Osaatko sanoa millä lailla tuohon voisi puuttua?Bäckmanin ja Putkosen paja alkanut suoltaa disinfoa oikein tosissaan. Jakelukanavat entiset. Olkaahan tarkkana poijaat...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Osaatko sanoa millä lailla tuohon voisi puuttua?Bäckmanin ja Putkosen paja alkanut suoltaa disinfoa oikein tosissaan. Jakelukanavat entiset. Olkaahan tarkkana poijaat...![]()
Ihan pullahiivallakin tulee hyvää vehnäolutta kunhan saa muut raaka-aineet hommattua. Tietysti kiljua myös, jos pystyy juomaan. Itse meinasin laittaa mäskäimen tulille kun ilmat vähän lämpenee.
Perinne-bisse vierre, jota juodaan sitten kuumalla vedellä jatkettuna köörissä samasta ruukusta olkipilleillä, lähtee juurikin noin käymään. Ugandassa jos juomisen aikana puhuu, joutuu tarjoamaan seuraavan ruukun. Maistuu laihalta sahdilta.Minulla on joku olutpanemisen historian kirja. Siellä muistan lukeneeni että joku alkuasukasheimo Afrikassa saa liemen käymään pureskelemalla jotain juuria ja nesteeseeniin sylkäisten.
Ainahan rikkaat ja vallassa olevat ottavat kaiken minkä irti saavat. Tai sitten ne maksavat niitä vuorollaan toisilleen. Se on sitä ihmisen ahneutta. En kiellä sitä, ettenkö minäkin olisi ahne kuin mikä. Minulla vaan ei ole johtoasemaa missään ja kaveria joka järkkäisi minulle boonuksia, joita voisin samaan tyyliin jakaa takaisin päin köyhempien/yhteiskunnan kustannuksella.Khyllähän tässä on silloin jokin naamarikerroin mukana kun rapakon toisella puolella TARP-rahoja korvamerkittiin niin pankkiirien miljoonabonarit pystyttiin maksamaan kriisirahoilla.
En suosittele tätä. Viimeksi kun join kiljua (josta on aikaa) maustoin sitä appelsiinicolalla. Voin sanoa, että samaistuin Pavlovin koiraan ja sen jälkeen ei todellakaan tehnyt mieli appelsiinicolaa. Aktiivihiilisuodatus voinee toimia.Kilju on täysin juotavaksi kelpaavaa, kunhan sen maustaa. Mehutiivisteet toimivat hyvin.
Näitä hyperinflaatiojuttuja esitettiin paljon kymmenisen vuotta sitten, mutta ei tullut hyperinflaatiota. Fed on kyllä pohtinut inflaatiotavoitteen muuttamista, mutta se on asia erikseen.
En suosittele tätä. Viimeksi kun join kiljua (josta on aikaa) maustoin sitä appelsiinicolalla. Voin sanoa, että samaistuin Pavlovin koiraan ja sen jälkeen ei todellakaan tehnyt mieli appelsiinicolaa. Aktiivihiilisuodatus voinee toimia.
Näitä hyperinflaatiojuttuja esitettiin paljon kymmenisen vuotta sitten, mutta ei tullut hyperinflaatiota. Fed on kyllä pohtinut inflaatiotavoitteen muuttamista, mutta se on asia erikseen.
Fiinimmille ihmisille suosittelen Chimay Blueta. Maistuu omenakiljulle.Funlight metsämarja ainakin toimii. Sitruunamehu myös kohtuullisesti.
Ainahan rikkaat ja vallassa olevat ottavat kaiken minkä irti saavat. Tai sitten ne maksavat niitä vuorollaan toisilleen. Se on sitä ihmisen ahneutta. En kiellä sitä, ettenkö minäkin olisi ahne kuin mikä. Minulla vaan ei ole johtoasemaa missään ja kaveria joka järkkäisi minulle boonuksia, joita voisin samaan tyyliin jakaa takaisin päin köyhempien/yhteiskunnan kustannuksella.
Niin se maailma makaa, on aina maannut ja tulee makaamaan.
Ruotsalainen omistaja informaatiovaikuttaa?![]()
Professorin mukaan hallitus meni liian pitkälle julistaessaan poikkeustilan talousperusteella – kertoo nyt, miksi tästä vääntäminen kriisin edessä on tärkeää
Hallituksen poikkeukselliset toimet koronaviruksen rajaamiseksi ovat vielä perustuslakivaliokunnan puntarissa, ennen kuin selviää, miltä osin valmiuslakia sekä ihmisten elämää rajoittavia toimia otetaan käyttöön Suomessa. MTV:n Uutisaamussa vieraillut professori Pauli Rautiainen kysyy, oliko...mtvgo.fi
Aika outoa käytöstä mtv3:lta ja professoreilta kun koetetaan hallitusta kampittaa tälläisessä tilanteessa. Mikähän tässäkin motiivina taustalla.
Hallitus ei ole minulle mieleinen mutta nyt ei ole aika siitä tapella kuin toiminnan suunta on oikea.
Melko pitkälle viety johtopäätös..Ruotsalainen omistaja informaatiovaikuttaa?
(Telia eli Ruotsin valtio)
Ei saatana!!! Mieluummin lopetan alkoholin juomisen kuin palaan nuoruuden kilju kokeiluihinFunlight metsämarja ainakin toimii. Sitruunamehu myös kohtuullisesti.
Funlightin vadelmatiiviste on myös ok. Nämä marjatiivisteet muistuttavat kovasti Alkon väkeviä [pultsari]viinejä.
Kyllä hyväntekeväisyydessäkin on ahneutta. Siinä halutaan minäkuvaa kiiltävämmäksi ja hyvää oloa, hinnalla millä hyvänsä. Havitellaan sitä taivaspaikkaa tai positiivista julkisuutta itselle. Pieni osa tietysti tekee hyväntekeväisyyttä puhtaasti, jossa taas poikkeus vahvistaa säännön.Ihminen ei ole ahne luonnostaan vaan sillä on kyky olla ahne tarpeen tullen, syy-seuraus kaavalla. Jos tuo olisi lainalaisuus niin tällöin ihminen ei olisi kykeneväinen hyväntekeväisyyteen.
Kyllä hyväntekeväisyydessäkin on ahneutta. Siinä halutaan minäkuvaa kiiltävämmäksi ja hyvää oloa, hinnalla millä hyvänsä. Havitellaan sitä taivaspaikkaa tai positiivista julkisuutta itselle. Pieni osa tietysti tekee hyväntekeväisyyttä puhtaasti, jossa taas poikkeus vahvistaa säännön.
Ei en millään lailla epäile etteikö armoitettu vanhempi reserviläis veli kunnioita tehtyjä päätöksiä ja määräyksiä, pois se minusta ja ajatuksistani.En minä tiedä. Enkä minä mitenkään arvostele tehtyjä päätöksiä. Mukaudun kiltisti määräyksiin ja ohjeisiin ja yritän pitää leipäläpeni kiinni.....kun kerran päättäjätasolla asiaa hoidetaan vakavasti. Ei valmiuslakia suun mauksi ole paukautettu kehiin....päätöksellä oli edariryhmien tuki laidasta laitaan.
Olen sen sukupolven ihmisiä, jotka oppivat määräyksien ja ohjeiden noudattamisen ethoksen jo kotonaan. Ja kuten rakas vaimoni sanoi, niin vakavissa asioissa minä kuulemma olen AINA päättäjien takana. Se pitää paikkansa.
Juu, mutta tuskin näin voidaan ikuisesti jatkaa![]()
Osaatko sanoa millä lailla tuohon voisi puuttua?