Minua ei hetkauta paskanvertaaOttaako noin koville kun Mestari harrastaa silkkaa jaskan pauhantaa ja yrittää vain napsia helppoja poliittisia irtopisteitä ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minua ei hetkauta paskanvertaaOttaako noin koville kun Mestari harrastaa silkkaa jaskan pauhantaa ja yrittää vain napsia helppoja poliittisia irtopisteitä ?
Orpo nohevana vaatii sairaalatarvikkeita.Parikymmentä vuotta raha massin päällä istuneet hallituksessa.Eikö silloin tullut mieleen sairaaloiden varustelisäykset.Pisteitä poliitikko tietenkin koittaa onkia. "Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo vaatii hallitukselta toimia hoitohenkilökunnan ja muiden kriittisissä tehtävissä palvelevien suojavarusteiden riittävyyden takaamiseksi.
Minä ainakin olen kantanut pennoseni Supernova.fi;lle. Ja on se Varustelekakin saanut osan.![]()
Yksinkertaista pohdiskelua...nyt on 700 tartuntaa ja alle 20 tehohoidossa sekä yksi menehtynyt.
Tässä tilanteessa jo JOUDUTTIIN menemään varmuusvarastoille.
Riittääkö tuo ilmoitettu määrä kun mylly kunnolla pyörähtää käyntiin?
Luotto markkinoiden kykyyn toimittaa uutta HVK:n varastoon tuntui olevan korkealla, toivotaan parasta.
He pyrkivät myös purkamaan perinteiset yhteiskunnalliset rakenteet vasemmistoliiton ja demarien tavoin ajamalla ääriyksilöllistä identiteettipolitiikkaa.
Mutta seiska kirjoittaa ihan homonaUlkoministerillä on ihan omat karanteenit menossa nuoren avustajansa kanssa.. Vihersossuille tällainen ministerin julkinen pelehtiminen (henkilöstön painostaminen, valehtelu viranhoidossa, omien seurapoikien palkkaaminen yhteiskunnan varoin jne. jne.) on normaalia toimintaa. Lehdistöä tällaisen esiin nostaminen ei juurikaan kiinnosta,, Syykin on tiedossa.
Ilmiselvää rasismiaTukholmassa yli puolet koronaan kuolleista somalitaustaisia
Tänään klo 22:07
Asiasta kertoo ruotsinsomalialainen lääkäriyhdistys.
![]()
Tukholmassa yli puolet koronaan kuolleista somalitaustaisia
Asiasta kertoo ruotsinsomalialainen lääkäriyhdistys.www.iltalehti.fi
Voipi olla, että oltaisiin jouduttu avaamaan varmuusvarastot vaikka Suomi olisikin säilynyt kokonaan koronalta. Nimittäin kun niitä kuitenkin kuluu jatkuvasti, mutta tuonti on nyt pahasti häiriintynyt kaikkien muidenkin maiden hamstratessa ja kuluttaessa terveydenhuoltotuotteita kovaa tahtia.
Sama täällä. Olin ennen aktiivinen Varustelekaan tuhlaaja, mutta nykyään kannan pennoseni Supernovaan. Lekassa ei oikein tahdo olla sitä ylijäämää enää.Minä ainakin olen kantanut pennoseni Supernova.fi;lle. Ja on se Varustelekakin saanut osan.
Halla-aholle lienee yllätys että on myös monen sukupolven suomen kansalaisia jotka eivät osaa tai erittäin huonosti suomea. Tosin heitä ei kovin paljoa liene mutta on kumminkin.Kysymys kuuluukin, miksi täällä on ihmisiä, jotka eivät osaa mitään muuta kieltä kuin arabiaa, somalia, kurdia tai farsia
Halla-Aho on kriisin iskiessä jäänyt sivuraiteelle.Uutta pitäisi keksiä.Miksi nuin älykäs mies toistaa samaa vanhaa viestiä.Aivan kuin neula olisi juuttunut uraan.Nyt maahanmuutto on ongelmista pienin. Jussin mielestä YLE ei koronaopastusta saisi jakaa niitten kielillä.Kerran niitä mamuja on maassa tuhansia on paras kieltoja jakaa niitten kielellä etteivät bakteerilinkoina ole."
Jussi Halla-aho
@Halla_aho
Vastauksena käyttäjälle
@tommyjb1967
Kysymys kuuluukin, miksi täällä on ihmisiä, jotka eivät osaa mitään muuta kieltä kuin arabiaa, somalia, kurdia tai farsia
Minulla se nykyään on että jos haluaa villasukkaa tai muuta villa-alusvaatteita tai uutta M05-kamaa niin se on Varusteleka. Supernova taas jos haluaa muuta, sieltä mm saanut uutta käyttämätöntä brittiläistä MTP-kuviollista vaatetta. Sekä ylijäämä-varustetaskuja.Sama täällä. Olin ennen aktiivinen Varustelekaan tuhlaaja, mutta nykyään kannan pennoseni Supernovaan. Lekassa ei oikein tahdo olla sitä ylijäämää enää.
Ihmisten huomio on nyt ihan muualla kun maahanmuutossa tai ilmastotalkoissa. Tämä tulee ihan varmasti näkymään Persujen kannatuksessa...mielenkiinnolla odottelen seuraavia mittauksia.
Ensin Korona pelasti Suomen punaviherhallituksen tuhoamiselta ja nyt se vapauttaa Ruotsin somalialaisesta pers.. eikun kulttuurista. Ei siis niin synkkää pilveä ettei sillä olisi hopeinen reunus!Tukholmassa yli puolet koronaan kuolleista somalitaustaisia
Tänään klo 22:07
Asiasta kertoo ruotsinsomalialainen lääkäriyhdistys.
![]()
Tukholmassa yli puolet koronaan kuolleista somalitaustaisia
Asiasta kertoo ruotsinsomalialainen lääkäriyhdistys.www.iltalehti.fi
Halla-Aho on kriisin iskiessä jäänyt sivuraiteelle.Uutta pitäisi keksiä.Miksi nuin älykäs mies toistaa samaa vanhaa viestiä.Aivan kuin neula olisi juuttunut uraan.Nyt maahanmuutto on ongelmista pienin. Jussin mielestä YLE ei koronaopastusta saisi jakaa niitten kielillä.Kerran niitä mamuja on maassa tuhansia on paras kieltoja jakaa niitten kielellä etteivät bakteerilinkoina ole."
Jussi Halla-aho
@Halla_aho
Vastauksena käyttäjälle
@tommyjb1967
Kysymys kuuluukin, miksi täällä on ihmisiä, jotka eivät osaa mitään muuta kieltä kuin arabiaa, somalia, kurdia tai farsia
Mikäli tämä tieto Ruotsista pitää paikkansa, niin YLE:n tietoiskut voivat olla fiksukin idea. Somalit elävät ahtaasti yhdessä ja näyttäisi siltä että tauti leviää helposti kun eivät ymmärrä ruotsiksi annettuja varomääräyksiä.