Kuntavaalit 2021

Desantti on listannut virheitä näistäkin vaaleista.

Itse nostin pari nopeaa esimerkkiä lihavoituna perään


SUOMALAISEN VAALIVILPIN MENETELMIÄ
1. Ehdokasnumeroiden 1, 7 ja 3 käyttäminen
2. Ennakkoäänet suljetaan samaan kuoreen henkilötietojen kanssa
3. Ennakkoäänille ei tehdä tarkastuslaskentaa
4. Ennakkoääniä säilytetään epämääräisesti
5. Media antaa yhdelle puheenjohtajalle tentissä selvästi enemmän aikaa
6. Media esittelee puolueen puheenjohtajan toisen puolueen puheenjohtajaksi
7. Media julkaisee ehdokkaiden henkilötietoja
8. Media julkaisee vääristeltyjä tai keksittyjä Gallup-tuloksia
9. Media käsittelee RKP:tä puolueellisesti
10. Media leimaa yhden puolueen rikolliseksi
11. Media lobbaa sotilasliitto Natoa, vaikka enemmistö vastustaa sitä
12. Media loukkaa puheenjohtajan kunniaa valheellisilla syytöksillä
13. Media mustamaalaa yhtä puoluetta
14. Media peittelee 1994 EU-kansanäänestyksen epärehellisyyttä
15. Media pitää ehdokkaan vaalikonesuosiota ohjelmointivirheenä
16. Media poistaa yhden puheenjohtajan haastattelun
17. Media uhkaa terrori-iskuilla tai suuronnettomuudella
18. Media uhkailee Venäjän hyökkäyksellä Suomeen
19. Media valikoi puolueellisesti rikostaustatietoja
20. Median edustaja parjaa valtuutettua ihmiskunnan loppusijoitussaastaksi
21. Median edustaja parjaa valtuutettua rasistiksi, natsiksi ja natsipelleksi
22. Median puolueellinen tiedotus
23. Oikeusministeriö ei ohjeista eikä valvo vaalikoneita
24. Oikeusministeriö ei ohjeista eikä valvo vaalimainontaa
25. Oikeusministeriö jarruttaa puolueen rekisteröintiä ennen vaaleja
26. Oikeusministeriö kiistää vaalivilpin olemassaolon tai mahdollisuuden
27. Oikeusministeriö kutsuu vaalitarkkailua vaalihäirinnäksi
28. Oikeusministeriö mainostaa luotettavia vaaleja
29. Sähköisen äänestyksen jarruttaminen
30. Sähköisen äänestyksen puuttuminen
31. Sähköisen äänestyksen vastustaminen
32. USA:n hävittäjät lentävät vaalien aikaan matalalla kaupunkien yllä
33. Uurna ei ole läpinäkyvä
34. Vaalien peruminen tekaistuilla syillä
35. Vaalien perumista ajetaan esittämällä vääriä tietoja tautitilanteesta
36. Vaalien perumista ajetaan uhkaamalla poikkeustilalla yms.
37. Vaalien perumista ajetaan vaatimalla vaalipiirejä olemaan noudattamatta lakia
38. Vaalien perumisen yhteydessä maavoimat jalkautuvat kaupunkeihin
39. Vaalikoneet ohjelmoidaan vääristelemään äänestyskäyttäytymistä
40. Vaalikoneen vastauksia vaaditaan muutettaviksi
41. Vaalikoneeseen pääsy estetään ehdokkaalta
42. Vaalikoneeseen pääsyä viivytellään ehdokkaalta
43. Vaalileima on helppo väärentää
44. Vaalileima on kaikkialla sama
45. Vaalileimasimia saa käytännössä rajattomasti
46. Vaalimainonta toisen puolueen näköiseksi
47. Vaalimainonta väärällä numerolla toisen ehdokkaan nimissä
48. Vaalimainonta äänestyspaikan lähellä Vaalilaki 72 § Järjestys äänestyspaikalla. Äänestyspaikalla taikka sen välittömässä läheisyydessä ei saa äänestysaikana pitää puheita, julkipanna tai jakaa painettuja tai kirjoitettuja kehotuksia eikä muutoinkaan vaikuttaa tai yrittää vaikuttaa äänestäjien vaalivapauteen.
49. Vaalimainonta äänestyspäivänä tai sen lähellä
50. Vaalimainosten provosoitu poistattaminen
51. Vaalimainosten tuhoaminen järjestelmällisesti ja puolueellisesti
52. Vaalitarkkailudelegaation eristäminen
53. Vaalitarkkailudelegaation haastattelujen ohjaaminen ja valvonta
54. Vaalitarkkailudelegaation raporttien kirjoittaminen valmiiksi
55. Vaalitarkkailun leimaaminen vaalihäirinnäksi
56. Vaalitarkkailun puuttuminen
57. Vaalitarkkailun puuttuminen laista
58. Vaalitoimitsijat eivät ole puolueista riippumattomia
59. Vaalitoimitsijoiden valinta on epämääräinen Vaalilaki 11 § Aluehallintoviraston on hyvissä ajoin ennen eduskuntavaaleja asetettava jokaiseen 5 §:ssä tarkoitettuun vaalipiiriin vaalipiirilautakunta.
60. Vaalitoimitsijoiden väitetään tarkkailevan toinen toisiaan
61. Valittaminen havaitusta vilpistä vaikeaa tai mahdotonta
62. Valittamiseen havaitusta vilpistä ei ole säännöksiä
63. Äänestyslipukkeen helppo väärennettävyys
64. Äänestyslipukkeen julkaiseminen netissä tulostuskelpoisena
65. Äänestyslipukkeeseen merkityn numeron muuttaminen
66. Äänestyslipukkeiden käytännössä rajaton saatavuus
67. Äänestyslipukkeiden lisääminen äänestämisen jälkeen (Ballot Stuffing)
68. Äänestyslipukkeiden säilytys epämääräistä ennen ja jälkeen äänestyksen
69. Äänestyslipukkeiden vaihtaminen
70. Äänestäminen tapahtuu lyijykynällä
71. Äänestämisessä saa valokuvata lipukkeen
72. Ääntenlaskennassa tulos väärennetään hylkäämällä ääniä
73. Ääntenlaskennassa äänet kirjataan pöytäkirjaan väärin toiselle ehdokkaalle
 
