Jos maskin itse tekisin niin laadukkan materiaali on Miele monikerros pölypussi.Tosi laadukas."Innovatiivisen HyClean 3D- Efficiency pölypussin rakenteen ansiosta Suodatuskyky yli 99,9%.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tässähän tulee aikamoinen kisa päästä tuulen yläpuolelle.. vähemmän ketterät vastaantulijat ei pärjääVastaantulijat kannattaa ohittaa tuulen yläpuolelta.
Niin, siis Helsinki on kaupunki. Kallio taitaa olla Suomen tiheiten asuttu alue, ei täällä niin vaan ihmisiä vältellä, ellei tiedä oikeita mestoja, mutta niihin siirtyminen usein johtaa ihmisten turhankin läheisiin tapaamisiin.
Aalto-yliopiston tutkija oli sitä mieltä että pyöräillessä jopa 10-15 metrin väli. Luin siitä Helsingin Sanomista.
No kyllä mä Kallion tunnen, mutta pointtini tässä on ollut se että jos asut Kalliossa ihmistiheys nyt on vaan eri luokkaa kun jossain maaseudulla, pienessä kaupungissa tai vaikka jossain muussa Helsingin kaupunginosassa. Osa foorumille kirjoittajista asuu varmasti sellaisessa paikassa josta naapuriinkin on jo hemmetin pitkä matka, se on vähän eri asia kuin tällaisessa kerrostalojen muodostamassa "cityssä", ja kun otetaan vielä vaihtoehtopäihteiden päivittäiskäyttäjät huomioon, niin varmasti heikompihermoista voisi jopa hygienian taso hirvittääKallio on täynnä pieniä ja vähän isompiakin puistoja ja Keskuspuistokin melkein naapurissa, sinne pääsee puistojen ja lenkkeilypolkujen kautta ihan helposti...joiltakin kulmilta jopa ilman turhia ihmiskontakteja.
Tietyt kadut ovat täyteen ahdettuja päivällä ja yölläkin, jos ravintolat ovat auki. Kaupat jotka ovat pääsääntöisesti pieniä ja täynnä kuin Turusen pyssy ovat kyllä tässä tilanteessa iso ongelma.
Vielä isompi ongelma on sporat ja dösät jotka ovat kaikilla reiteillä liikkuvia sillipurkkeja. Harvalla kalliolaisella on auto, kun siitä tuppaa olemaan enemmän haittaa kun hyötyä
Valtiovarainministeri Kulmunin lisäksi tasavallan presidentti Niinistö pitää testaamista tärkeänä.
No kyllä mä Kallion tunnen, mutta pointtini tässä on ollut se että jos asut Kalliossa ihmistiheys nyt on vaan eri luokkaa kun jossain maaseudulla, pienessä kaupungissa tai vaikka jossain muussa Helsingin kaupunginosassa. Osa foorumille kirjoittajista asuu varmasti sellaisessa paikassa josta naapuriinkin on jo hemmetin pitkä matka, se on vähän eri asia kuin tällaisessa kerrostalojen muodostamassa "cityssä", ja kun otetaan vielä vaihtoehtopäihteiden päivittäiskäyttäjät huomioon, niin varmasti heikompihermoista voisi jopa hygienian taso hirvittää
Vaimoa on vähän jännittänyt, , koska kuuluu riskiryhmään, eli on astmaatikko, nyt sekin jännitys on onneksi vähän lauennut, ei asiasta liika huolehtiminen auta mitään.
Mutta jotenkin mulla on fiilis että täällä osataan ottaa asiat lungimmin kuin maaseudulla, vaikka asian pitäisi periaatteessa olla toisin päin. Tämä mielikuva perustuu eri medioiden Facebook-sivujen kommentteihin
Kallio on täynnä pieniä ja vähän isompiakin puistoja ja Keskuspuistokin melkein naapurissa, sinne pääsee puistojen ja lenkkeilypolkujen kautta ihan helposti...joiltakin kulmilta jopa ilman turhia ihmiskontakteja.
Tietyt kadut ovat täyteen ahdettuja päivällä ja yölläkin, jos ravintolat ovat auki. Kaupat jotka ovat pääsääntöisesti pieniä ja täynnä kuin Turusen pyssy ovat kyllä tässä tilanteessa iso ongelma.
Vielä isompi ongelma on sporat ja dösät jotka ovat liikkuvia sillipurkkeja. Harvalla kalliolaisella on auto, kun siitä tuppaa olemaan enemmän haittaa kun hyötyä.
Ei ole kalliolaisilla näinä ankeina aikoina helppoa, kun ne asunnotkin tuppaavat olemaan pieniä kopperoita. Sekin on syytä huomioida, että Kalliossa asuu opiskelijoiden ja muiden hamppareiden lisäksi todella paljon vanhuksia...lapsia ja lapsiperheitä on suhteellisen vähän.
OFFTOPIC: No on tossa iässä syytäkin jo, mä aloin tosissaan harmaantumaan muutama vuosi sitten ja nyt se on harmaa, ikää 43. Pitäisi varmaan ajaa pää kaljuksi kun näyttää yli 70-vuotiaaltaNäyttää että kuvaa on käsitelty rankasti. Mutta onpa Sauli harmaantunut
Silti niitä tänne tunkeeKalliossa on aika vähän nykyaikaisille lapsiperheille sopivia asuntoja.
Ei ole kalliolaisilla näinä ankeina aikoina helppoa, kun ne asunnotkin tuppaavat olemaan pieniä kopperoita. Sekin on syytä huomioida, että Kalliossa asuu opiskelijoiden ja muiden hamppareiden lisäksi todella paljon vanhuksia...lapsia ja lapsiperheitä on suhteellisen vähän.
Mutta jotenkin mulla on fiilis että täällä osataan ottaa asiat lungimmin kuin maaseudulla, vaikka asian pitäisi periaatteessa olla toisin päin. Tämä mielikuva perustuu eri medioiden Facebook-sivujen kommentteihin
Kyllä suomalainen tottelee ohjeita, sen huomaa täälläkin, mikä on mielestäni aika yllättävää.Minä asun kerrostalolähiössä mutta aika ihmistyhjää pihoilla on.
Köyhemmän versio sitten vaimon sukkahousuista ja kuukautissuojasta. Tai vauvan vaipasta. Mielummin käyttämättömiä...Jos maskin itse tekisin niin laadukkan materiaali on Miele monikerros pölypussi.Tosi laadukas."Innovatiivisen HyClean 3D- Efficiency pölypussin rakenteen ansiosta Suodatuskyky yli 99,9%.