Kuulokkeet

No joo, en saannut kuulokkeita heti toimitukseen kun oli useampaa väriä olemassa, mut just minun valitsemissa menee n. kaksiviikkoa. Ei auta kuin odotella.
 
No joo, en saannut kuulokkeita heti toimitukseen kun oli useampaa väriä olemassa, mut just minun valitsemissa menee n. kaksiviikkoa. Ei auta kuin odotella.
Suurena B&O-fanina onnittelut valinnasta.
Ja elektroniikkakomponentteja työkseen ostavansa - toi kaksi viikkoa on tänään "heti hyllystä". Valitettavasti.
 
Nyt on B&O e95 kuunneltu jo jonkin aikaa, ensiluokkainen tuote, jossain mainittiin että oikein high-end tuote.. Olen hyvin tyytyväinen näihin.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Nyt on B&O e95 kuunneltu jo jonkin aikaa, ensiluokkainen tuote, jossain mainittiin että oikein high-end tuote.. Olen hyvin tyytyväinen näihin.
Tuo "95" tulee siitä, että firma täytti juuri 95 vuotta. Minulla on yleiskäytössä H4, H6 ja H8. Kaikkien äänestä pidän, mutta en osaa tottua tuon H8:n pienempään kokoon eli korvatyyny tulee korvan päälle eikä korva siis mene kokonaan kuulokkeen sisään. Muutoin kaikki ovat todella miellyttäviä.
Enkä rupea tähän kirjoittamaan toista (kolmatta) sivua pitkää luetteloa kaikista tuon firman laitteista, mitä minulla on. Enkä kirjoita tuonne "Keräilettekö mitään" -ketjuunkaan. :cool:
 
Itselläni on pääkäytössä (eli tv-sarjat/elokuvat/musiikki) Beyerdynamic DT-990 Prot. Pidän kirkassointisista kuulokkeista, joten Sennheiserit eivät ainakaan koekuuntelun perusteella nappaa. V*tutti myös koekuuntelussa, että liikkeen koekuuntelumusiikkina oli jotain kaljabaaribluesia (musiikkia, jota pidän lähinnä kidutuksena).

Korvakäytävän sisään työnnettävä nappeja inhoan yli kaiken.
 
Itselläni on Bose QC35 II:set olleet pari vuotta käytössä ja onhan nuo kuin pumpulia tuntumaltaan (jopa silmälasien kanssa!) ja äänenlaatukin on omaan korvaan silkkaa ehkäisyvälineurheilua. ANC:nkin toimivuudesta kertoo hyvää se että pystyn takan äärellä keskittymään äänikirjan kuunteluun ja tulen tanssin katseluun, samalla kun vaimo komentaa reippaalla asenteella jälkikasvuamme siivoamaan jälkiään.

Hinta/laatu-suhde näissä luureissa on siispä hyvinkin kohdillaan. Suosittelen lämpimästi. 5/5
 
Back
Top