Viimeksi muokattu:
Mietinkin että on ne Juvalaiset hulluja kun eivät maan johtavaa rokote-asiantuntijaa eli Ano Veli Samuelia äänestäneet valtuustoon, helpottuneena voimme todeta että kävikin Trumpit eli huijaamalla voittivat.

Ja Anon maskibisnes varmasti työllistää kotikunnassa valtavasti väkeä.
 
Desantti on listannut virheitä näistäkin vaaleista.

Itse nostin pari nopeaa esimerkkiä lihavoituna perään


SUOMALAISEN VAALIVILPIN MENETELMIÄ
1. Ehdokasnumeroiden 1, 7 ja 3 käyttäminen
2. Ennakkoäänet suljetaan samaan kuoreen henkilötietojen kanssa
3. Ennakkoäänille ei tehdä tarkastuslaskentaa
4. Ennakkoääniä säilytetään epämääräisesti
5. Media antaa yhdelle puheenjohtajalle tentissä selvästi enemmän aikaa
6. Media esittelee puolueen puheenjohtajan toisen puolueen puheenjohtajaksi
7. Media julkaisee ehdokkaiden henkilötietoja
8. Media julkaisee vääristeltyjä tai keksittyjä Gallup-tuloksia
9. Media käsittelee RKP:tä puolueellisesti
10. Media leimaa yhden puolueen rikolliseksi
11. Media lobbaa sotilasliitto Natoa, vaikka enemmistö vastustaa sitä
12. Media loukkaa puheenjohtajan kunniaa valheellisilla syytöksillä
13. Media mustamaalaa yhtä puoluetta
14. Media peittelee 1994 EU-kansanäänestyksen epärehellisyyttä
15. Media pitää ehdokkaan vaalikonesuosiota ohjelmointivirheenä
16. Media poistaa yhden puheenjohtajan haastattelun
17. Media uhkaa terrori-iskuilla tai suuronnettomuudella
18. Media uhkailee Venäjän hyökkäyksellä Suomeen
19. Media valikoi puolueellisesti rikostaustatietoja
20. Median edustaja parjaa valtuutettua ihmiskunnan loppusijoitussaastaksi
21. Median edustaja parjaa valtuutettua rasistiksi, natsiksi ja natsipelleksi
22. Median puolueellinen tiedotus
23. Oikeusministeriö ei ohjeista eikä valvo vaalikoneita
24. Oikeusministeriö ei ohjeista eikä valvo vaalimainontaa
25. Oikeusministeriö jarruttaa puolueen rekisteröintiä ennen vaaleja
26. Oikeusministeriö kiistää vaalivilpin olemassaolon tai mahdollisuuden
27. Oikeusministeriö kutsuu vaalitarkkailua vaalihäirinnäksi
28. Oikeusministeriö mainostaa luotettavia vaaleja
29. Sähköisen äänestyksen jarruttaminen
30. Sähköisen äänestyksen puuttuminen
31. Sähköisen äänestyksen vastustaminen
32. USA:n hävittäjät lentävät vaalien aikaan matalalla kaupunkien yllä
33. Uurna ei ole läpinäkyvä
34. Vaalien peruminen tekaistuilla syillä
35. Vaalien perumista ajetaan esittämällä vääriä tietoja tautitilanteesta
36. Vaalien perumista ajetaan uhkaamalla poikkeustilalla yms.
37. Vaalien perumista ajetaan vaatimalla vaalipiirejä olemaan noudattamatta lakia
