Koronavirus Suomessa


Statsminister Stefan Löfven (S) har ringt Sydkoreas president Moon Jae-in för att utbyta erfarenheter kring coronahanteringen. De båda regeringscheferna enades områden där länderna kan samarbeta.

Saa nähdä, milloin Niinistö soittelee Taiwaniin, paitsi ai niin, eihän niin voi tehdä. Toivottavasti epävirallinen yhteydenotto on jo käynnissä.
 
Ompas hyvä dokkari oikeesti. Taisin aikasemmin postata mut nyt vasta pääsin kattomaan. Paljon näkee omilla silmillään, niin joutuu kyl kiinalaisia arvostaa tosta hoitotyöstä mitä ne tekee. Älkää käsittäkö väärin, varmasti italia, ranska, espanja jne. tekee myös.

 
Varmaan huomio pois jostain muusta ja viestiä omille tukijoukoille, nyt kun koko maa onkin säpissä kohta, rajat kiinni eikä kannabiskuljetuksetkaan oikein kulje..

Rajat kiinni perustelut kannattajilleen: Eipähän tule natseja tänne. Toisaalta suojelemme vastuullisesti ja kansainvälisten velvoitteiden mukaisesti muuta maailmaa, ettei täältä pääse natsit levittäytymään sinnepäin.
 
Voisitko älykkäänä ihmisenä laskea ja julkistaa tuloksen, meille(minulle) vähemmän lahjakkaalle? pleace...

Lopetin lukujen ja ennusteiden esittämisen numeromuodossa syistä jotka olen esittänyt täällä ääneen. Tein sitä kuitenkin suunnilleen puolitoista kuukautta.

Eli katson tehneeni osani. Jonkun muun vuoro.
 
Olisiko tälle foorumille syytä laittaa oma ketju aiheeseen liittyville valeuutisille ja muille todennäköisesti vakavasti väärää tietoa siitä sisältäville uutisille. Malliesimerkit saattaisivat auttaa sellaisten erottamisessa?

Siitä vain aloittamaan kyseistä ketjua.

Kannattaa pistää mukaan vaatimus tai edes toive lähteistä ja perusteluista. Muuten siitä tulee vänkäysketju kun joku on sitä mieltä että hallituksen kanssa eri mieltä oleminen on venäjämielistä trollaamista ja toinen sitä mieltä että hallitus tekee venäjämielistä trollaamista.

Eli kriteerit kuntoon ja ketju ylös!
 
Täytyy sanoa että jos ulkonaliikkumiskielto tulee, niin vituttaisi ankarasti että joutuu lisää kärsimään piittaamattomien kusipäisten idioottien takia kun itse on noudattanut kehoitusta välttää muita.

 
Näin se tahtoo aina mennä, pieni porukka pilaa kaikkien ilon. Samaa menoa on intissä, kouluissa, työpaikoilla jne. Aina on joku joka kokee etteivät säännöt tai perusjärkevä ajattelu koske häntä. Ylimääräiset säännöt muiden välinpitämättömyyden vuoksi tuntuu kyllä minustakin turhauttavilta.
 
Täytyy sanoa että jos ulkonaliikkumiskielto tulee, niin vituttaisi ankarasti että joutuu lisää kärsimään piittaamattomien kusipäisten idioottien takia kun itse on noudattanut kehoitusta välttää muita.

On vaikea nähdä miksei ulkumaliikkumiskieltoa tulisi.
 
Back
Top