AKE-ukki
Respected Leader
12,7 itkk 96 nykyään..Ja mikä tuo sotilasmestarin raskas kookoo on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
12,7 itkk 96 nykyään..Ja mikä tuo sotilasmestarin raskas kookoo on
Ok, mutta jalusta on jotain mitä en ole nähnyt. Sama ase oli kai sitten minullakin koulutuksessa, mutta it-jalusta oli erilainen, kuten muistaakseni myös maa-ammuntajalusta. Viimeksi mainittua ei monesti käsiteltykään.12,7 itkk 96 nykyään..
Tuntematon suuruus minulle.Tuo jalusta (kuvassa oleva) on kai NL:n it-jalusta. Nämä uudet jalustathan on käsittääkseni länsimaista tekoa.
Taitaa olla jalustan neukku tyyppi 6U6.Ja mikä tuo sotilasmestarin raskas kookoo on? Venäläinen toki mitä ilmeisemmin, mutta mikä iitee-jalusta? Joku kokeilu?
Maa-ammuntajalusta oli 93 ammuntakiellossa, ainakin haminassa. Oli niiannu ammunnoissa.Tuntematon suuruus minulle.
Onkohan kenelläkään palstalla kokemusta kummastakin, mitkä olivat erot/edut?
Ja mites maa-ammuntajalusta? Itse käsittelin niitä pari kertaa RUK:ssa ja siinä se. Sitten kun oli Pahkiksella ammunnat, niin it-jalusta oli siellä käytössä. Onkohan maa-ammuntajalusta miten edes käytössä.
Ei tietoa, voi olla ihan vaan joku vitsi väännös tuosta made in usa päätellen.Mistä tälläinen ilmestys? On varmaankin ollut mielenkiintoinen vehje ampua!
BrowningM2 1920-luvun suunnitteluaMaa-ammuntajalusta oli 93 ammuntakiellossa, ainakin haminassa. Oli niiannu ammunnoissa.