38. Vaalien perumisen yhteydessä maavoimat jalkautuvat kaupunkeihin
39. Vaalikoneet ohjelmoidaan vääristelemään äänestyskäyttäytymistä
40. Vaalikoneen vastauksia vaaditaan muutettaviksi
41. Vaalikoneeseen pääsy estetään ehdokkaalta
42. Vaalikoneeseen pääsyä viivytellään ehdokkaalta
43. Vaalileima on helppo väärentää
44. Vaalileima on kaikkialla sama
45. Vaalileimasimia saa käytännössä rajattomasti
46. Vaalimainonta toisen puolueen näköiseksi
47. Vaalimainonta väärällä numerolla toisen ehdokkaan nimissä
48. Vaalimainonta äänestyspaikan lähellä Vaalilaki 72 § Järjestys äänestyspaikalla. Äänestyspaikalla taikka sen välittömässä läheisyydessä ei saa äänestysaikana pitää puheita, julkipanna tai jakaa painettuja tai kirjoitettuja kehotuksia eikä muutoinkaan vaikuttaa tai yrittää vaikuttaa äänestäjien vaalivapauteen.
49. Vaalimainonta äänestyspäivänä tai sen lähellä
50. Vaalimainosten provosoitu poistattaminen
51. Vaalimainosten tuhoaminen järjestelmällisesti ja puolueellisesti
52. Vaalitarkkailudelegaation eristäminen
53. Vaalitarkkailudelegaation haastattelujen ohjaaminen ja valvonta
54. Vaalitarkkailudelegaation raporttien kirjoittaminen valmiiksi
55. Vaalitarkkailun leimaaminen vaalihäirinnäksi
56. Vaalitarkkailun puuttuminen
57. Vaalitarkkailun puuttuminen laista
58. Vaalitoimitsijat eivät ole puolueista riippumattomia
59. Vaalitoimitsijoiden valinta on epämääräinen Vaalilaki 11 § Aluehallintoviraston on hyvissä ajoin ennen eduskuntavaaleja asetettava jokaiseen 5 §:ssä tarkoitettuun vaalipiiriin vaalipiirilautakunta.
60. Vaalitoimitsijoiden väitetään tarkkailevan toinen toisiaan
61. Valittaminen havaitusta vilpistä vaikeaa tai mahdotonta
62. Valittamiseen havaitusta vilpistä ei ole säännöksiä
63. Äänestyslipukkeen helppo väärennettävyys
64. Äänestyslipukkeen julkaiseminen netissä tulostuskelpoisena
65. Äänestyslipukkeeseen merkityn numeron muuttaminen
66. Äänestyslipukkeiden käytännössä rajaton saatavuus
67. Äänestyslipukkeiden lisääminen äänestämisen jälkeen (Ballot Stuffing)
68. Äänestyslipukkeiden säilytys epämääräistä ennen ja jälkeen äänestyksen
69. Äänestyslipukkeiden vaihtaminen
70. Äänestäminen tapahtuu lyijykynällä
71. Äänestämisessä saa valokuvata lipukkeen
72. Ääntenlaskennassa tulos väärennetään hylkäämällä ääniä
73. Ääntenlaskennassa äänet kirjataan pöytäkirjaan väärin toiselle ehdokkaalle
Lista on vissiin väyryspavelta pöllitty, sehän valitteli kuinka mediavoimat vei voiton nenän edestä joskus silloin kerran :giggle:
 
