pääjohtaja Robert Holzmann möläytti aamulla julkisuuteen, että EKP:n rahapoliittisen elvytyksen raja on tullut vastaan."

"Italian korko alkaa nyt lähestyä tasoa, jossa kestokyky alkaa pettää. Muun muassa Nordean strategi Andreas Steno Larsen ja pääanalyytikko Martin Enlund arvioivat vuonna 2018, kun Italian korot olivat viimeksi koholla, että Italia kestäisi kymmenvuotisen koron nousun noin 3,8 prosenttiin."

"Pankit pahimmassa tapauksessa kaatuvat ja tarvitsevat satojen miljardien tukipaketteja. Ongelmaa lisää se, että kiriisi on päällä myös muualla euroalueella. Eurojärjestelmän systeemikriisi on todellinen uhka."
 
Osaatko sanoa millä lailla tuohon voisi puuttua?

Vastaan sivusta jotain:
- Jokainen voi linkata ja lainata niin että tiedon tai "tiedon" lähde näkyy.
- Omalaatuisen tai epäilyttävän raflaavan uutisen palstalle pistämisen kanssa voi odotella. Ei sitä ole pakko pistää heti.
- Jutuissa mainitaan usein uutisen lähteet. Nekin näkyviin.
- Omasta kommentoinnistakin voi erotella sen, mitä ei voi hyvällä omallatunnolla kutsua tiedoksi sanalla tai parilla. "Ymmärtääkseni...", "sain sen käsityksen...", "tämä on enemmän näkemys kuin tietoa...", "muistelisin, että..."...
- Totuudenmukaisten vastauutisten ja tietolähteiden esille tuominen.
- Voi huutaa sivusta "uutisen" tuotantoketjun jos saa sen selville. "Tuo on lähtöisin Putkosen Pajasta, josta Desantti-dosentin kaverit..."
 
Back
Top