Kranaatinheittimistö

Mitäs veikkaatte siitä Tsekin krh-hankinnasta? Haussa 62 kpl 120 mm heitintä. Mukana ilmeisesti Nemo, Amos ja puolalaisten RAK. Tuleeko kauppaa Suomeen?

 
Mitäs veikkaatte siitä Tsekin krh-hankinnasta? Haussa 62 kpl 120 mm heitintä. Mukana ilmeisesti Nemo, Amos ja puolalaisten RAK. Tuleeko kauppaa Suomeen?

20180803113151_2018-055.jpg


2018-055-pram.jpg
 
@veeteetee Käytä jotain kuvanpostitusohjelmaa. Ehdotin sulle postimage. Käytän sitä itse.
Just näin. Monet ovat todella helppoja, alkuperäiskansio, jossa alkuperäiskansio, ja kohdekansio, jonne uudelleen mitoitetut kuvat. Jälkimmäisen koon voi säätää esim vakioleveyden tai vakiokorkeuden yms mukaisesti.
 
Yksittäiset kuvat on myös tosi helppo ladata imgur.com :iin. Tosin muutaman kuukauden päästä taitavat hävitä, mikä ei ole välttämättä huono asia.
Kuvat ovat kuitenkin hyvä asia.
 
Viimeksi muokattu:
off topic

Onko sulla käynyt mielessä, että nuo rajoitukset on ihan tarkoituksella?

...kuinka isoja kuvia...

...koot... ...nettiselaimella selattavaksi.

Mä oon ruvennut postaamaan kuvia aika ahkerasti. Väännän ne konvertterissa niin että maksimi on koko ajan 600X600. Käytännössä yleensä varmaan noin 400x600. Koot heiluvat silloin noin 200kt:n kieppeillä.

Oman makuni mukaan tuollainen tarkkuus on riittävä jopa isohkolta 4K -näytöltä kattoessa koska ei niitä keskustelulankoja koskaan halua koko ruudun levyiseksi.

Olisiko jokin tuollainen kuvakoko hyvä ohjenuora? Vai kannattaisiko pienentää siitä?
 
off topic

Minusta tällä sivulla soldierblue:n postauksessa näkyvät 2 kuvaa on ihan hyvän kokoisia. Ei tarvi siitä pienentää minun mielestä.

Kysyin sivuston omistajana toimivalta päämoderaattorilta asiaa, jolla on sivuston toimintaan ja sen tuottamiin kustannuksiin liittyvää merkitystä.
 
Jos haluat säästää levytilaa kuvat voi tallettaa esim. PhotoBucket-palveluun ja linkittää tänne URL:in avulla.
 
Jos haluat säästää levytilaa kuvat voi tallettaa esim. PhotoBucket-palveluun ja linkittää tänne URL:in avulla.
Photobucketia ei kannata käyttää sen rajoitusten vuoksi, Imgur on paljon parempi.
 
Ja kaikkein paras paikka kuville on oma tietokone varmuuskopioineen - pitää ne vain siellä:devilish:
 
Miten ihmeessä saatte kuvapostauksesta tuommoisen ongelman. Minä teen näin ominkäsin ottamilläa kuvilla:
-Siirrän kamerasta koneelle
-Käytän postimage-ohjelmaa jolla voi valita koko ja jolla siirrän kuvat foorumeille.
-Tehty.
 
Miten ihmeessä saatte kuvapostauksesta tuommoisen ongelman. Minä teen näin ominkäsin ottamilläa kuvilla:
-Siirrän kamerasta koneelle
-Käytän postimage-ohjelmaa jolla voi valita koko ja jolla siirrän kuvat foorumeille.
-Tehty.
Uskokaa jo hyvät veljet jäsen Hermannia, tämä on jo toinen tai kolmas kerta vinkin jaossa. Forumi säästää kaistaa, vitjojen selailu miellyttävää kun kaikki kuvat esim rajattu samaan kokosuhteeseen (y)
 
En ymmärrä miksi pitäisi tuollaisen palvelun käyttämiseen antaa niille puhelinnumero tunnusten luomista varten. Skip...
Imguriinhan voi ladata kuvia vaikka rekisteröitymättä.
 
Back
Top