Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
A camouflaged road 10 km from Russian border. Finland, June 27, 1941. [1501 x 2083]
Katso liite: 49517
Onko tämä aito vai photoshoppaus ?
Mikä on tuo "liekehtivä neito", joka lentelee tuolla kuvan yläreunassa?Olen kuvankäsittelyn ammattilainen, ja eka oma ajatus oli että joku on opetellut Clone Stamp -työkalua. Mutta tarkemmalla tutkailulla pidän kuvaa aitona.
Olen jokus alkuperäisen SA-kuvista kaivanut, ja oma (ei-hirveän-syvällinen) tekninen analyysi sanoo että kuva on käsittelemätön. Tuollaista roikkuvaa puuriviä ei olisi kovin vaikea Photoshopata, mutta tuossa kuvassa ei näy mitään tyypillisiä muokkauksen jälkiä.
Mikä on tuo "liekehtivä neito", joka lentelee tuolla kuvan yläreunassa?
En tiedä oliko se tämä mutta ainakin joku vastaava teloilla kulkeva olen nähnyt toisen maailmansodan filmipätkässä (Berliinistä?) käyettävä suora-ammuntaan kaupungissa.Katso liite: 49637
Tämä on se "Stalinin ovenkolkutin" (203 mm howitzer M1931)
Samaa filmiä olen katsellut. Kyl se tuo on.En tiedä oliko se tämä mutta ainakin joku vastaava teloilla kulkeva olen nähnyt toisen maailmansodan filmipätkässä (Berliinistä?) käyettävä suora-ammuntaan kaupungissa.
En tiedä oliko se tämä mutta ainakin joku vastaava teloilla kulkeva olen nähnyt toisen maailmansodan filmipätkässä (Berliinistä?) käyettävä suora-ammuntaan kaupungissa.
Katso liite: 49637
Tämä on se "Stalinin ovenkolkutin" (203 mm howitzer M1931)