Mä en taasen ymmärrä tota paniikkia käsidesistä..eikö saippua ole tärkeämpi??
Aina ei ole saippua ja vettä vieressä kun olen liikkeellä,mulla suuta kuivatta ja heitän suuhun välillä xylitolia, välillä sylkeä lisääviä imeskelytabletteja. Lähinnä siksi, jos huomaan että olen koskenut sitä ennen jotain ja alkaa epäilyttää.
Аjatusten virta kolisee kun koronanappulat:
Tänään kauppaan marssinut kolme narkomaania, yhdellä maski, kaksi muuta ilman, aika aineissa, toinen huusi tarpeeksi lujaa ettei jäänyt kenellekään epäselväksi "Mulla on saatana flunssa" ja aivasteli perässä. Reaktion ihmisissä näkee heti, puolet käänsi päätä, ja teki vaistoliikkeet. Nopeasti liikkuva kolmikko meni jonnekin. Rupesin miettimään, että nuohan voi rötöstellä ja vartija voi ajatella että tehkööt, en mene tuon pöllittävän suklalevyn yms takia koronan lähelle. Myöhemmin lattialla oli pitkin kauppa karkkipussista levinneita suklakarkkipallukoita, joita oudosti tujoitti joku mummo, yritin väistää niitä, kun mummo yhtäkkiä sanoi "ihan hyviä ne ovat, kaikki eivät ole litistyneitä, ota"

Vastasin ettei lattialta saa ottaa mitään ja pistää suuhun, menin eteenpäin, mummo jäi kuitenkin niitä himokkaasti tujottamaan.
Sitten eteen ilmestynyt naapurissa asuva Viron venäläisiä, sairastaa tietääkseni ainakin diabetestä, nainen on hyvin ylipainoinen ja aina hikinen, minusta nyt oli paljon hikisempi kun yleensä, hän tervehtinyt. Huomasin että hän on jotenkin sairaan näköinen, kysyin onko hän terve, nainen alkoi selittää että pahin on ohi, oli pientä, mutta ei-ei ei flunssa enää, vähän kuumetta vaan. Väistyin ja päässä mittasin metrietäisyyden.
Tämä on eka kerta kun harmitti ettei maskia ollut mukana, samalla laittoin kumihanskat, otin kaksi ylimääräistä kahvipakettia, reilusti oliivipurkkeja, kaurapuuroa lisää, tehnyt mieli hamstrata, ihan oikeasti.
Kumihanskat ovat hyvin hikisia, menin toisen kauppaan, ostin puuvillaiset. Huomenna jatkan virittelyä niiden kanssa Ja ostan lisää. Kaverini hommasi minulle käsidesia jostain.