Koronavirus Suomessa

Nämä onkin sitä suurta ikäluolkkaa, joka on tunnettusa itsekyydestää..
Jep, mulle ei ole ikinä näin 70-luvulla syntyneenä ja noitten ikäluokkien lapsena ja muutenkin tuon ikäisen porukan kanssa paljon tekemisissä olleena ollut epäselvää että siitä porukasta löytyy uskomaton määrä pöljyyttä. Voisin jopa sanoa että mikään muu porukka ei ole keskimäärin niin rajoittunutta ja varustettu niin voimakkaalla "perkele kyllä minä itte tiedän mitä minä itte teen" mentaliteetilla, vaikka usein ei sitten oikein mistään mitään tiedetäkään. Tämä oli vähän rumasti sanottu, mutta oma kokemukseni on tämä.
 
Bill Gates haluaa siruttaa populaation, jotta voidaan tunnistaa lenssurokotteen saaneet.

ixbanmtdiin41.png
 
Kaupassa käynnit olisi syytä hoitaa sillä tavoin, että jotkut aseptiikkaa osaavat kävisivät monen muun henkilön puolesta kaupassa. Kauppalistat voisi antaa sitä varten sähköisesti esimerkiksi tekstiviesteinä tai vaikka valokuvaamalla ns. älypuhelimille.
 
Jep, mulle ei ole ikinä näin 70-luvulla syntyneenä ja noitten ikäluokkien lapsena ja muutenkin tuon ikäisen porukan kanssa paljon tekemisissä olleena ollut epäselvää että siitä porukasta löytyy uskomaton määrä pöljyyttä. Voisin jopa sanoa että mikään muu porukka ei ole keskimäärin niin rajoittunutta ja varustettu niin voimakkaalla "perkele kyllä minä itte tiedän mitä minä itte teen" mentaliteetilla, vaikka usein ei sitten oikein mistään mitään tiedetäkään. Tämä oli vähän rumasti sanottu, mutta oma kokemukseni on tämä.
Ja paljon enemmän löytyy pöljyyttä meistä nuoremmista.
Ainakin itsellä on kova kunnioitus tämän vanhemman ikäluokan suorituksiin. täällä maalla oli 90 luvun lama ja eu jäsenyys yms. kova koitos josta selvinneet ovat eläkkeensä ansainneet
 
Vittu mita urpoja... Eiko noi saatanan vatipaat tajua etta jokainen uusi tapaus on omiaan entisetaan pidentaamaan tata revohkaa ja kiristamaan ohjeistusta...

Hienoa että osa ihmisistä ajattelee vielä omilla aivoillaan eikä ole lähtenyt tähän hössötyksen mukaan. Toivottavasti muut (pl riskiryhmät) seuraavat pian esimerkkiä.
 
Hienoa että osa ihmisistä ajattelee vielä omilla aivoillaan eikä ole lähtenyt tähän hössötyksen mukaan. Toivottavasti muut (pl riskiryhmät) seuraavat pian esimerkkiä.
Vittu on tyhymä kommentti. Toivottavasti pian pistetään ulkonaliikkumiskielto että kaltaisesi saadaan kuriin.
 
STM kieltää sairaanhoitopiireiltä tietojen paljastamisen tehohoitopotilaiden määrästä



Jo aiemmin kiellettiin parantuneista tiedottaminen yksityisyyden suojaamiseksi.

Itse en tuota hevillä hyväksy.

Ensinnäkin tuntemattoman potilas X:n parantuminen ei uhkaa kenenkään yksityisyyttä ja toiseksi eikö nyt tarvittaisi uskon luomista kansaan ja taistelutahdon vahvistamista?
 
Vittu on tyhymä kommentti. Toivottavasti pian pistetään ulkonaliikkumiskielto että kaltaisesi saadaan kuriin.

Varmasti se tuntuu jokaiselle hysteriasta kärsivästä tyhmältä, mutta osa meistä osaa ajatelle itsenäisesti ja objektiivisesti myös mullistusten keskellä.
 
Varmasti se tuntuu jokaiselle hysteriasta kärsivästä tyhmältä, mutta osa meistä osaa ajatelle itsenäisesti ja objektiivisesti myös mullistusten keskellä.
Joo se pakonomainen bilettäminen tuntuukin kovin objektiiviseltä lähestymiseltä, vaikuttaa lähinnä typerältä todistelulta että heii katsokaa! minä olen kova ja uskallan.
Lapsellista pelleilyä, no eiköhän näistäkin "lapsista" joskus kasva "aikuisia".
 
Vittu on tyhymä kommentti. Toivottavasti pian pistetään ulkonaliikkumiskielto että kaltaisesi saadaan kuriin.
Samaa mieltä ja vielä palstalla jossa keskustelevien luulisi osaavan erityisen hyvin noudattaa ohjeita ja käskyjä. Ymmärtävän niiden merkityksen.
 
Joo se pakonomainen bilettäminen tuntuukin kovin objektiiviseltä lähestymiseltä, vaikuttaa lähinnä typerältä todistelulta että heii katsokaa! minä olen kova ja uskallan.
Lapsellista pelleilyä, no eiköhän näistäkin "lapsista" joskus kasva "aikuisia".

Ei kyse ole vain bilettämisestä vaan siitä onko tälle kaikelle ja omien oikeuksien rajoittamiselle oikeasti perusteet.
 
Ja paljon enemmän löytyy pöljyyttä meistä nuoremmista.
Ainakin itsellä on kova kunnioitus tämän vanhemman ikäluokan suorituksiin. täällä maalla oli 90 luvun lama ja eu jäsenyys yms. kova koitos josta selvinneet ovat eläkkeensä ansainneet
No joo. Ilmaisin itseäni tuossa tavoilleni epätyypillisesti hieman turhan jyrkkään sävyyn. Tässä alkaa olla ilmeisesti kaikenlaista stressiä joka vaikuttaa viestintään. Kieltämättä moni noitten ikäluokkien edustaja on tehnyt kovan päivätyön, ei siinä mitään. Itsekin nämä maaseudun jutut tiedän ja olen niissäkin osaltani mukana ollut ja kyllähän siellä on kovia miehiä ja naisia niissä kuvioissa vaikuttanut toki.
 
Ei kyse ole vain bilettämisestä vaan siitä onko tälle kaikelle ja omien oikeuksien rajoittamiselle oikeasti perusteet.
Kuules kun poikkeukselliset aja vaatii poikkeuksellisia toimia. Luulisi sinunkin tajuavan että jos ylhäältä määrätään niin sotilas tottelee.
 
Back
Top