Kuvia

Oletko @Ottoville ajatellut asiaa siltä kannalta, että monet täällä olijoista ovat sellaisia jotka ovat ovat tottuneet toimimaan porukoissa myös tilanteissa, joissa kaverin tekemisellä on merkitystä. Kykeneekö toinen noudattamaan sääntöjä jotka hommaan kuuluvat ja tarvittaessa joustamaan omistakin lähtökohdista siksi että homma sujuu.

Sotaväkeen liittyvät asiat ovat tällaisia mitä suuremmassa määrin mutta monilla on myös harrastuksia, joissa jengin yksikertaisesti täytyy pystyä toimimaan sovitun mukaan turhia nillittämättä.

Tämänhenkisellä sivustolla joutuu automaattisesti tuon tyyppisen arvioinnin kohteeksi ja jos epäilys herää, kaveria testataan ennakkoon. Voit itse arvioida kuinka moni täältä haluaisi sinut viereensä tosi paikkaan. Vinkkinä - vedättää voi ja pitääkin, koska testaus toimii moneen suuntaan. Sopivassa vaiheessa kannattaa antaa joku signaali jolla tsekataan että huomaako tämä tiukkapipoinen arvioija että nyt häntä puolestaan viedään. Voi olla että olet noin toiminut ja se olenkin minä joka teen itsestäni hölmön. Jos näin on niin no can do.


Olen joustanut omista lähtökohdista.
Lähtö kotani on ollut ja on tuottaa ”laadukasta ja monipuolista sisältöä sivustolle”.

Tästä olen joustanut teidän/sinun vaatimuksesta en postita kuvia enää tai en osallistu keskusteluihinne.
( olen varmasti joutunut poistamaan suuren määrän kuvia, tekstejä ja linkkejä jotka eivät ole kelvanneet teille)



Hei teillä on jäänyt huomaamatta tuo ”Mitä jos?” ketju.
Siellä kanssa ilmeisesti olen vedättänyt ihmisiä ja rikottu sääntöjä kuten täälläkin.
Pitäisikö teidän puutua siihenkin?
Vaikka vaatimalla sen sulkemista, reilussa reserviläishengessä.
Tovereittesi kanssa.


Ps. Kun olen monena vuotena osallistunut reserviläishommin ympäri suomea, kerran vuodessa.
(ensi vuonnakin useampi sata kilometriä ja monta päivää)

Ja paikallisesti aina kun tarvitaan.
Monelta suunnalta on nähty kavereita/tovereita.
Mutta missään muualla en ole törmännyt täällä valitsevaan suvaitsemattomuuden ilmapiiriin.
Niissä hommissa voi kaveriin luotaa.
Joten on aivan turha kuittailla etten pystyisi toimimaan porukassa.
 
Olen joustanut omista lähtökohdista.
Lähtö kotani on ollut ja on tuottaa ”laadukasta ja monipuolista sisältöä sivustolle”.

Tästä olen joustanut teidän/sinun vaatimuksesta en postita kuvia enää tai en osallistu keskusteluihinne.
( olen varmasti joutunut poistamaan suuren määrän kuvia, tekstejä ja linkkejä jotka eivät ole kelvanneet teille)



Hei teillä on jäänyt huomaamatta tuo ”Mitä jos?” ketju.
Siellä kanssa ilmeisesti olen vedättänyt ihmisiä ja rikottu sääntöjä kuten täälläkin.
Pitäisikö teidän puutua siihenkin?
Vaikka vaatimalla sen sulkemista, reilussa reserviläishengessä.
Tovereittesi kanssa.


Ps. Kun olen monena vuotena osallistunut reserviläishommin ympäri suomea, kerran vuodessa.
(ensi vuonnakin useampi sata kilometriä ja monta päivää)

Ja paikallisesti aina kun tarvitaan.
Monelta suunnalta on nähty kavereita/tovereita.
Mutta missään muualla en ole törmännyt täällä valitsevaan suvaitsemattomuuden ilmapiiriin.
Niissä hommissa voi kaveriin luotaa.
Joten on aivan turha kuittailla etten pystyisi toimimaan porukassa.
No sittenhän täällä on peiliin katsomisen paikka. Tosin sieltä on aina katsonut tuttu mies takaisin joka on mielestäni niin mukava, etten viitsi sitä tämän enempää kiusata.

Maailmassa monta on ihmeellistä rasiaa. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Joku ikivanha klisee jos vielä tulisi mieleen niin kirjoittaisin sen tähän tai ehkä en.
 
Tuossa kun katsoi tätä
niin numeroiden valossa se on kiinnostanut ihmisiä.

Jos verrataan sitä montako katselukertaa yhdellä viestillä saavutetaan.


Uusi taistelijan ase suhde on 111, Syyria keskustelussa 73, pakolaisuus 70, NATO 47 ja ukraina 5.

Tämän mukaan kuvat ketju oli ihan kelvollinen ja haluttu (ihmiset/jäsenet halusivat katsoa kuvia) ketju suhdeluvulla 83.

Sitten yksi kaveri lopettaa sen ”ilmi annolla”
Ensin Ottolta kiellettiin se oma ketju sieltä iltavapaista mutta nyt ikäänkuin salaa on muodostunut uusi jossa voi postata mitä tahansa maan ja taivaan välillä.
.

Se on sitä oikeaa yhdessä tekemistä.
 
Kun tämä nyt on kiinnostavien kuvien ketju niin:

91f00f7a05b38c2f39e0372f8da44021abe031339af9dc4f40db235f4ea8a0df.jpg
 
Tuossa kun katsoi tätä niin numeroiden valossa se on kiinnostanut ihmisiä.

Jos verrataan sitä montako katselukertaa yhdellä viestillä saavutetaan.


Uusi taistelijan ase suhde on 111, Syyria keskustelussa 73, pakolaisuus 70, NATO 47 ja ukraina 5.

Tämän mukaan kuvat ketju oli ihan kelvollinen ja haluttu (ihmiset/jäsenet halusivat katsoa kuvia) ketju suhdeluvulla 83.

Sitten yksi kaveri lopettaa sen ”ilmi annolla”

.

Se on sitä oikeaa yhdessä tekemistä.
Enpäs ole asiaa tullut tältä kantilta pohtineeksi.
Sotasaalisase-ketjun suhde on siten 80, kun tämän oli 81.
 
Voi Voi...foorumilla on moderaattorit ja ne päättää asioista.

Sanoisin tuohon Herman30:n kuvaan lisänä: "Man the fuck up".
 
Back
Top