Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan kirjoitti:Kiitos.
Kuka upseerillä oli tämmöinen lisänimi kun Wüstenfuchs?
baikal kirjoitti:Mulle tulee sakuista mieleen aina bratwursti.
juhapar kirjoitti:baikal kirjoitti:Mulle tulee sakuista mieleen aina bratwursti.
Ah, bratwurstia ja hapankaalta... nam.
baikal kirjoitti:juhapar kirjoitti:baikal kirjoitti:Mulle tulee sakuista mieleen aina bratwursti.
Ah, bratwurstia ja hapankaalta... nam.
Siihen paistettua perunaa sipulivuoressa, vehnäleipää, voita ja sikäläistä käymistuotetta, joka on pantu ohrasta aluille....saksalaista kulttuuria suunnilleen parhaimmillaan.
Vanha veteraani kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Kiitos.
Wüste= Sydänmaa, erämaa, aavikko tai autiomaa.
fuchs= Raudikko, kettu tai kelmi.
http://ilmainensanakirja.fi/sanakirja_saksa-suomi/W%C3%BCstenfuchs
Sydänmaan kelmi sai WWI:ssä Pour le Mériten
Hejsan kirjoitti:Vanha veteraani kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Kiitos.
Wüste= Sydänmaa, erämaa, aavikko tai autiomaa.
fuchs= Raudikko, kettu tai kelmi.
http://ilmainensanakirja.fi/sanakirja_saksa-suomi/W%C3%BCstenfuchs
Sydänmaan kelmi sai WWI:ssä Pour le Mériten
Ei ole oikea vastaus.
Tämä mies on toisen maailmansodasta ja hänellä on korkea sotilasarvo.
Creidiki kirjoitti:Erämaan Kettu? Taisi olla itse Erwin Rommel.
Jepvehamala kirjoitti:Englantilaisilla taisi ainakin olla aivan aluksi Royal Navyn miehiä tankkimiehistöinä (?)
vehamala kirjoitti:Mikä oli 1. maailmansodan suurin meritaistelu ja missä suhteessa se oli viimeinen laatuaan ?
Bodyguard kirjoitti:Skagerrakin meritaistelu, missä Royal Navy ja Hochseeflotte ottivat yhteen. I MS:n ainoa meritaistelu, missä taistelulaivat ( engl. Battleship, saks. Schlachtschiff ) taistelivat keskenään. Taitaa olla myös viimeinen meritaistelu, missä taistelulaivat näyttelivät pääosaa.vehamala kirjoitti:Mikä oli 1. maailmansodan suurin meritaistelu ja missä suhteessa se oli viimeinen laatuaan ?