Lista on vissiin väyryspavelta pöllitty, sehän valitteli kuinka mediavoimat vei voiton nenän edestä joskus silloin kerran :giggle:
Tottahan se Paavo puhui, sen aikaisissa sketsiohjelmissa imitoitiin Paavoa liian hyvin, että se sketsi lähti kiertämään suusta suuhun. Muistan miten tuohtunut Paavo oli kun karjui TV-kameroiden edessä sitä kuuluisaa "Mediapeliä! Tämä oli mediapeliä!" hokemaansa.

"Yhtenä aamuna kun heräsin ja katsoin peiliin, ajattelin itsekseni... Paavo, sinähän olet hullu."
 
Ei mene välttämättä kovin pitkään, kun näillä vieraskielisillä on oma puolue, tai useampi.

Täytyy kuitenkin muistaa, että shiia ja sunni ei samaan puolueeseen mahdu, joten mitään voimien yhdistämistä yhteen puolueeseen tuskin tapahtuu. Tai jos tapahtuu, niin tod näk tappelevat keskenään niin paljon, että siitä ei mitään tule
 
Tottahan se Paavo puhui, sen aikaisissa sketsiohjelmissa imitoitiin Paavoa liian hyvin, että se sketsi lähti kiertämään suusta suuhun. Muistan miten tuohtunut Paavo oli kun karjui TV-kameroiden edessä sitä kuuluisaa "Mediapeliä! Tämä oli mediapeliä!" hokemaansa.

"Yhtenä aamuna kun heräsin ja katsoin peiliin, ajattelin itsekseni... Paavo, sinähän olet hullu."
Ei Paavo ole hullu...Paavo on Batman :ROFLMAO:

EU-asiassa koin olevani Rambo, Rocky tai Batman. Koin toimivani oikean asian puolesta, ja minua vastassa oli voimiltaan ylivoimainen vastustaja, joka lisäksi käytti osittain likaisia keinoja.

Olen edelleenkin sitä mieltä, että toimin ehdottomasti oikein. Tämän maan asioiden järjestämisessä tarvitaan lisää Batmanille ominaista ammattitaitoa ja peräänantamattomuutta. Minä ainakin aion tehdä osani.


Batman-Yellow-West.jpg


 
Oman kaupuntini kehitys pähkinäkuoressa: kesk ja sdp ovat vielä valtapuolueita. Äänestäjien massa vanhoja ihmisiä. PS äänestäjät työikäisiä ja saivat nyt kolme lisäpaikkaa. Ilman suurtöppäilyjä neljän vuoden kuluttua tuleekin jo mielenkiintoinen tilanne. Jos PS onnistuu, niin monessa pitäjässä se nousee suurimmaksi seuraavalla kuntavaalikierroksella.

Jos PS lähtee Kokoomuksen kanssa hallitusyhteistyöhön, se vajoaa. Kokoomus on taitava ja yleensä sen kumppanit maksavat kannatuksellaan hallituslaskut.
 
Oman kaupuntini kehitys pähkinäkuoressa: kesk ja sdp ovat vielä valtapuolueita. Äänestäjien massa vanhoja ihmisiä. PS äänestäjät työikäisiä ja saivat nyt kolme lisäpaikkaa. Ilman suurtöppäilyjä neljän vuoden kuluttua tuleekin jo mielenkiintoinen tilanne. Jos PS onnistuu, niin monessa pitäjässä se nousee suurimmaksi seuraavalla kuntavaalikierroksella.

Jos PS lähtee Kokoomuksen kanssa hallitusyhteistyöhön, se vajoaa. Kokoomus on taitava ja yleensä sen kumppanit maksavat kannatuksellaan hallituslaskut.
Meillä Parkanossa hallituspuolueilta lähti 7 paikkaa ja varmaankin varsin ainutlaatuisesti KD nosti valtuutettujensa määrän yhdestä kuuteen. Kohtuullinen nousu joka tietysti onnistuu hyvällä veturilla. Kok ja PS joutuivat tyytymään yhteen lisävaltuutettuun.
 
