Lapinukko
Respected Leader
Tänään jatkuu. Monilla palkkapäivä ja työpaikan kahvipöydissä viimeisetkin tajuavat, että nyt kannattaa hamstrata.
2 viikkoa sitten naureskelleilla suurimmmat ostokset..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänään jatkuu. Monilla palkkapäivä ja työpaikan kahvipöydissä viimeisetkin tajuavat, että nyt kannattaa hamstrata.
Koronavirus selviää ilmassa jopa kolme tuntia, amerikkalaistutkimus paljastaa
Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
Tänään olis reissua Kangasalle. Täytyypi käydä kattoon miltä sielä näyttää kaupassa ja kylällä. Saa nähdä onko hyllyt tyhjinä ja näkyykö maskipäisiä ihmisiä. Eikös se ole ns. Epidemia-aluetta?
Olin lauantaille miettinyt yksin ravintolaan menemistä, mutta uskaltaakohan nyt sellaista.
ikuturso
« Vastaus #3690 : tänään kello 08:12:29 »
Heräsin juuri kauheaan painajaisuneen....
Kansa kuuluttaa valmiuslain käyttöönottoa. Eilinen pääministerin vierailu maikkarin iltauutisissa ja A-talkissa avasi silmäni.
Valmisulaki tarkoittaa sitä, että kaikki päätöksenteko siirtyy valtioneuvostolle....
Eli myös alueellisista asioista ohi ELYjen ja AVIen ja sairaanhoitopiirien päättävät:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Li Sanna Katri Maria Anna-Maja
Oi rakas Jumala. Mistä meitä suomalaisa näin rangaistaan![]()
No arvaahan sen , miten käy kun ylimääräinen loma tulee.. Mutta silti.Katso liite: 38103
Portugalissa koulut suljettiin ja tällaista touhua sitten.
Ei niin nöpön nuukaa, koko kaupingin nuoret vaan rannalle.
Ei tuossa suoranaisesti ensi silmäyksellä kyllä ihan peruskouluikäistä näytä enemmistö olevan. Mistä tulikin mieleen että se loppui täällä eilen paikallisilta vekaroilta jo judon harrastelu. Arvostan seuran vastuullista asennetta.Katso liite: 38103
Portugalissa koulut suljettiin ja tällaista touhua sitten.
Ei niin nöpön nuukaa, koko kaupungin nuoret vaan rannalle.
Meillä kotona vaimo pohti, että olisikohan Suomen kansallispuistot ja retkeilyalueet taas vihdoin trendikkäitä ja suosittuja kohteita? Luonnossa liikkuessa kun ei pahemmin vieraiden ihmisten kanssa joudu kosketuksiin.No arvaahan sen , miten käy kun ylimääräinen loma tulee.. Mutta silti.
Itse toivon ainakin tiukkoja karanteeneja ja jos sitä itsekin pääsis osalliseksi. Vois ihan käyttää ajan hyödyksi metsässä rypemiseenMeillä kotona vaimo pohti, että loman olisikohan Suomen kansallispuistot ja retkeilyalueet taas vihdoin trendikkäitä ja suosittuja kohteita? Luonnossa liikkuessa kun ei pahemmin vieraiden ihmisten kanssa joudu kosketuksiin.
Mikä järki tuossa on? Ei kyllä minulle aukia. Kyllä sen taudin ehtii saada la-su välissäkin. Lomat vain pois pariksi kuuksi. Eipä olisi ollut ennen ongelma.Että näin varaudutaan PV:n puolelta koronaan varusmiespalveluksen osalta.
Ja mukavaa näin mun seudulla (Seinäjoki) asuville, kun suurin osa Kainuun Prikaatissa, mikä tarkoittaa sitä, että lomilla kerkeää käydä omassa sängyssä sen yön nukkumassa ja sitten takaisin inttiin.Mikä järki tuossa on? Ei kyllä minulle aukia. Kyllä sen taudin ehtii saada la-su välissäkin. Lomat vain pois pariksi kuuksi. Eipä olisi ollut ennen ongelma.
''mut onneks sattu hirvi kulukemaan liian läheltä pihhoo'' . Lainaus Jaakko Teppo. Tämäkin elementti kannattaa nyt ottaa huomioon.ruokahuoltoa turvattaessaSen verran suoritan "varautumista" että käyn tänään hakemassa paikallisesta eräliikkeestä lastin panoksia. Ei sillä, että yhteiskuntarauha romahtaisi, mutta on vaan niin pirun hyvä tarjous Sakolaisista![]()
No juu, pitää nyt aski ostaa Super Hammerheadeja samalla, ihan nyt vaan varuiksi. Rangeja oli tarkoitus hakea.''mut onneks sattu hirvi kulukemaan liian läheltä pihhoo'' . Lainaus Jaakko Teppo. Tämäkin elementti kannattaa nyt ottaa huomioon.ruokahuoltoa turvattaessaSikäli sakolaiset on hyvä ostos.
Pessimisti ei pety, mutta tämä epidemian hallinta on luiskahtamassa reisille nyt ihan huolella.