Umkhonto
Ylipäällikkö
Mistähän lie tarttunut mukaan...Ei tarvitse toki olla. Etax'ia tai apteekkipirtua ei kovin helpolla saa tavallinen tallaaja.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mistähän lie tarttunut mukaan...Ei tarvitse toki olla. Etax'ia tai apteekkipirtua ei kovin helpolla saa tavallinen tallaaja.
Kuvia pääkaupunkiseudun markettien tyhjistä hyllyistä:
![]()
Kuvakooste | Wc-paperi, säilykkeet ja pasta katosivat hyllyistä – Kauppaketjut kehottavat ihmisiä malttiin ja vakuuttavat, että tavaraa riittää
Koronaviruksen leviämiseen varautuvat ihmiset alkoivat hamstrata kaupasta kaikkea säilyvää.www.hs.fi
Hieno homma vaan että suomalaiset varautuvat, selviytyjäkansa vanhastaan. Ja uskon ja tiedän, että tarvittaessa muita myös resurssien mukaan autetaan.
Ja sitten toisinpäin, kun kauppiaan kylmälaitteet sakkaa, on vaikea saada ukkoa paikalle ja hintakin on nousussa![]()
Kuvia pääkaupunkiseudun markettien tyhjistä hyllyistä:
![]()
Kuvakooste | Wc-paperi, säilykkeet ja pasta katosivat hyllyistä – Kauppaketjut kehottavat ihmisiä malttiin ja vakuuttavat, että tavaraa riittää
Koronaviruksen leviämiseen varautuvat ihmiset alkoivat hamstrata kaupasta kaikkea säilyvää.www.hs.fi
Hieno homma vaan että suomalaiset varautuvat, selviytyjäkansa vanhastaan. Ja uskon ja tiedän, että tarvittaessa muita myös resurssien mukaan autetaan.
Itse aloitin siinä vaiheessa, kun Italiassa alkoi hamstraaminen. Eli pari viikkoa sitten. Siihen en kommentoi tarviiko sitä koskaan, mutta tämä tilanne oli täysin nähtävissä ennakkoon. Enemmän pitää ihmetellä, miksi ihmiset ovat vasta viime tingassa liikkeellä.Sanonpahan vaan, että maanantaina mun kotivaran ostolle vielä naurettiin ja nyt kaikki tekee samaa...
Tyhjät hyllyt kuvaavat hysteeristen kansalaisten höperehtimistäTyhjät hyllyt kuvaavat täysin kansan luottamusta hallitukseen.
Itse aloitin siinä vaiheessa, kun Italiassa alkoi hamstraaminen. Eli pari viikkoa sitten. Siihen en kommentoi tarviiko sitä koskaan, mutta tämä tilanne oli täysin nähtävissä ennakkoon. Enemmän pitää ihmetellä, miksi ihmiset ovat vasta viime tingassa liikkeellä.
Tossahan se kylmiö on,senkun kävelee 50m metsäänTyhjät hyllyt kuvaavat hysteeristen kansalaisten höperehtimistä
Tai sitä, että asutaan kaupan yläkerrassa, kun asuu tarpeeksi kaukana kaupoista ja sähköt pätkii kesäätalvea, niin kummasti on oppinut pitämään tavaraa hyllyssä. Lisänä vielä 7 kauriin lauma tuossa pellolla, siitä voi 308:lla ottaa lisäprotskua ääritilanteessa.
Tyhjät hyllyt kuvaavat täysin kansan luottamusta hallitukseen.
Eihän se sitä ole. Viime viikollakin fiksu vaimoni verotti kotivaraa, kun ei ollut just sitä tarviketta, ja täydensi sitten omaehtoisesti. Eli sanoisin, että parin viikon ostokset ikään kuin etukäteen?Mäkin venytin käytännössä tarkoituksella omasta mielestäni aivan viime tinkaan koska yritin välttää turhaa rahanmenoa...
Itse aloitin siinä vaiheessa, kun Italiassa alkoi hamstraaminen. Eli pari viikkoa sitten. Siihen en kommentoi tarviiko sitä koskaan, mutta tämä tilanne oli täysin nähtävissä ennakkoon. Enemmän pitää ihmetellä, miksi ihmiset ovat vasta viime tingassa liikkeellä.
Tähän suuntaahan se on menossaToivon sydämestäni, että kansa oppii varautumaan ihan itse, eikä odota, että valtio pelastaa kaikelta pahalta aina ja joka paikassa.
Tyhjät hyllyt kuvaavat täysin kansan luottamusta hallitukseen.
Joo, kymmenkunta purkkia löytyy. Sitä siinä vaiheessa pidin itsekin ylivarautumisena, nyt en niinkään. Siis helmikuussa joskus.Kuin myös..ihan normi evästä ja tuotteita lisää kotivaraan.
Käsihuuhteen osalta täydensin alkuviikosta, kun seurasin tarjonnan hiipumista.
Pitää huomioida myös se, että kaikilla ei ole laittaa rahaa kotivaraan, valitettavasti.Tähän suuntaahan se on menossa![]()
Minulla on reilut 5litraa. Menekki on lopulta maltillista mitä on litrasen vajumista tarkkaillutJoo, kymmenkunta purkkia löytyy. Sitä siinä vaiheessa pidin itsekin ylivarautumisena, nyt en niinkään. Siis helmikuussa joskus.