Kuntavaalien seurausta . Atte Kaleva nousemassa eduskuntaan . Järkeviä esityksiä turvapaikan hakujärjestelmän uudistamiseksi """" .
Vartiaisen valinta pormestariksi on lähes varmaa, koska perinteisesti suurimman puolueen ehdokkaasta on tullut pormestari. Tällöin Atte Kaleva nousee Vartiaisen tilalle eduskuntaan.

Kaleva sai kevään 2019 eduskuntavaaleissa Helsingin vaalipiirissä 5112 ääntä, mutta jäi varasijalle.

Terrorismin ja jihadismin tutkija, Helsingin kaupunginvaltuutettuna paikkansa uusinut Kaleva kertoo aikovansa ajaa eduskunnassa samoja asioita kuin tähänkin asti hän on ajanut eli talous- ja turvallisuusteemoja.

Kaleva sanoo haluavansa vaikuttaa eduskunnassa etenkin Suomen maahanmuuttopolitiikkaan.

Tärkein muutos Kalevasta olisi se, että turvapaikanhakuprosessi tapahtuisi EU:n ulkorajoilla.

– Jopa 1,5 vuoden laitoskausi, jolloin ihminen odottelee, saako hän edes jäädä maahan vai ei, ei ole omiaan lisäämään toimeliaisuutta ja aktiivisuutta. Se passivoi ja laitostaa väistämättä, Kaleva sanoo.

Kalevan mielestä Suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden ja siirtolaisten pitäisi osoittaa aktiivisesti, että he ovat halukkaita kotoutumaan Suomeen.

– Ei niin, että yhteiskunta kotoutuu jokaiseen tulijaan.

Jo nyt Suomesta voi myös hakea työperusteista oleskelulupaa, mutta Kalevan mielestä Suomeen tarvittaisiin uudenlainen siirtolaisuusväylä. Hän uskoo, että se vähentäisi turvapaikkajärjestelmän väärinkäyttöä.

– Luotaisiin uusi väylä sille, että jos haluaa tulla Suomeen ja rakentaa elämänsä tänne. Jos huomataan, ettei henkilö haluakaan kotoutua, hänet voitaisiin helposti lähettää pois maasta.

– Tämä voi kuulostaa ehkä vähän kovalta, mutta minusta se olisi humaani ja oikeudenmukainen tapa toimia, Kaleva katsoo.

Mallia tällaiseen siirtolaisuusväylään voitaisiin Kalevan mukaan ottaa Kanadasta, jossa käytössä on maahanmuuttajien pisteytysjärjestelmä.

– Pisteytysjärjestelmässä arvioitaisiin, millä todennäköisyydellä henkilö työllistyy. Jos pisteiden perusteella työllistyminen on epävarmaa, ei oteta
 
Eteenpäin toverit Marxin ja Leninin viitoittamalla tiellä kohti uusia pettymyksiä ! :D



SKP:n tavoitteena näissä kuntavaaleissa oli kasvattaa valtuutettujen määrää. Tässä tavoitteessa epäonnistuttiin täydellisesti.

SKP:n vaalitunnus Hävittäjämiljardit kuntapalveluihin poikkesi muiden puolueiden yleispoliittisista tavoitteista konkreettisuudellaan. Vaalitunnus sai aikaan keskustelua mutta myös kritiikkiä siitä, ettei kunnissa päätetä valtion puolustusmenoista.
 
Harvoin on niin nautinnollista luettavaa kuin Kansan Uutisten FB-ryhmä näiden vaalien jälkeen. Aamukahvi vaan on maukkaampaa ja nautinnollisempaa kun sen tarjoilee vasemmistolaisen pettymysitkun kanssa.
 
Tuleva ex-kansanedustaja (toivon mukaan). :poop:

Katso liite: 50871
Keskiviikon eduskunnan sote keskustelussa Ano sekoili rokote salaliiton kanssa . Puhemiehen piti välillä mykistää mikkikin . Ei pystynyt sanomaan sanaakaan varsinaisesta aiheesta . Suolsi paatoksella miten eduskunta vaarantanut kansalaisten terveyden sallimalla rokotemafian käyttää Suomalaisia koekaniineina . Joutuvat vielä vastuuseen Anon mukaan . Uskoo ilmeisesti täysin harhoihinsa sillä eihän muuten tekisi itsestään pelleä
 
Back
Top