anTero81
Alikersantti
Itse olen sitä mieltä että tuo "kansan lähteminen" on vain ajan kysymys. Vaikka tällä hetkellä valtiokoneisto pystyy tukahduttamaan yksilötason protestit, niin ei mene kauaa kun näitä yksilöitä tulee yhä enemmän ja enemmän jolloin ns. tulipalo lähtee leviämään aivan kuin rutikuivassa pensaikossa.Kansa ei lähde, mutta valtapiiristä joillekin saattaisi jo riittää nykymeno.
Niin tai näin, ryssät itse päättävät omista oloistaan.......ja johtajasta.
.
Vaikka kameroiden edessä sanotaan mitä valtio haluaa, niin totuus (ja valtion valheet) on alkanut tavalliselle kansalle tulla yhä enemmän tietoisuuteen. Tämä totuus ottaa toki aikaa "prosessoitua", mutta sitten kun Iigori ja Sergei vodkalasin äärellä miettivät että heidän suurin vihollinen onkin kremlissä, eikä ole enää mitään menetettävää, he tuskin empivät lähteä kertomaan mielipidettään sinne molotovin coctailien kera. Ottavat vielä 100 toveria mukaan, joista jokainen ottaa myös 100 lisää jne jne.
Venäjän kansan täytyy vain ensin ymmärtää kuka on heidän maansa suurin vihollinen.
Ihminen on katsos laumaeläin, ja siinä vaiheessa kun muutkin lähtevät ja on ennenkaikkea TOIVO paremmasta niin sitten on äkkiä 60% väestöstä mukana polttamassa vihollistaan moskovan ytimessä..