Puhtaat kuivat jauhot RySehän on hyvä että seurataan erilaisia sivuja, mm. tätä. Jos ei seurattaisi, niin joku jättäisi hommansa hoitamatta. Eli ei haittaa minua, kun on puhtaat jauhot pussissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Puhtaat kuivat jauhot RySehän on hyvä että seurataan erilaisia sivuja, mm. tätä. Jos ei seurattaisi, niin joku jättäisi hommansa hoitamatta. Eli ei haittaa minua, kun on puhtaat jauhot pussissa.
Sehän on hyvä että seurataan erilaisia sivuja, mm. tätä. Jos ei seurattaisi, niin joku jättäisi hommansa hoitamatta. Eli ei haittaa minua, kun on puhtaat jauhot pussissa.
Hienosti väistetty kysymys...Menemättä yksityiskohtiin, niin tuskin kulttuuri- ja urheiluministeriötä tai ulkomaankauppaministeriötä kovin paljon kiinnostaa tämäkään saitti.
Yleisellä tasolla on hyvä että viranomaiset ovat hereillä.
Näin on, enkä oikeastaan edes viitannut juridisiin vastuukysymyksiin vaan siihen että on hyvä että viranomaiset ovat hereillä, eli tietoisia siitä mitä on meneillään..tätä sen enempää tarkentamatta.Ja jokainen on vastuussa lopun viimein omista kirjoituksistaan. Se on vastuu, jota ei kukaan voi ulkoistaa. Se kannattaa pitää mielessä. Lavetin vastuu ei poista yksilön vastuuta.
Mister citicenillä ei ole huolta niin kauan, kun demokratia kukkuu ja voi hyvin. Sitten kun demokratia kyykkää, sitten asia on toinen. Kukaan ei lopultakaan voi tietää, missä ollaan vaikka 20 vuoden sisällä tai aiemminkin.
Mutta vakavammin ottaen, kannattaa vastata sanoistaan aina, oli nikillä tai ei. Olenpa joskus tätä esittänyt aiemminkin.
Mutta vakavammin ottaen, kannattaa vastata sanoistaan aina, oli nikillä tai ei. Olenpa joskus tätä esittänyt aiemminkin.
Joskus tuntui että olen oman elämäni J.Bond elokuvan päätähti.
Kuivasaaren ulkolaisten vierailupäivänä olin ainoita suomalaisia. Laiturin lähellä oli muutama CD-kilpien perusteella venäläinen auto.
Ja lautalla oli monta kopio nikeillä, nahkatakilla ja huonoilla hampailla varustettuja urheilijanuorukaisia.
Pädin sitten kierroksella kun muut ei oikein kyselleet oppaalta mitään.
Jossain vaiheessa kierrosta mun seuraan änkesi sitten hemaseva venakko. Ja alkoi kyselemään aika paljon varusmiespalvelusta jne.
Kierroksen jälkeen tungettiin huulia huuliani vasten. Ja haluttiin jutella mielenkiintoisesta Suomen historiasta ja #turposta.
Join parit kaljat piknikillä, puristelin tissit ja annoin Eduskunnan puhelinnumeron neidille. Kun olin kuulemma kiinnostavaa seuraa.
James hoitaa hommat loppuun...