Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eikös muuten olekin kumma, miten poliisiauton "ikkunalaudalla" ei Tutka tai kuvaruutu mitenkään haittaa kuljettajaa.Ajattelin lähinnä sitä kun täällä on kiellettyä pitää esim noppia roikkumassa peilistä eikä navigaattoriakaan saa pitää tuulilasissa kiinni koska se viranomaisten mielestä haittaa kuskin näkökentää. Niin ilmeisesti tekisivät saman päätelmän HUD-näytölle.
Minulla on sellainen käsitys (joku voi toki oikaista jos on tiukempaa faktaa) että EU:n alueella myytäviä uusia autoja koskee nykyisin EU-laajuiset määräystenmukaisuusnormit jolloin kotimainen erikoisosaaminen ei pääse kieltämään meidän erikoisolosuhteisiin tuollaista.Ajattelin lähinnä sitä kun täällä on kiellettyä pitää esim noppia roikkumassa peilistä eikä navigaattoriakaan saa pitää tuulilasissa kiinni koska se viranomaisten mielestä haittaa kuskin näkökentää. Niin ilmeisesti tekisivät saman päätelmän HUD-näytölle.
Ajattelin lähinnä sitä kun täällä on kiellettyä pitää esim noppia roikkumassa peilistä eikä navigaattoriakaan saa pitää tuulilasissa kiinni koska se viranomaisten mielestä haittaa kuskin näkökentää. Niin ilmeisesti tekisivät saman päätelmän HUD-näytölle.
Todellakin kätevän tuntuinen laite. Jos olisi auto niin haluaisin sellaisen.Kyllä tuossa omassakin hud on vaikkei lämpökameran kuvaa siihen tulekaan. Ei se ajamista häiritse vaan on itseasiassa todella pätevä laite koska katsetta ei tarvitse siirtää tiestä mihinkään
Turvalaittwille lyösään alempi vero kuin viihdelaitteille. Mitäs luulet, haluaako kotimainen tulliviranomainen luokitella "moisen ihan selvästi naapurikateutta herättämään tarkoitetun härpäkkeen" alemman veron turvalaitteeksi vai viihde-elektroniikaksi? (Toivottavasti EU on ollut sanamuodossa tarkka, ettei tänne jää porsaanreikää.)Minulla on sellainen käsitys (joku voi toki oikaista jos on tiukempaa faktaa) että EU:n alueella myytäviä uusia autoja koskee nykyisin EU-laajuiset määräystenmukaisuusnormit jolloin kotimainen erikoisosaaminen ei pääse kieltämään meidän erikoisolosuhteisiin tuollaista.
Luojan kiitos, meidän virkamiehet olisi kieltänyt lisäjarruvalotkin, puhumattakaan nyt lämpökamerasta.Minulla on sellainen käsitys (joku voi toki oikaista jos on tiukempaa faktaa) että EU:n alueella myytäviä uusia autoja koskee nykyisin EU-laajuiset määräystenmukaisuusnormit jolloin kotimainen erikoisosaaminen ei pääse kieltämään meidän erikoisolosuhteisiin tuollaista.
Luojan kiitos, meidän virkamiehet olisi kieltänyt lisäjarruvalotkin, puhumattakaan nyt lämpökamerasta.
Joku aikoinaan kommentoi, että myös huomiovalot olivat 70-luvulla kielletyt, kunnes kotimainen valmistaja sai omansa markkinoille.Pitkäänhän lisäjarruvalot olivatkin kiellettyjä, hetken aikaa liikenteessä oli autoja joissa polttimot piti poistaa ettei olisi saanut sakkoja.